Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Missoni metervare, hvor?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-18, 22:44   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Missoni metervare, hvor?

Noen som vet hvor man kan kjøpe Missoni metervare?

Jeg har en puff jeg vil sy nytt trekk til

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 01:06   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Missoni metervare, hvor?

Det er slett ikke sikkert at du får tak i?
Vi var tilfeldigvis innom en interiørbutikk på Ski Storsenter. Vet ikke hva den heter men den ligger akkurat i overgangen til den nye delen. Ved siden av Lindex.
En pute kostet 2.500,- Jeg prøvde å holde maska og spurte ikke noe mer om det var med eller uten innerpute.. Vi bare listet oss stille ut igjen, vi.
Ikke noe for min lommebok iallefall.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 12:09   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Missoni metervare, hvor?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det er slett ikke sikkert at du får tak i?
Vi var tilfeldigvis innom en interiørbutikk på Ski Storsenter. Vet ikke hva den heter men den ligger akkurat i overgangen til den nye delen. Ved siden av Lindex.
En pute kostet 2.500,- Jeg prøvde å holde maska og spurte ikke noe mer om det var med eller uten innerpute.. Vi bare listet oss stille ut igjen, vi.
Ikke noe for min lommebok iallefall.

Jeg ser det er ei på Finn som selger puter sydd av henne i originalt Missonistoff, så jeg hadde håpet jeg fikk tak i litt, stoffet jeg har sett meg ut hadde passet perfekt på en puff i gangen.

Mulig jeg må kjøpe via noen som trekker om møbler.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 12:20   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Missoni metervare, hvor?

https://m.engelskatapetmagasinet.se/...6/missoni-john

Ikke akkurat billig!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 23:46   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Missoni metervare, hvor?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

https://m.engelskatapetmagasinet.se/...6/missoni-john

Ikke akkurat billig!

Hoho, nei, det får’n si! Da blir stoff og puff totalt det samme som ferdigkjøpt puff. Men jeg har allerede puffen, og tenkte å gjøre det lettvint. Men da spørs det om jeg finner på noe annet.

Takk!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 23:48   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Missoni metervare, hvor?

HAr du sett om Stoff&Stil har noe liknende?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no