Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 08:25   #41
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Det virker som om flere her hadde blitt ganske mugne om barnet deres hadde kommet hjem og fortalt at mammaen til X hadde bakt en kake til dem, som de hadde fått hvert sitt stykke av. Jeg ser faktisk ikke problemet med et lite kakestykke fra eller til. :slepphent:

Jeg hadde lyst til å sende med en kake for at Malin skulle få ha med noe til hele klassen, for å vise engasjement, for å være grei, og fordi jeg synes det er en koselig ting å gjøre for noen. Jeg trodde faktisk ikke at noen ville blitt mugne over et lite kakestykke, altså. Jeg kjenner jeg ble litt demotivert nå, så jeg dropper det sannsynligvis.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:25   #42
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes ihvertfall ikke at det er ok å sende med noe til klassen som ikke alle kan spise. Jeg har ikke allergikere i hus selv lenger, men jeg kan love deg at minste var veldig lei seg da han ikke kunne spise melk og dermed ikke fikk delta i det de andre fikk. Det er ikke så gøy å være annerledes. Du må huske at dette er de samme barna hver eneste gang - det å ikke kunne ta et stykke kake når alle andre kan er ikke noe som går på omgang.

Jeg har antagelig vært veldig blånn når det gjelder dette, for jeg har nesten tatt for gitt at allergikere har ting i bakhånd i en fryseboks - i alle fall på småskolen. Jeg er vant med at det er slik helt fra ungene mine gikk i en ren allergibarnehage. Det er vel bortimot umulig å treffe alle allergier og religioner med ei og samme kake så da kan man vel i grunn bare avskaffe kaker i skolesammenheng med det samme.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:26   #43
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:28   #44
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det virker som om flere her hadde blitt ganske mugne om barnet deres hadde kommet hjem og fortalt at mammaen til X hadde bakt en kake til dem, som de hadde fått hvert sitt stykke av. Jeg ser faktisk ikke problemet med et lite kakestykke fra eller til. :slepphent:

Jeg er muggen, det er helt riktig obsevert, men jeg er altså moren til han allergikeren som ikke fikk kake en eneste gang hele første skoleår, og som ikke fortalte det før han ble ordentlig lei seg for noe annet. Men heller ikke jeg sa at kake var en dårlig idé, bare at jeg gjerne ville vite om det på forhånd.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:28   #45
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Jeg har opplevd at det har dukket opp både nybakte boller eller kake til sånne anledninger på jobb. Kjempefint om den bakelystne forelderen avklarer på forhånd, sånn at jeg rekker å ta opp alternativ bakst til evt allergikere som ikke kan spise det som bakes, på forhånd (har alltid noe på lur, i samråd med foreldre), men i de klassene jeg har hatt, har det alltid blitt informert grundig om allergier på foreldremøter, slik at andre foreldre kan ta hensyn både i bursdager og andre sammenhenger.

Nå skal det også sies at jeg ikke har jobbet på skoler som har som tradisjon å ha med godteri og brus på sånne dager, så hvis foreldre melder at de ønsker å bake, blir det den kaka/de bollene som er avslutningskosen - som "dessert" etter den vanlige matpakka. Og så slipper jeg tenke på at jeg burde bakt.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:29   #46
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Dragen: Og det er derfor jeg dropper det. Jeg vil ikke ha mugne foreldre på nakken.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:30   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Det blir noe annet om det å bake en kake til slike anledninger er noe som går på rundgang, og at det dermed er avklart at det er avslutningskosen. Men her er det snakk om å ta med kake i tillegg til de de andre barna selv tar med. Det er ikke nødvendigvis problematisk, men det er fullstendig unødvendig, og i mine øyne mer merkelig enn koselig. Hva er i det for Malin sin del?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:31   #48
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.570
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Når det gjelder allergier så sender jeg selvsagt med en liste over ingrediensene i kaken, slik at læreren (som jeg regner med er klar over eventuelle allergier) kan gi beskjed til de barna det gjelder om at de ikke kan spise kaken. Men slik jeg har forstått det er det ikke mye allergier i omløp i den klassen. Min erfaring er at barn i den alderen ofte spør selv også, om hva som er i kaken, og at de er oppmerksomme på hva de kan eller ikke kan spise.

Mener du virkelig at du synes det er greit å sende med en hel kake til klassen, og så skal de ungene som har allergier bare sitte og se på at de andre spiser??

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:31   #49
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Dragen: Og det er derfor jeg dropper det. Jeg vil ikke ha mugne foreldre på nakken.


Ikke jeg heller, men her sier vi jo helt eksplisitt til deg at kake er hyggelig og at ingen blir muggen hvis du bare gidder å si fra først.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:32   #50
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men hvorfor? Hvorfor må du la henne ta med en hel kake..? Jeg forstår ikke vitsen. De andre foreldrene sender helt sikkert med adekvate søtsaker til sine, hvorfor skal du legge til? Dette er sånt jeg håper man avklarer på foreldremøter i forkant, slik at man kan få sagt meningen sin. Jeg synes det er tull.

Er ikke helt enig i det. Det er alltid foreldre som av ymse årsaker glemmer å sende med kake - eller som ikke engang klarer å kjøpe og sende med ungene en pakke kjeks.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:34   #51
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Eller sagt på en annen måte: Når dere har barnebursdager - hvor mange spiser kake da? Nesten ingen, er min erfaring.

Det er faktisk helt forskjellig, det har overrasket meg også. I bursdagene til barna mine brenner jeg inne med kake, men når jeg en sjelden gang har tatt det med i klassen går ALT med. Med 25 i klassen så blir det "bare" et stykke på hver, men elevene virkelig koser seg med det. Så ja, som lærer hadde jeg satt pris på 1 kake (eller en pose boller) siste skoledag. (Avklar helst på forhånd).

Det går imidlertid ikke i den klassen jeg har nå, med rekordmange allergikere. Egentlig ganske greit for elevene at 1/3 av klassen er allergiske for de føler seg ikke annerledes. På bursdagene har jeg åpnet for fruktfat, og når vi skal ha kos siste skoledag i år skal alle ha med 1 ferdig oppskjært frukt hver. Da får vi et bugnende og fargerikt fruktfat - også veldig pop.

Men altså; en sjokoladekake gjør stor lykke. Jeg skal sende med sønnen min boller i morgen - etter "bestilling" av læreren.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:34   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Det er jo en helt annen problemstilling, og kan ha årsaker man ikke kjenner til. Skal det være grunnen til å ta med en hel kake? "Du, lærer, jeg skulle ikke sendt mes mitt barn en hel kake, siden noen foreldre er så dårlige til å sende med sine barn noe?"

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:35   #53
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Jeg synes det er en snill og hyggelig tanke (saa lenge man har tatt hensyn til allergier slik at alle faar) og at det er synd at man ikke har lov til aa vaere snill og hyggelig lenger.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:36   #54
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ikke jeg heller, men her sier vi jo helt eksplisitt til deg at kake er hyggelig og at ingen blir muggen hvis du bare gidder å si fra først.

Jeg har ingen planer om å ringe rundt til 25 foreldrepar for å spørre om jeg kan få lov til å lage kake til avslutningen, og om deres barn er allergisk mot noe. Derfor dropper jeg det i stedet.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:37   #55
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Fibi - jeg for min del kan ikke fatte og begripe hvorfor det er så umulig for deg å si fra på forhånd? Hvorfor er det så innmari viktig å unngå å tilrettelegge sånn at datteren din kan ha med kake - og allergikerne hvis det er noen der, kan ha med hjemmefra? Er det et poeng som er så viktig at det skal være hemmelig med denne kaka at det er mer viktig enn at alle kan få delta?

Det er ikke sånn at man blir muggen av at ungen får et kakestykke. Man blir muggen av at skolen - som ungen er nødt til å gå på - ikke er tilrettelagt slik at ens barn behandles likt. Slik det faktisk har lovmessig krav på å bli. Det eneste du får reaksjoner på her er motviljen mot å informere på forhånd for å ta en smule hensyn.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:37   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Jeg har ogsaa merket at barn spiser mindre kaker i bursdager sammenlignet med kaker til andre anledninger. Har alltid tenkt at det var fordi det skjer saa mye annet paa bursdager at kaken kommer litt i bakgrunnen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:38   #57
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har ingen planer om å ringe rundt til 25 foreldrepar for å spørre om jeg kan få lov til å lage kake til avslutningen, og om deres barn er allergisk mot noe. Derfor dropper jeg det i stedet.

Du vet at det er en lærer i denne klassen? Det holder med én telefon. Og ja - hvis det er så vanskelig å ta den ene telefonen så foreslår jeg at du dropper det.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:38   #58
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Mener du virkelig at du synes det er greit å sende med en hel kake til klassen, og så skal de ungene som har allergier bare sitte og se på at de andre spiser??

Men de vil jo ikke bli sittende å se på at de andre spiser noe godt, når de har med noe godt selv. Så sant dette ikke er noe som skjer hver uke, så hadde jeg faktisk ikke reagert så veldig på det om det var mitt barn. Jeg hadde forklart det med at Mammaen til X hadde lyst til å overraske med en sjokoladekake, og visste kanskje ikke at det var noen som ikke tålte.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:38   #59
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er jo en helt annen problemstilling, og kan ha årsaker man ikke kjenner til. Skal det være grunnen til å ta med en hel kake? "Du, lærer, jeg skulle ikke sendt mes mitt barn en hel kake, siden noen foreldre er så dårlige til å sende med sine barn noe?"

Jeg har bakt til utflukter av den grunn, etter avtale med læreren. Det er alltid noen som ikke har med seg noe, og for dem er det kanskje spesielt hyggelig at noen har bakt boller. Sist jeg gjorde det var da klassen var på geologisk museum i Oslo - alle fikk en bolle i handa når de var ferdige med omvisninga. Selvsagt kunne vi ha funnet oss et kjøkken og disket opp med nyoppskjært frukt, hjemmelaget grovt brød og sunt pålegg - men av en eller annen grunn fant jeg det mer praktisk å lage en diger bolle med boller slik at alle fikk en hver.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:38   #60
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har ingen planer om å ringe rundt til 25 foreldrepar for å spørre om jeg kan få lov til å lage kake til avslutningen, og om deres barn er allergisk mot noe. Derfor dropper jeg det i stedet.


Det holder at du snakker med læreren.

Nå minner du veldig om teite damer som legger ut noe på Internettet for å få massiv støtte, og blir skikkelig fornærmet når de ikke får det, uten å se den støtten de faktisk får.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no