Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-18, 09:24   #421
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Nei, det er ikke særlig viktig. Litt mer i retning "sånn i tilfelle noen lurte". Jeg kjenner en som har skrevet sitt eget navn feil i alle år, uten å være klar over det. Han fant det ut først i voksen alder, da han skulle bestille noe papir fra folkeregisteret. Var at ettertnavnet ble stavet "-rdt" til slutt, ikke "-rt", som han alltid hadde skrevet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 10:44   #422
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Tenker den godeste Vara sikkert vet at han har skrevet det annerledes enn på papirene han får fra det offentlige, bl.a. selvangivelsen, som jeg har fordommer om at han har et aktivt forhold til, men tenker vel at det først og fremst kan være uttrykk for litt jåleri, jeg da

Ellers har vel han - selv om jeg ikke er enig i hans liberalistiske syn, og regner med at tigeren fremdeles har striper - uttalt den gangen at FrP ikke skulle drive og dra innvandringskortet, så det er vel en god ting, antar jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 11:09   #423
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg har hele tiden ment at Listhaug burde hatt et langt mer bevisst forhold til rolleforståelse og habilitetsproblematikk enn det hun faktisk utviste, gitt erfaringen hun har som rådgiver. Tor Mikkel Wara er meget gammel i dette gamet og jeg tror han er adskillig bedre på dette enn det hun var. Eller for å si det slik; jeg blir overrasket dersom eventuell støy rundt ham kommer av habilitetskonflikter.

Jeg er, alt i alt, forbløffende fornøyd med dette valget.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 11:41   #424
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg har selv et etternavn som har blitt pyntet med en W, og har gått fra å bety noe skikkelig, skikkelig bondsk, til å høres utenlandsk og fjongt ut. Jeg syns saken til Faktisk var ganske morsom, og er litt forundret over hvor surmaget og seriøst den er tatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 12:04   #425
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har selv et etternavn som har blitt pyntet med en W, og har gått fra å bety noe skikkelig, skikkelig bondsk, til å høres utenlandsk og fjongt ut. Jeg syns saken til Faktisk var ganske morsom, og er litt forundret over hvor surmaget og seriøst den er tatt.

Mannen (og ungene) har også et slik W-navn. I tillegg er det variasjon i om navnet inneholder dobbel eller enkel konsonant midt i. Tror ikke egentlig det er et Erasmus Montanus-tilfelle, men heller at veldig mange het det samme i den lille bygda (som for øvrig har likt navn som mannens etternavn, bare annen stavemåte), og det ble behov for å skille de ulike familiene fra hverandre. Særlig siden det typisk også var vanlig at de samme fornavnene gikk igjen. Mitt navn har vel også slike variasjoner, når jeg tenker meg om, av samme grunn, men uten "fjonge" bokstaver. Der går det på dobbel og enkel konsonant, og med eller uten stum D. Der er det også snakk om en liten grend i en mindre kommune, der grenda heter det samme som mitt etternavn. Og når det i tillegg er snakk om fornorsking av utenlandske navn, på et mindre sted hvor sikkert også mange heter det samme, så er det jo ikke rart om stavemåten blir litt varierende, og gjerne annerledes i daglig bruk enn i den offisielle stavemåten.

Enda verre er det der navnet har opprinnelse fra land med et annet alfabet, som arabisk eller gresk, der staves jo like navn helt på kryss og tvers av hverandre med latinsk skrivemåte. Lurer på hvor mange varianter det har vært av Mohammad/Mohammed/Muhammad/Mahammad etc i ungenes klasser opp igjennom, der skrivemåten også har variert fra den ene listen til den andre, for ett og samme barn. Antar at de fleste variantene skrives likt på arabisk, men får ulik skrivemåte med latinske bokstaver, ut fra variasjoner i uttalen av navnet.

Jeg synes også bare det var en litt morsom sak, en liten kuriositet. Men det er vel verre for gravende journalister som vil lete fram gammelt grums, eller folk som vil snoke i skattelistene, de trenger det folkeregistrerte navnet, og føler seg sikkert lurt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-04-18 kl 12:18.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 12:07   #426
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg er positiv til Wara, han har slengt mye med leppa, men ikke på den splittende måten som Listhaug gjorde. Hsn er liberalist heller enn nasjonalist. Og det er den fløyen av FrP jeg kan ha en viss forståelse for.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 12:07   #427
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

jeg syntes det var morsomt av Faktisk og tolket det ikke som noe de seriøst mente var en sak.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 15:57   #428
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg har ikke lest saken i faktisk, altså, jeg har bare sett kommentarene og oppriktig lurt på hvorfor noen så ut til å synes det var en sak.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 16:28   #429
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er positiv til Wara, han har slengt mye med leppa, men ikke på den splittende måten som Listhaug gjorde. Hsn er liberalist heller enn nasjonalist. Og det er den fløyen av FrP jeg kan ha en viss forståelse for.

Veldig enig i dette

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 10:57   #430
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er positiv til Wara, han har slengt mye med leppa, men ikke på den splittende måten som Listhaug gjorde. Hsn er liberalist heller enn nasjonalist. Og det er den fløyen av FrP jeg kan ha en viss forståelse for.

Enig. Når vi først må ha en justisminister fra Frp, er det vel vanskelig å finne et bedre alternativ.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 12:23   #431
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

En jeg kjenner godt jobbet tett med Wara. Det er ganske mange år siden, men han sier at Wara er lynende intelligent og en pragmatiker. Denne personen er veldig intelligent selv og er ikke den første som mener at andre er intelligente.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 10:59   #432
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Litt tilbake til Listhaug: Jeg lå på sofaen og hørte/så henne som gjest på Lindmo i går.

Synes hun virker veldig arrogant og "perfekt" som bare insisterer på å se framover. Jeg synes det er lite tillitvekkende å ikke vil se noe bakover og reflektere over det som er blitt sagt og gjort, aldri tenke på om man kanskje kunne ha ordlagt seg annerledes osv.

Og så det "mantraet" hun gjentok til det kjedsommelige: alt skjer av en grunn!
Driver hun bare med strømmen da, og har ikke noe kontroll samme hvilke valg hun tar?

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 11:04   #433
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Alt skjer av en grunn, og noen ganger er grunnen at du har vært komplett idiot.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 11:26   #434
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Ser hun kjører full pakke med "jeg hadde bare vondt av barna mine" og det der nå. Spy!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 13:24   #435
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg orket ikke se henne på Lindmo, rett og slett. Man trenger ikke være spesielt smart for å skjønne hvilket standpunkt og rolle hun kom til å innta der, og det jeg leser her bekrefter jo bare at mine antakelser var riktige. Blodtrykket tåler bare ikke mer av Listhaug på en stund.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 13:48   #436
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Den manglende evnen til å si unnskyld og til å høre på andre har jo hele veien blitt trukket frem som som det gjør henne til en veldig dårlig lederkandidat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 14:03   #437
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Altså, hvis BUDSKAPET hennes den gangen var det viktigste, kunne og burde hun løst alt som skjedde i etterkant på en helt, HELT annen måte. Sånn det fremstår nå, så er det jo helt tydelig at det er Sylvi, som er den viktigste i Sylvis liv. Narcissistisk og selvrettferdig. Jeg orket ikke se henne på Lindmo.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 14:03   #438
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den manglende evnen til å si unnskyld og til å høre på andre har jo hele veien blitt trukket frem som som det gjør henne til en veldig dårlig lederkandidat.

Og dette er jo kanskje det som karakteriserer hele lkarrieren hennes. Grunnen til at hun fikk så mye pepper som eldrebyråd, var jo at hun ikke ville innrømme å ha gjort noe feil. Den totale mangelen på evne til refleksjon og ettertanke gjør det sikkert lettere å være Sylvi, men den gjør jo at mange synes hun mangler noe helt vesentlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 21:31   #439
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den manglende evnen til å si unnskyld og til å høre på andre har jo hele veien blitt trukket frem som som det gjør henne til en veldig dårlig lederkandidat.

Og sikkert grunnen til at et samlet regjeringskollegium sukker lettet ut over å være kvitt henne som statsråd. Hun er god på en ting, og det er populisme.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-18, 23:36   #440
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

En jeg kjenner godt jobbet tett med Wara. Det er ganske mange år siden, men han sier at Wara er lynende intelligent og en pragmatiker. Denne personen er veldig intelligent selv og er ikke den første som mener at andre er intelligente.

Sånn sett er kanskje Wara skumlere enn Listhaug. Hun fikk jo ikke gjennomført noe særlig med FrP-politikk. Det kan sannsynligvis Wara få til.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no