Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-13, 08:52   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Jadda, jeg trenger inspirasjon. Skal ha ladies night og tenkte sette Spotify til å gå for seg selv, men da må jeg jo lage en spilleliste med litt hummer og kanari som egner seg som bakgrunnsmusikk uten noe voldsomt hæla i taket eller fullstendig calm.

Kjør på og hyl ut hva jeg blør samle i en liste, så det bare kan tute og kjøre for seg selv!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 10:07   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Ingen? Jeg tenker lett blanding altså, det kan være en blanding alt mulig, men ikke bare listepop tenkte jeg - som det fort blir hvis jeg skal mekke sammen noe i en fei uten inspirasjon. Jeg har ikke hode til å tenke utenfor boksen for tiden, det er så mye jeg skal rekke (i dag er det rene maratonet), så jeg hadde satt stor pris på innspill.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 10:12   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Disco!

Jeg følger også denne: http://open.spotify.com/user/herdis/...fM6Ds2KVcwZyWS

Synes det er godt humør, egentlig til trening, men det gjør jo ikke noe?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 10:48   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.738
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Jeg bruker ofte Spotify radio til slike anledninger. Finner en sang med en sjanger jeg liker (ofte U2) og så kommer det låter basert på det. Elsker den funksjonen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 11:08   #5
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Legg inn hele albumet til Cazadores

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 11:17   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Her er min alt mulig-liste i Wimp. Om du ikke har Wimp tror jeg du får opp en webside der du kan forhåndslytte til sangene. Jeg elsker denne lista og bruker den både til hverdag og fest. Perfekt bakgrunnsmusikk.

http://wimp.no/wweb/playlist/?playli...1-a9283e06d75f

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 16:20   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Takk for tips!!

Og den radiofunksjonen til Spotify var helt ny for meg - GENIALT!!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 17:24   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg bruker ofte Spotify radio til slike anledninger. Finner en sang med en sjanger jeg liker (ofte U2) og så kommer det låter basert på det. Elsker den funksjonen.

Det gjør jeg også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 18:23   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg bruker ofte Spotify radio til slike anledninger. Finner en sang med en sjanger jeg liker (ofte U2) og så kommer det låter basert på det. Elsker den funksjonen.

Fortell meg om den funksjonen! Jeg har sett den, men ikke ant hva det var.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 18:27   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fortell meg om den funksjonen! Jeg har sett den, men ikke ant hva det var.

Du bare velger en sang, trykker på start radio (eller noe lignende), så går resten av seg selv. Du kan fortelle den om du liker eller ikke liker sangene hvis du vil mens den spiller, og så lager den en egen spilleliste som heter "likt fra radio" helt automagisk, så det er enkelt å finne igjen sangen senere. Veldig lurt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 20:23   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Du bare velger en sang, trykker på start radio (eller noe lignende), så går resten av seg selv. Du kan fortelle den om du liker eller ikke liker sangene hvis du vil mens den spiller, og så lager den en egen spilleliste som heter "likt fra radio" helt automagisk, så det er enkelt å finne igjen sangen senere. Veldig lurt.

Så smart! Men det er ikke en radio, sånn egentlig? Men en annen funksjon?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 23:45   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Nei, det er jo ikke en radiokanal. Den spiller musikk den tror du liker, vet ikke hvordan det fungerer teknisk. Men veldig bra funksjon.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 23:50   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nei, det er jo ikke en radiokanal. Den spiller musikk den tror du liker, vet ikke hvordan det fungerer teknisk. Men veldig bra funksjon.

Ok. Stusset bare litt fordi den het "radio".

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 07:35   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp/tips til spilleliste i Spotify

Det har jeg også gjort - ikke orket tanken på typisk radio. Men det var en helt, helt genial funksjon! :hypp:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no