Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tv-tips om flyktninger - Modig og Flukt

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-17, 12:03   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Tv-tips om flyktninger - Modig og Flukt

I går så jeg og 6-åringen Modig på NRK Super. Veldig fint program som ihvertfall berørte Lille, om en 6-åring som kommer til Norge etter å ha vært borte fra faren i 2 år. Min synes det var veldig leit at hun måtte si hadet til besteforeldrene sine, så hun var ikke enig i at det var en fin slutt, riktignok.

Og på kvelden så jeg Flukt med Leo Ajkic, det var også et godt program. har sett liknende før, men tenk om slike programmer hadde skapt litt mer forståelse hos folk. Men de ser vel ikke på slikt... Særlig avslutningen hans var fin, synes jeg. Om at det er greit hvis du mener det kommer for mange. Men smil til de som har kommet likevel.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 04-01-17 kl 12:09.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 12:36   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tv-tips om flyktninger - Modig og Flukt

Så også på Flukt og likte det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 13:05   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv-tips om flyktninger - Modig og Flukt

Ja, jeg syns både modig og flukt er veldig bra serier. Modig viser jeg til nff(norsk for fremmedspråklige)klassen min.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no