Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 22:13   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Den tunikaen var fin, Angelique.

Jeg har fått den aldeles vidunderlige Mulberry Roxanne-vesken i posten idag (som opprinnelig var Angeliques, og har hatt et kort opphold hos nikki og morgana). Vel, nå har den nådd endestasjonen. Den blir hos meg til jeg ruller ned på gamlehjemmet!

Litt mer shopping idag, to par joggesko til femåringen. Det ene av parene er samme typen Timberland med glidelås, som han har hatt fire par av før. Ser vel ut som gutten har hatt de samme skoene fra han var to!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 23:25   #22
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har shoppet meg en stilig mamma-dongeri

MOM Jeans?

Jeg kjøpte meg et par skjørt og en topp her om dagen:



Finner ikke bilde av toppen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 23:46   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden



Jeg har kjøpt meg en diger sort veske i dag, sånn at jeg er helt sikker på at jeg har HELE livet med meg (som min mann så tørt sa).

Har også kjøpt meg to herlige skjorter/bluser med korterm på BIKBOK (!!).
De er så fine. Den ene er grønn og i ruter. Den andre er hvit med mørke blå trykknapper, og med blå små blomster.

Er så fornøyd!

Fant dessverre ikke bilder av skjorteblusene.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 23:48   #24
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

I dag har jeg fått pakke med to lekre topper:







Dessuten ble det litt innkjøp hos HM; oransje topp og oransje cardigan. På Vila fant jeg en nydelig blekrosa bluse (men finner ikke bilde..arg).

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 15:52   #25
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Kiddo; stilige topper! Sporet nettsiden du har handlet på via bildene. Ble det mye porto å handle derfra? Fant et par potensielle t-skjroter/topper for sommeren der.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 16:04   #26
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Lekre topper, Kiddo!
:noterer ned nettadressen:

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 18:49   #27
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg bestilte for over 225 dollar, så da var det gratis frakt internasjonalt

Fikk den sendt til Strömstad, men det viste seg at jeg måtte ut med toll og avgifter (357 SEK) siden den var sendt fra USA. Er bare innenfor EU svenskene er greie og lar være med sånt.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 19:12   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg har bestilt meg klær fra HM nå. Heldigvis kommer ikke pakken før i april, så da ryker ikke min kjøpefrie mars.


Eg og!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 20:26   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har vært på CC Vest i dag, med gavekort fra jobben min og kjempekonsulenthjelp fra Missa og kjøpt meg verdens kuleste Marc Jacobs solbriller



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 21:35   #30
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Sukk - de var så utrolig fine på deg også, A!

Jeg kjøpte nye løpesko idag. Til innebruk; de andre skal bli utesko.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 21:59   #31
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

MOM Jeans?

Jepp! Og tro det eller ei, de er ganske tøffe!
Ser ikke ut som en fæl mamma-bukse

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:09   #32
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Utrolig flotte solbriller A.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:12   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jepp! Og tro det eller ei, de er ganske tøffe!
Ser ikke ut som en fæl mamma-bukse



(Kilde: youtube.com)
er MOM-jeans. Det er vel ikke sånne du har kjøpt?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:16   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


(Kilde: youtube.com)
er MOM-jeans. Det er vel ikke sånne du har kjøpt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:17   #35
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


(Kilde: youtube.com)
er MOM-jeans. Det er vel ikke sånne du har kjøpt?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:19   #36
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


(Kilde: youtube.com)
er MOM-jeans. Det er vel ikke sånne du har kjøpt?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:20   #37
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har vært på CC Vest i dag, med gavekort fra jobben min og kjempekonsulenthjelp fra Missa og kjøpt meg verdens kuleste Marc Jacobs solbriller



De var kjempestilige! Synd jeg ikke fikk med meg den turen

Skal ned på "Den Dama" i morgen på jakt etter den ultimate vårjakken/kåpen. Håper de ikke er utsolgte for den. Så den der i forrige uke og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den da....

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:33   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

De var kjempestilige! Synd jeg ikke fikk med meg den turen

Skal ned på "Den Dama" i morgen på jakt etter den ultimate vårjakken/kåpen. Håper de ikke er utsolgte for den. Så den der i forrige uke og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den da....

Denne kjøpte jeg for tre-fire uker siden hos Zant (Marc Jacobs)
Blir bare mer og mer glad i den



Og litt før det kjøpte jeg en kjempetøff litt kortere omtrent i samme type stoff,bare sort med knytebelte fra Whyred hos Cara i Drammen

Lykke til i vårjakkejakten Morgana!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:42   #39
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Denne kjøpte jeg for tre-fire uker siden hos Zant (Marc Jacobs)
Blir bare mer og mer glad i den



Og litt før det kjøpte jeg en kjempetøff litt kortere omtrent i samme type stoff,bare sort med knytebelte fra Whyred hos Cara i Drammen

Lykke til i vårjakkejakten Morgana!

Kjempestilig.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 22:44   #40
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Stiiilig!


Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Denne kjøpte jeg for tre-fire uker siden hos Zant (Marc Jacobs)
Blir bare mer og mer glad i den



Og litt før det kjøpte jeg en kjempetøff litt kortere omtrent i samme type stoff,bare sort med knytebelte fra Whyred hos Cara i Drammen

Lykke til i vårjakkejakten Morgana!

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no