Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rødt sengesett til jente?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-12, 09:12   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rødt sengesett til jente?

Jeg lurer på om jeg skal flytte lillesøster inn på rommet til 08-modellen, men da trenger hun nytt sengetøy i rødt, gjerne retro. Rommet hans går i lyseblå og rødt og jeg tror hun skal få ligge i en liten skuvseng som jeg har malt lyseblå.

Jeg har lett og lett (leitet og leitet? på de nettbutikkene jeg kjenner til, men jeg finner liksom ikke noe jeg syns er fint. Har dere noen forslag?
I hodet mitt skal det være knallrødt med hvite skyer, men siden det ikke finnes så er jeg åpen for det meste.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:13   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Mitt forslag er at du bruker sengesett i en annen farge. :enkel og lite interessert i matching:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:18   #3
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mitt forslag er at du bruker sengesett i en annen farge. :enkel og lite interessert i matching:

Nå høres du ut som mannen min. Det må jo matce ellers tror jeg ikke lillesøster får sove.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:25   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.466
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Jeg ville ikke tenkt på matching engang!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:26   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Du får sy selv. Stoff og stil har endel rødt iallefall.
Ellers så vil jeg jo bli overrasket om det ikke finnes noe fra Danmark...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:28   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Katvig?



Eller hva med Blafre?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:29   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

http://www.barnigjen.no/index.php?op...rt=30&limit=20
Her har de rødt med hvite tulipaner og blått med hvite skyer. Your call!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:34   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Vi kjøper bare rødt selv, så jeg er med på leken!

På Ikea hadde de nå røde sett med små hvite prikker, men jeg finner det ikke på nett? Hun har stor dyne, ja?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:35   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Ikea

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:42   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Svensk størrelse, men ellers perfekt. http://cdon.no/leker/färg-form-moln-...t-rød-17118647

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:44   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Og dette var pent: http://tamo.no/index.php?main_page=p...oducts_id=1431

Og selvsagt skal det matche.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:44   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Dette var lekkert: http://lekmer.no/interior/barnevarel...rinkelseng-rød

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 10:03   #13
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Jeg bestilte det fra Blafre, det var kjempefint og helt perfekt. Det var bare det at når jeg skulle betale så tastet jeg feil passord. Er det mulig liksom. Og nå er det sperret. Har snakket med banken så det blir vel i orden i løpet av formiddagen, men allikevel.

Fikk e-mail fra Blafre om at bestillingen var registrert, men de har jo ikke fått betaling. Må vel ringe dem opp sånn at det også går i orden.

Så mye styr for et sengetøy, men men , det blir fint i senga til lillesøster iallfall.

Kanskje kjøpe det fra Ikea sånn at hun har to å velge, det med tulipaner var kult også, men såg ut som det kun var til babydyne og junior.

Takk for mange fine forslag!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 10:11   #14
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Takk chanett, der var det jo rødt med hvite skyer. Ser det er litt forskjell i forhold til norske størrelser, men det er kanskje ikke så farlig med 10 cm ekstra i bredden?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 11:41   #15
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Vi har flere røde kjøpt på www.brann.no :-D

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 11:57   #16
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Vi har flere røde kjøpt på www.brann.no :-D

Tullsjur!! Skal det være noe fotballmønster så går vi for Rosenbort, men det er egentlig uaktuelt det også til ei lita jente.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 11:58   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødt sengesett til jente?

Ja, sant det fra Blafre var fint vel!? Det måtte jo være midt i blinken med både rødt, hvitt og lyseblått!

Sengetøyet som Chanett fant var jo også smashing - du får kjøpe begge to!

Jeg er forøvrig også sær på sengetøy og matcher helst, selv om jeg har gitt "dispensasjon" til Dåtten all den tid han har hatt en heftig Cars-periode. Ellers går det gjerne ton-i-ton hos oss, og mye rødt/hvitt til Fjåtten, så også på mitt rom.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no