Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-18, 22:55   #121
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har venner på FB som støtter og deler. Folk jeg trodde var åleite, fornuftige, oppegående. Jeg gremmes og skjemmes.

Ja jeg og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 23:07   #122
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Frp fosser frem på meningsmålingene. Verden er gal!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 23:22   #123
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

I følge VG stormer FrP frem på meningsmålingene. Jeg blir rett og slett fortvilet og trist og tenker at vi ser mellomkrigstiden om igjen. Høyreekstremister på fremmarsj.

Er virkelig folk så enkle at de kjøper den retorikken og det virkelighetsbildet?

Jeg fatter ikke hvordan hun tør å lage et sånt fiendebilde - når den ene faktiske terroraksjonen vi har hatt på norsk jord, ble begått av en som deler ideologien til den "slå ring om Norge"-gruppen. Jeg blir så inderlig fortvilet.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Frp fosser frem på meningsmålingene. Verden er gal!

Det ante meg at det kom, men jeg blir likevel både trist og forbannet kjenner jeg Og det er så vanvittig skremmende at så mange bare kjøper det hun sier! At de hiver seg på, jubler og sprer om seg med hat. Vi er virkelig på vei til noe jeg blir oppriktig bekymret av å tenke på.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 07:54   #124
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Listhaug har en høy stjerne hos mange i min by. Hun hylles høyt og skingrende. Jeg blir skremt av alt hatet og intensiteten av det.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 07:59   #125
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg frykter den taktikken de andre partiene bruker nå. Mistillit skulle bare mangle, men å gni angrep for lenge er sjeldent nyttig for andre enn motparten mot sånne som henne.
De andre partiene har en kjempejobb, ikke med Listhaug, men med å kommunisere med Listhaugs tilhengere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 08:09   #126
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg frykter den taktikken de andre partiene bruker nå. Mistillit skulle bare mangle, men å gni angrep for lenge er sjeldent nyttig for andre enn motparten mot sånne som henne.
De andre partiene har en kjempejobb, ikke med Listhaug, men med å kommunisere med Listhaugs tilhengere.

Hvordan mener du de «gnir angrep» for lenge?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 08:15   #127
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg syns det er lite fra de andre partiene nå. Det er jo mest blomster og Erna som mener at mistillitsforslaget er dårlig kotyme, siden Listhaug har beklaget.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 08:22   #128
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Støre fikk massiv kritikk etter valgfadesen i fjor, han brukte alt for mye tid på angrep på andre partier enn faktisk å ha fokus på sitt parti og deres politikk.

Listhaug er en person som bør ties ihjel, men Støre med pressen på slep klarer å lage store overskrifter flere ganger om dagen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 08:23   #129
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvordan mener du de «gnir angrep» for lenge?

Jeg tenker at de gnir retorikk, men kommuniserer lite fruktbart med tanke på hva hovedproblemet er her. Listhaug er ikke det, men holdningene. Om ikke massene som støtter henne får bedre tanker dukker det opp en ny Listhaug når hun er vekk.

Jeg følger en del ledende politikere på fb og det er helt greit og på sin plass å reagere med forferdelse, men det er gjerne en grense for når sånt snur til å bli til den andres fordel.

Jeg er veldig redd for holdningene og ideologien Listhaug representerer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:25   #130
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Støre fikk massiv kritikk etter valgfadesen i fjor, han brukte alt for mye tid på angrep på andre partier enn faktisk å ha fokus på sitt parti og deres politikk.

Listhaug er en person som bør ties ihjel, men Støre med pressen på slep klarer å lage store overskrifter flere ganger om dagen.

Mener du at det er Støre som skaper disse tumultene? Det der med å "tie i hjel" har vi prøvd lenge nå, det funker ikke. Man kan ikke "tie i hjel" en JUSTISMINISTER som kommer med ytre høyre-propaganda.

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg tenker at de gnir retorikk, men kommuniserer lite fruktbart med tanke på hva hovedproblemet er her. Listhaug er ikke det, men holdningene. Om ikke massene som støtter henne får bedre tanker dukker det opp en ny Listhaug når hun er vekk.

Jeg følger en del ledende politikere på fb og det er helt greit og på sin plass å reagere med forferdelse, men det er gjerne en grense for når sånt snur til å bli til den andres fordel.

Jeg er veldig redd for holdningene og ideologien Listhaug representerer.

Tja, det hadde jo vært forfriskende med en politiker som hadde sagt at folk som heier på Listhaug oppfører seg som tankeløse sauer, men det skjer neppe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:30   #131
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det er også ganske påfallende hvordan hun pusser det store gullkorset og henger det utenpå den høyhalsa genseren sin hver gang hun driter på draget.

Ja. :gådd:

Jeg har en surrealistisk opplevelse av å ha mistet det norske samfunnet jeg er vokst opp med, og at jeg nå lever i en alternativ virkelighet som er en blanding av et vrengebilde på karikerte amerikanske politikere og en litt sånn smådystopisk sci-fi film om et samfunn i framtiden gone wrong hvor brungrums er mainstream og svart-hvite vulgariteter har erstattet nyansert klokskap.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:35   #132
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

At det er så kaldt ute.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:36   #133
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

At det er så kaldt ute.

Vinden i fra høyre blåser hardt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:36   #134
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Og at vi har det rotete, men orker ikke å rydde.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:43   #135
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg får litt de ja vu til natten og tiden etter at Trump ble valgt til president i USA. Vi syns det var vanvittig at så mange kunne stemme inn en kvinnfiendlig, ytre høyre populist med uklart forhold til KuKluxKlan. Det var urovekkende og latterlig, men fortsatt langt unna oss.

Nå har vi en justisminister som sprer hatretorikk og splittelse. Husker ikke hvem som så treffende sa "justisminster om dagen og kveldsjobb som nettroll"? Hva skal vi gjøre?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:43   #136
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Og at vi har det rotete, men orker ikke å rydde.

Sikker på at du er i rett tråd nå?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:43   #137
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Og at vi har det rotete, men orker ikke å rydde.

Jeg troooor du er i feil tråd. Selv om jeg er enig i at Listhaug er irriterende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:45   #138
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.




Tja, det hadde jo vært forfriskende med en politiker som hadde sagt at folk som heier på Listhaug oppfører seg som tankeløse sauer, men det skjer neppe.

Forfriskende og underholdende kanskje, men lurt?
Omtrent like lurt som om en lærer sier til en klasse med problemer at de er dumme som brød.

Men helt seriøst tror jeg at grunnfjellet hennes må beveges for at ting skal bli bra.
Da må de andre partiene klare å kommunisere til dette grunnfjellet, ikke bare stemple del som dumme og fæle uansett hvor mye man mener det.

Demokratiet er bygget på at alle har stemmerett.


Jeg mener ikke at Listhaug skal ties ihjel, men det som skal sies bør være taktisk klokt.
Målet er at denne politikken ikke skal få større gjennomslag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:54   #139
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Forfriskende og underholdende kanskje, men lurt?
Omtrent like lurt som om en lærer sier til en klasse med problemer at de er dumme som brød.

Men helt seriøst tror jeg at grunnfjellet hennes må beveges for at ting skal bli bra.
Da må de andre partiene klare å kommunisere til dette grunnfjellet, ikke bare stemple del som dumme og fæle uansett hvor mye man mener det.

Demokratiet er bygget på at alle har stemmerett.


Jeg mener ikke at Listhaug skal ties ihjel, men det som skal sies bør være taktisk klokt.
Målet er at denne politikken ikke skal få større gjennomslag.

Nei, selvfølgelig er det ikke lurt. Og nettopp derfor er det jo da justisministeren som blir kritisert, og ikke følgerne. Ref din tidligere kommentar.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 09:55   #140
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, selvfølgelig er det ikke lurt. Og nettopp derfor er det jo da justisministeren som blir kritisert, og ikke følgerne. Ref din tidligere kommentar.

Når det gnis lite gjennomtenkt og sleivete karakteristikk om Listhaug koser hordene hennes seg. Den gleden synes jeg faktisk ikke de skal ha.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no