Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger tips til nytt kjøkkenservise

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-12, 19:03   #21
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til nytt kjøkkenservise

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Det Teema-serviset ser ut som at det kanskje ikke passer i alle oppvaskmaskiner på grunn av den høye kanten. Stemmer det?

Har ikke merket noe til det, nei. Kanten er jo litt høy, men jeg synes ikke det gjør noe. Kan jo være en fordel med å holde maten på tallerkenen faktisk.

Forøvrig har jeg noen plasttallerkner fra Ikea som jeg er veldig fornøyd med. De har en liknende kant, men ikke så høy. Type turservise, men jeg bruker dem faktisk hele tiden. Veldig kjekt til mat som tas med rundt i huset... Og jeg synes faktisk at de matcher Iittala sitt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:09   #22
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til nytt kjøkkenservise

Dere som har fått striper IKEA fatene. Dette er ikke skader eller rper, t er merker som ligger igjen fra bestikket. Hvis man vasker de med et lett skuremiddel så forsvinner stripene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:38   #23
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger tips til nytt kjøkkenservise

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Dere som har fått striper IKEA fatene. Dette er ikke skader eller rper, t er merker som ligger igjen fra bestikket. Hvis man vasker de med et lett skuremiddel så forsvinner stripene.

Ikke pokker om jeg gjør noe som helst innsats for å beholde det drittserviset lenger enn jeg må. Det blir grusom lyd av bestikk som skraper mot det også, mye verre enn av noe annet servise jeg har vært borti.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:39   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til nytt kjøkkenservise

Jeg gidder ikke heller å skure dem nei. Det vil jo komme nye riper uansett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:41   #25
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til nytt kjøkkenservise

Jeg har et annet som er verre. Kjøpte Kari Trestakk servise for mange lange pr siden. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke gar kasta de for lenge siden. Så da funker IKEA sitt greit for oss. Har aldri tenkt på at det er lyd fra de.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no