Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronprinsessebryllupet i Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 16:19   #41
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

De er nydelige, begge to.
Se på de nå, de stråler og er så glade!

Og endelig en kronprinsesse som turte droppe lange ermer på kjolen. Jeg tror Victoria er veldig trygg og sterk.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:19   #42
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

"Gamle" Björn Skifs, still going strong. Hooked on a feeling.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:37   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Jeg syns nesten synd om sikkerhetspolitiene (SÄPO) som løper i dresser ved siden av.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:40   #44
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Hun var nydelig!

De i korte kjoler/drakter er bare invitert i kirken og ikke på middagen og derfor har de ikke side kjoler. I følge en eller annen tv kanal. (zapper mellom NRK og TV2 Nyhetskanalen)

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:40   #45
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns nesten synd om sikkerhetspolitiene (SÄPO) som løper i dresser ved siden av.

Ja, har du sett! Det la jeg ikke merke til faktisk.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:51   #46
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Og jeg er faktisk glad for å slippe alt det der "stoltullet" som er ved norske vielser. Dvs at brudeparet m.fl. skal sitte på stoler litt her og der og bytte stoler. Jeg likte det ikke helt når jeg giftet meg selv en gang ... Men det er kanskje en vanesak.

Får vel egentlig ikke håpe noen får vane på det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:52   #47
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Her er det fotball som regjerer om dagen, men sett litt på nett nå ! Nydelig i allefall !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:52   #48
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Gedigent flott vielse

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:54   #49
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Får vel egentlig ikke håpe noen får vane på det.

Det kan du si.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:58   #50
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns nesten synd om sikkerhetspolitiene (SÄPO) som løper i dresser ved siden av.

Haha, jeg satt å kikka på dem jeg også. Og så joggetur i dress da! Stafett, eller er de veldig godt trent?

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:59   #51
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Haha, jeg satt å kikka på dem jeg også. Og så joggetur i dress da! Stafett, eller er de veldig godt trent?

Det er de samme hele tiden. I hvert fall den kvinnelige, så jeg regner med at de andre ikke heller har blitt byttet ut.

Det går ca i 10 km/h.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:02   #52
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Det var da sånn da det norske kronprinsparet giftet seg også.. Men for all del, det så like komisk ut på Karl Johan..

Åh!! Bruremarsj frå Sunnmøre!!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:04   #53
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Håper vielsen kommer i nyhetene etterhvert, kjipt at jeg ikke fikk sett den.

Mærtha ser gravid ut

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:05   #54
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Og jeg er faktisk glad for å slippe alt det der "stoltullet" som er ved norske vielser. Dvs at brudeparet m.fl. skal sitte på stoler litt her og der og bytte stoler. Jeg likte det ikke helt når jeg giftet meg selv en gang ... Men det er kanskje en vanesak.

Tsktsk! Det kan man da velge selv hvordan man vil gjøre! Man må slettes ikke bytter stoler.

Jeg har ikke sett noe, for jeg har vært på shopping. Enda jeg er royalist og greier.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:06   #55
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Aldeles rørende å se hvor glade de virker. Jeg har virkelig sansen for Victoria.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:08   #56
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Tsktsk! Det kan man da velge selv hvordan man vil gjøre! Man må slettes ikke bytter stoler.

Det må man kanskje ikke men man må vel sitte på dem, "må" man ikke? Jeg ville stå, men det var greit nok. Jeg spurte å andre siden ikke om jeg fikk lov til det heller, det burde jeg kanskje ha gjort.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:14   #57
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Atte, uten redningsvest?!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:16   #58
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det må man kanskje ikke men man må vel sitte på dem, "må" man ikke? Jeg ville stå, men det var greit nok. Jeg spurte å andre siden ikke om jeg fikk lov til det heller, det burde jeg kanskje ha gjort.

Jeg tror nok du hadde fått lov om du ville ... Det er nemlig veldig få ting som er skrevet i stein når det kommer til vielser.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 17:16   #59
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Ja, hvilke forebilder er det!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 18:10   #60
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Håper vielsen kommer i nyhetene etterhvert, kjipt at jeg ikke fikk sett den.

Mærtha ser gravid ut

Ja, jeg syns og det, men syns det var litt skinn i kjolen. Kanskje det som gjør det?

Utrolig vakker kjole og slør syns jeg.
Hun er nok en veldig klassisk kvinne.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no