Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Takk til kronprinsparet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-18, 13:46   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Jeg reagerer på at de/kronprinsparet går ut med dette. Jeg er helt 100 % enig i at umyndiges privatliv skal beskyttes. Men han er jo ikke umyndig lenger.
Han er jo dessuten aktiv i SoMe og har åpne profiler. om han ikke selv søker rampelyset, så i henger han ihvert fall med andre som søker rampelyset/lever av å være i rampelyset.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 14:14   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det synes jeg er interessant. Jeg jobber mye både med og på sosiale medier, men kronprinsesse-sønnen har liksom aldri vært et tema. Ikke kongefamilien generelt heller, egentlig.

Jeg har fått det med meg flere steder, nå sist på Insta. Jodel er jo alltid en god kilde til sladder (bekreftet og ubekreftet), det var vel der jeg så det først, og det var rett etter nyttår.

Jeg synes kongefamilien gjerne kan ønske at barna blir skjermet, og spesielt når de er under 18. Men her er det altså snakk om en person som helt bevisst går inn for å bli eksponert, og da må de først og fremst ta den praten med ham.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 14:44   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Mor og stefar definerer vel selv at han er en del av kronprinsfamilien all den tid han figurerer på bilder av kronprinsfamilien til offentlig bruk. Syns han sitter på et armlene eller står henslengt på brorparten av de bildene, da har de selv definert at han ikke er en privatperson.

Egentlig ganske utrolig at den rolleforståelsen sitter så langt inne, med tanke på at de har kommunikasjonsfolk ansatt på heltid og traska i salatåkeren en rekke ganger før ifht roller.

I tillegg er både hun og han av de "unge" i høyeste grad selvvalgt en del av offentligheten. Selv småbarn her vet hvordan man bare deler med venner. Uten en gang å komme inn på plastikkdeler.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 16:20   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Nå leser jeg at hun har slettet en del bilder etter Se og Hør oppslaget. Jeg vet ike om jeg s profilen hennes før eller etter, men jeg jeg synes profilen ligner veldig en del bloggjenter i 20-årene også. Pupper, rumpe og duckface. Ikke nakenbilder direkte. Om hun lever av dette så er det vel ingen hemmelighet og pressenkan vel få skrive om det, tenker jeg. Han svenske prinsen giftet seg vel med en tidligere PH-deltaker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 17:18   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Saken har vært omtalt i lokalavisen tidligere og er vel ingen hemmelighet. Hun ble riktignok ikke omtalt som Playboy-modell da.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 18:17   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Mor og stefar definerer vel selv at han er en del av kronprinsfamilien all den tid han figurerer på bilder av kronprinsfamilien til offentlig bruk. Syns han sitter på et armlene eller står henslengt på brorparten av de bildene, da har de selv definert at han ikke er en privatperson.

Det stemmer ikke lenger. Da han ble 18 ble det besluttet, og formidlet til offentligheten, at Marius Høyby ikke lenger var å betrakte som offentlig person. De har sluttet å bruke bilder som viser ham i offentlige situasjoner, og han figurerer ikke lenger på nettsiden over medlemmer av kongefamilien.
(Jeg ser at han er på bannerbildet på den siden, men det bildet er ikke et «offentlig bilde» i den forstand. Han må jo nesten få lov til å figurere på familiebildene deres.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 20:20   #27
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Kom direkte fra rines spørsmål i en annen tråd; «når slutter man å curle for store barn?».
Det er jo nesten pinlig når kronprinsparet går ut i pressen slik. Jeg ante ikke noe om dette før jeg sørget for å kjendisoppdatere meg nå.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 22:05   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Hvis han ikke ønsker å bli sett som del av kongefamilien, er det litt rart at det er kommunikasjonsavdelingen på slottet som sender ut pressemelding om at Se&Hør skal skjerpe seg. Det ville jo vært mer troverdig om han, en voksen mann, hadde satt ned foten selv, evt. via en advokat. Rare greier.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 23:04   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hvis han ikke ønsker å bli sett som del av kongefamilien, er det litt rart at det er kommunikasjonsavdelingen på slottet som sender ut pressemelding om at Se&Hør skal skjerpe seg. Det ville jo vært mer troverdig om han, en voksen mann, hadde satt ned foten selv, evt. via en advokat. Rare greier.

Det er vel kronprinsparet som har uttalt seg her, så det syns jeg ikke er rart i det hele tatt. Om det er strategisk lurt av dem å uttale seg her, er jeg mer usikker på, men når de først gjør det, syns jeg det er natulig at de går den veien de gjør.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 00:20   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er vel kronprinsparet som har uttalt seg her, så det syns jeg ikke er rart i det hele tatt. Om det er strategisk lurt av dem å uttale seg her, er jeg mer usikker på, men når de først gjør det, syns jeg det er natulig at de går den veien de gjør.

Jeg synes det er litt rart at kronprinsparet uttaler seg på vegne av en voksen sønn. Jeg synes det hadde sett bedre ut hvis uttalelsen hadde kommer fra ham.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 00:29   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Dobbeltpost

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 00:35   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg synes det er litt rart at kronprinsparet uttaler seg på vegne av en voksen sønn. Jeg synes det hadde sett bedre ut hvis uttalelsen hadde kommer fra ham.

Enig i dette!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 07:24   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg synes det er litt rart at kronprinsparet uttaler seg på vegne av en voksen sønn. Jeg synes det hadde sett bedre ut hvis uttalelsen hadde kommer fra ham.

Det er jeg enig i. Mitt svar gikk på at når de først velger å gjøre det, er det logisk at de bruker Slottets kommunikasjonssjef.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 10:00   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Som alltid når det er "noe" med Lille Marius, blir jeg først oppmerksom på det når kronprinsparet går ut i media og forsvarer han/ber om ro eller noe sånt. Fyren er vel rett og slett ikke så interessant for de fleste av oss at vi følger med på hva han driver med sånn helt av oss selv?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 19:32   #35
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Marius er en voksen mann, og dessuten ikke verdens blygeste i sosiale medier-sammenheng, så her synes jeg mamma og stepappa skyter langt over mål. Riktig så tullete hele historien.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 00:24   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

I tillegg lurer jeg på når noen stiller og prøver å finne svaret på spørsmålet om hvem som finansierer hans jetset-livsstil. Det er åpenbart ikke han selv, kanskje det er pappaen, men om det er mamma, så betyr det at det er oss.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 02:14   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Viva la Republica!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 09:45   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

(Jeg ser at han er på bannerbildet på den siden, men det bildet er ikke et «offentlig bilde» i den forstand. Han må jo nesten få lov til å figurere på familiebildene deres.)

Det er de som velger å bruke et familiebilde (tatt av Scanpix fra et arrangement i regi av kongefamilien, på slottsbalkongen) hvor Marius er inkludert på den offentlige hjemmesiden sin. Jeg syns dette er uklar kommunikasjon, og syns absolutt de driver med dobbeltkommunikasjon. Man kan ikke bruke et bilde på en side som omhandler kongefamilien og si, "bortsett fra han bakerst". Da finner man et annet bilde. Under bildet står det for øvrig at han tilhører den øvrige kongelige familie, på lik linje som halvbroren Sverre, Märtha og kidsa hennes.

Jeg syns kongehuset/kronprinsparet bommer her. Når Marius sin kjæreste selv legger ut bilder fra Skaugum, og ingen av dem akkurat ligger lavt eller uten personfokus i sosiale medier så syns jeg ikke det er et overtramp av Se& Hør å lage en sak om at de er kjærester.

At det er unødvendig er en annen ting, men det er jo hele kongehuset. Og jeg er enig med Poly; jeg syns Dagbladet kan gå videre i sin serie hvor de har gravd i kongehusets økonomi, og stille noen spørsmål rundt Marius sin pengebruk også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 10:02   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Jeg vil si jeg «henger mye på SoMe», og har aldri i den sammenheng sett Marius Høiby nevnt eller avbildet. Jeg aner heller aldri hva som står i Se&Hør, så kronprinsparets overreaksjon ga saken helt klart oppmerksomhet som gjorde meg klar over at den eksisterte.

Mette-Marit var voksen nok og godt nok informert til å vite at hun dro sine nærmeste inn i offentlighetens lys da hun giftet seg med en kronprins.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 13:48   #40
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Må signere Tally her. Her er det slettet en hel mass på diverse kontoer også. Fra Skaugum med mer, det er jo et ønske om publisitet her. Marius var jo også med i den siste episoden i SKAM, da alt hadde tatt fullstendig av for serien. Det er jo ikke akkurat et rop om å få være anonym.

Når det er sagt skjønner jeg at rollen han har (fått tildelt) kan være vanskelig. Særlig i ungdomsårene.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no