Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 18:24   #41
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Jeg synes furting er underholdende.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:25   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg veit kva safran kjem til å svare.

Hva da?

Mitt svar: Hevnprikking, prikkesutring og dumskap er noen av de tingene jeg himler mest over. Så irriterer jeg meg litt over folk som bruker masse utropstegn, store bokstaver og i det hele tatt bruker feil tegnsetting.

Og sikkert litt mer, når jeg får tenkt meg om.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:27   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes furting er underholdende.

:dulter: - Det synes egentlig jeg også, men om de furter slik at hele tråden blir en eneste stor digresjon av furting, så blir jeg litt irritert likevel.

Ellers så irriterer jeg meg lite. Mine irritasjonsmoment ligger på flisespikkestadiet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:28   #44
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Selvskryt og nedlatende holdninger.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:29   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes furting er underholdende.

...men på en irriterende måte.

Egentlig synes jeg vi skal spesifisere hvilke sider ved hvilke brukere som irriterer mest.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:30   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...men på en irriterende måte.

Egentlig synes jeg vi skal spesifisere hvilke sider ved hvilke brukere som irriterer mest.

Oh, begynn med meg! At jeg disser VIF?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:31   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Eller vent, da. Jeg gjør jo ikke det. Det er jo du som disser Lyn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:32   #48
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hva da?

Mitt svar: Hevnprikking, prikkesutring og dumskap er noen av de tingene jeg himler mest over. Så irriterer jeg meg litt over folk som bruker masse utropstegn, store bokstaver og i det hele tatt bruker feil tegnsetting.

Og sikkert litt mer, når jeg får tenkt meg om.

Det var vel den eg i hovudsak tenkte på, ja.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:33   #49
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Prikkesutring er teit.

  Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:36   #50
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg irriterer meg svært sjelden :zen:
Men jeg irriterer meg over folk som irriterer seg.

Seriøst. Jeg gjør det.

Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg over folk som irriterer seg. La nå folk få irritere seg, sier nå jeg.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:35   #51
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Jeg irriterer meg sjelden over andres egenskaper på forum. :harmonisk:

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg ventar på at bina skal komme og kritisere nynorskbrukarar.

Har du alltid skrevet på nynorsk, Alfa? Det har gått meg hus forbi.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:44   #52
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg irriterer meg vanligvis over inkonsekvens, ignoranse og utagerende og overdreven indignasjon. :slamre:

Ja, også idioti. Bare ting som begynner på i, med andre ord. Hvis noen av dere er inkontinente, så irriterer det meg ikke så voldsomt, med mindre dere skvetter i nærheten av meg. :ikke i:



Jeg glemte jo noe av det som irriterer meg aller mest på forum. Dårlig språk, overdreven og/eller feil bruk av smilies, farger og fonter.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:47   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.738
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Jeg irriterer meg over de som eksploderer over en rød prikk. Jeg rødprikker når jeg blir provosert, det er ikke en personlig forfølgelse. Ellers er det ikke så mye som irriterer meg, sånn bortsett fra de som er stein stokk dumme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:56   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg irriterer meg vanligvis over inkonsekvens, ignoranse og utagerende og overdreven indignasjon. :slamre:

Ja, også idioti. Bare ting som begynner på i, med andre ord. Hvis noen av dere er inkontinente, så irriterer det meg ikke så voldsomt, med mindre dere skvetter i nærheten av meg. :ikke i:

Hva med indolens, impedans og, ikke minst, imperfektum? Noen bør få en slutt på denslags, spør du meg. (Det er en grunn til at jeg valgte å bli modde. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:58   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Jeg irriterer meg også litt over de som slår seg totalt vrange over røde prikker. Eller, jeg irriterer meg ikke så veldig, men jeg humrer og himler litt (mye). Ja, og intetsigende overskrifter. Jeg prøver alltid å få med mest mulig info i overskriften så man vet hva tråden dreier seg om.
Men det verste er dialekt og sms-språk. Når jeg ser noen skrive "oxo" blir jeg faktisk så dårlig av det vrenger seg i meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 19:59   #56
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva med indolens, impedans og, ikke minst, imperfektum? Noen bør få en slutt på denslags, spør du meg. (Det er en grunn til at jeg valgte å bli modde. )

MÅ virkelig alle være så perfektum, altså? Er det virkelig ikke plass for at noen er imperfektum også? Vil vi ha et slikt samfunn? :peke:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:02   #57
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vil vi ha et slikt samfunn?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:02   #58
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.



Mitt svar: Hevnprikking, prikkesutring og dumskap er noen av de tingene jeg himler mest over. Så irriterer jeg meg litt over folk som bruker masse utropstegn, store bokstaver og i det hele tatt bruker feil tegnsetting.

Og sikkert litt mer, når jeg får tenkt meg om.

Hm... jeg vurderte faktisk å hevnprikke deg nå nylig, bra jeg ikke gjorde det da

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:05   #59
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Kverulering.

Kverulering er fordummende og jeg irriterer meg grønn over det.
Nå er det heldigvis sjelden jeg støter på denslags her inne.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:07   #60
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Brukere som starter nye tråder hvor de spør etter råd, mens de i virkeligheten bare er ute etter bekreftelse på at det de gjør er riktig.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no