Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kvalitet på ikeasofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 22:42   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Vi har sofa fra Bolia og er ikke spesielt fornøyd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:44   #22
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Vi har hatt 2 forskjellige sofaer fra Bohus etter IKEA-sofaen. 3 år siden vi solgte den, skulle ha noe større. Ingenting slår IKEA! Jeg digger at trekkene kan vaskes og skiftes ut. www.bemz.com
Neste sofa blir IKEA.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 23:41   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Jeg prøvesittet en Karlstad i går på Ikea og likte den godt. Rimelig var den også.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 23:55   #24
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har hatt Karlstad i ett år nå og er knallfornøyd. Valgte en med litt dyrere og melert stoff. Folk som er på besøk blir overrasket over at det er Ikea. Vi betalte 12000 for hele (3+2 hjørne + sjeselongutstikker)

Hvilket stoff er det?
Vi har Karlstad Isunda grå, 3-seter med sjeselong.
Har hatt den i 3 måneder og er veldig fornøyd.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 09:02   #25
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Jeg skal kjøpe sofa foran tv-en, og vil ha Karlstad. Den sofaen jeg byttet ut, kunne man bare ta av trekkene på de løse putene. Jeg liker tanken på at man kan kjøpe nye trekk, og også at en kan vaske armlener!

Ikke minst at den er så høy at en kan vaske/støvsuge under. Den gamle var blytung og gikk nesten helt til gulvet. Herremin, som det ser ut under de få gangene den var trukket fram!

Så, hva slags stoff anbefaler dere?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 09:10   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg skal kjøpe sofa foran tv-en, og vil ha Karlstad. Den sofaen jeg byttet ut, kunne man bare ta av trekkene på de løse putene. Jeg liker tanken på at man kan kjøpe nye trekk, og også at en kan vaske armlener!

Ikke minst at den er så høy at en kan vaske/støvsuge under. Den gamle var blytung og gikk nesten helt til gulvet. Herremin, som det ser ut under de få gangene den var trukket fram!

Så, hva slags stoff anbefaler dere?

Vi har denne og er fornøyd, har sølt på den et par ganger og det var bare å tørke vekk uten problem:
Karlstad, Isunda grå

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 10:51   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Vi har Karlstad med Isunda grått trekk og er strålende fornøyd. Den står i TV-stua og blir mindre brukt enn den andre, men jeg ville glatt valgt den som hovedsofa.

Har hatt sofaer fra Living, A-møbler og Bohus som har vært stygge før det har gått et år, og jeg kan ikke si sittekomforten var bedre i de heller.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 13:53   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Enda en med Karlstad med Isunda grå her! Er blitt hardt brukt av to unger og to voksne i snart 2 år og den er fortsatt fin. Lett å vaske vekk flekker.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 13:53   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Enda en med Karlstad med Isunda grå her! Er blitt hardt brukt av to unger og to voksne i snart 2 år og den er fortsatt fin. Lett å vaske vekk flekker.

Fnis, jeg hadde visst allerede svart. Jaja, fortsatt like fornøyd.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 14:06   #30
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Elsker min 2-seter Karlstad, nå med nytt trekk i isunda grå. God og myk. Ble nesten litt nedfor når den nye Karlstad sofaen var så hard å sitte i, men det er sovesofa. Dog sover jeg godt i 2-seteren altså.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 14:11   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Vi skulle egentlig ha to Karlstad 3-setere med sjeselong, og kjøpte de gule Sivik-trekkene rett før de gikk ut av sortimentet. Vi endte opp med hjørne med sjeselong og fikk da aldri brukt de gule trekkene Skulle hatt en stue til slik at jeg kunne få brukt de - for de er så fine Håpet i det lengste at snuppa kunne få plass til en på rommet sitt, men den gang ei Så me love Karlstad (og Ektorp)

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 14:11   #32
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Fnis, jeg hadde visst allerede svart. Jaja, fortsatt like fornøyd.

Viktig og relevant at du fortsatt er fornøyd da

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:30   #33
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Vi har Ektrop hjørnesofa og er fortsatt knallfornøyde etter 4 år. Kjøpt et ekstra trekk på salg, så nå kan vi bytte på farge når vi føler for det !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:34   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvalitet på ikeasofa?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vi har en Karlstad. Den holder seg bra, men ryggputene er litt knøvlete. Det har nok mest med hard behandling å gjøre. Jeg ser ikke for meg at noen sofa hadde kommet bra ut etter å ha vært i hus med mine unger noen år.

Denne kan jeg signere. Alt sammen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no