Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nettdating!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Har du prøvd nettdating?
Ja 17 36,17%
Nei 25 53,19%
Nei, men synes det høres spennende ut. 5 10,64%
Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-07, 22:00   #1
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Nettdating!

Hei alle sammen,

Nå er jeg i den heldige situasjon at jeg overhodet ikke har behov for tjenesten av typen "nettdating", men pga en situasjon på jobb er jeg veldig interessert i å få litt tilbakemelding på hva dere mener om nevnte type tjenester.

(PS! Du trenger ikke være disponert for, eller ha behov for dette for å gi en tilbakemelding. Jeg er kun ute etter å få en konstruktiv vurdering fra så mange som mulig, da jeg anser de fleste her inne for å være over middels oppegående generelt sett. Selvfølgelig kan du også svare "idioti" om du faktisk mener det. Denne er åpen for ALLE.)


Jeg har satt opp følgende sider som testgrunnlag:

1. www.sukker.no
2. www.moteplassen.no
3. www.q500.no
4. www.venneportalen.no
5. http://nettvenn.sol.no


Altså:
- Har prøvd/har ikke prøvd? (nettdating generelt, eller sider spesielt)
- Hvilke tjenester har vi tro på?
- Hvilke tjenester ser mest innbydende ut?
- Hvilke sider ser seriøse ut?
- Andre synspunkter eller meninger?

Takk!

PS II:
Om moderator finner dette innlegget upassende, skal jeg fjerne det umiddelbart. Presiserer at dette ikke skal brukes i kommersiell sammenheng på noen måte, og at jeg ikke jobber for noen av nevnte nettsteder.

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.

Sist redigert av alphaMale : 30-05-07 kl 10:16.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 22:20   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Ja. Da traff du rett person. Jeg har prøvd mye og det meste. Ingen som passer meg. :sær:

Neida.. men har en del meninger om det i allefall.

Sukker: Bra sted. Seriøst og et litt morsomt og anderledes opplegg. Dumt at det koster penger. Jeg nekter betale!
Møteplassen: Ok, men likte ikke oppsettet. Slettet meg fort.
Q500: Koster penger og det drar ned. Mye samme opplegg som sukker. Jeg er ikke medlem lenger, fordi man MÅ betale selv om man bare vil være registrert.

De to siste har jeg ikke erfaringer med.

Ellers så har jeg kikket innom Dagbladet "hei". Det er forum der og det er litt morsomt.
Blink og nettby.. men det er vel ikke datingplasser i den forstand.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 22:20   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Det som er teit med slike sider er reklameringen for gratis medlemsskap. For det er ikke gratis, det koster. Enten man er gratis i to uker for så å måtte betale, eller om man ikke får benytte seg av hele tjenesten om man ikke betaler.

Var for mange år siden på Spraydate og riktignok dater jeg ikke så mange derfra, men var på en god del byturer med diverse folk derfra. Således syns jeg at venneportalen ser bra ut, ut fra hvilke kriterier jeg legger til grunn for en slik side. Jeg syns ikke om sider som dreier seg om ren sjekking, altså et kjøttmarked. Nå om dagen er det vel Blink, Nettby og slike som tilbyr mer enn bare profiler med hvor deilig man er og hvor desperat man er.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 22:29   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Syntes venneportalen så ut som et pensjoniststed.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 22:30   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Jo, layouten er kjedelig, det skal jeg innrømme. Men innholdet er mer i min stil, tror jeg, enn hva de andre er. Men det er jo ikke noe rent datingopplegg og jeg må si at som aleneforelder så er det supert at det finnes steder der man kan søke etter feriepartner. For det trenger jo ikke være en av motsatt kjønn som man må bli forelsket i.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 22:43   #6
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg traff min samboer på moteplassen.no, så jeg kan vel trygt si at jeg har prøvd nettdating med hell. :danser:

Før jeg traff han, traff jeg også et par andre gutter der. Hyggelige gutter, men det var bare ikke klaff. For meg er det å treffe folk på nettet ikke stort annerledes enn å treffe folk ute.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:23   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jo, layouten er kjedelig, det skal jeg innrømme. Men innholdet er mer i min stil, tror jeg, enn hva de andre er. Men det er jo ikke noe rent datingopplegg og jeg må si at som aleneforelder så er det supert at det finnes steder der man kan søke etter feriepartner. For det trenger jo ikke være en av motsatt kjønn som man må bli forelsket i.

Kan jo bare spørre meg vettu.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 22:59   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg synes q500 virker bra.

Hvis jeg skulle benytte meg av en slik tjeneste hadde jeg nok gått der. Og jeg hadde gjerne betalt også for å få en god tjeneste. (Også ville jeg ikke ha datet en som ikke var villig til å betale for tjenesten.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:17   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Og jeg hadde gjerne betalt også for å få en god tjeneste. (Også ville jeg ikke ha datet en som ikke var villig til å betale for tjenesten.)


Enig her. Har ikke testet noen, ( ), men hadde betalt for kvalitet og seriøsitet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:06   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Men q500 tar 290 kr pr mnd for medlemsskap. Hadde de med den summen kunne garantert kontakt med noen, så hadde det nå være en grei sum, kanskje. Men for å være medlem uten å få noe reelt igjen? Neppe.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:12   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men q500 tar 290 kr pr mnd for medlemsskap. Hadde de med den summen kunne garantert kontakt med noen, så hadde det nå være en grei sum, kanskje. Men for å være medlem uten å få noe reelt igjen? Neppe.

Jeg synes matche-testene så veldig spennende ut, og jeg tenker som så at man betaler jo penger for å gå på et utested uten å være garantert noe forhold, så hvorfor ikke investere penger i å kunne treffe noen som matcher verdimessig? -På et utested kan man forøvrig bomme kraftig i fylla. En man har lyst på i fylla er kanskje ikke riktig match til å dele hverdagen og ha unger og et livsvarig forhold med.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:14   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

De matchtestene er bare piss. Ok, man kan gjerne se hvem som har samme politisk ståsted, hvem som røyker/ikke røyker, men hallo; de tingene kan man faktisk finne ut via samtale. Faktisk vil jeg påstå at slike tester trekker ned, for da kan man gå glipp av et menneske man ville falt for basert på en søyle som ikke har riktig høyde.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:21   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De matchtestene er bare piss. Ok, man kan gjerne se hvem som har samme politisk ståsted, hvem som røyker/ikke røyker, men hallo; de tingene kan man faktisk finne ut via samtale. Faktisk vil jeg påstå at slike tester trekker ned, for da kan man gå glipp av et menneske man ville falt for basert på en søyle som ikke har riktig høyde.

Du har et godt poeng Sitron, men jeg synes ikke de er bare piss (da går jeg ut i fra at de er litt mer dekkende enn akkurat de overfladiske eksemplene dine, -at det faktisk er personlighetstester). Også synes jeg det er et poeng at det forplikter mer når det kommer penger med i bildet (seriøsitet), samt at jeg innbiller meg at jeg på den måten vil komme klar "de desperates kjøttmarked".

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:21   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg traff mannen min på sol.nettvenn for 7 år siden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 00:14   #15
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg traff mannen min på sol.nettvenn for 7 år siden.

Haha, da satt vi vel samtidig på nettvenn og flørtet med hver vår flamme.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 07:10   #16
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg hadde en kort, men dog meget vellykket karriere som nettdater for ca 7,5 år siden.

Juste og jeg møttes på sparaydate. Det nettstedet var relativt nytt da, og jeg aner faktisk ikke om det eksisterer enda.

Så spørr du meg har jeg selvsagt tro på at nettdating kan være tingen.
"Det er mye rart man kan finne på nett", er en setning man ofte kan høre fra Juste. Hm, lurer på hvorfor

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:23   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg har aldri registrert meg på rene sjekkesteder. Jeg har møtt mange fra nett, men stort sett alle har vært fra ulike chatterom på "stortreff", ikke på date. Jeg ville ikke vært interessert i et sted der eneste målet var å finne en partner.

Jeg har brukt mye tid på noen msn chatterom, og litt tid på spray (ikke spraydate). Har fått mange venner via de sidene -både jenter og gutter.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:45   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Pastill da, flørter du?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:59   #19
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Pastill da, flørter du?

Syntes du ikke du ser det da? Sitron og Pastill under en parasoll i syden. Med drink i hånda og noen kjekke karer som masserer.... AH!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 00:01   #20
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Nope, jeg reiser nemlig MED barn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no