Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kjære Divine

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-06, 21:27   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære Divine

...


Sist redigert av Myrsnipa : 15-03-11 kl 21:02.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 11:05   #2
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Min venninne Syrsnipa har et herslig underlivsproblem.
Kan jeg poste for henne her?


Post i vei, du!! Dvs. så lenge hun ikke begynner å snakke om "dustefitta" si ...

Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 11:17   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er vel ikke lov, hva med "den snille blomsten"?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 11:44   #4
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Nei, det er vel ikke lov, hva med "den snille blomsten"?

Blir "den lille frekke blomsten" litt sånn på kanten?

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 11:59   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Blir "den lille frekke blomsten" litt sånn på kanten?

Tja, hvis du sier det til en mann, så tror jeg ikke han forstår noe som helst. Kan kanskje være en ide hvis man liker å tale i kode?

Det er jo ingen menn, her! :klask: Veldig-lur-i-dag

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 12:12   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hehe, jeg har en venninne som kaller den for Fiffi, og da jeg i ettertid ble introdusert for den nye bikkja til en annen venninne, så het den jaggu Fiffi

Tenker fitte hver gang jeg ser den.

Fy så deilig med et forum der det er lov å si hva man vil ( så langt...)

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 12:13   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Blir "den lille frekke blomsten" litt sånn på kanten?

Kaller man den en blomst?

Det er bare noe jeg leste en gang altså......... det er for de som ikke tør si fitte, nemlig

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 12:20   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier ikke f-ordet. Så prippen er jeg faktisk. :gledesdreper:

Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 19:43   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

.

Jeg refererer til FORSKNING:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60004

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 05:20   #10
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

.

Jeg refererer til FORSKNING:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60004

Bedreviter...

Ellers noterer jeg flittig alle de nye ordene jeg har lært i dag. :kunnskapshungrig:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 16:16   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er galt med gode gamle "tissen"?

Det enkle er ofte det beste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 16:32   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva er galt med gode gamle "tissen"?

Det som er "galt" med "tissen" (for jenter) er at det egentlig er ganske misvisende, i alle fall hvis det egentlig er kjønnsorganene det er snakk om. Det er ikke fjernt å kalle penis for "tissen", siden det er ett håndfast ( ) organ som jo ganske riktig brukes til å tisse med. Når det gjelder småbarn er det i og for seg greit å bruke "tissen" om underlivet til jenter, synes jeg, siden det er innarbeidet og det er samme ord som for gutter, enkelt og greit. (Så får man heller ta med en ekstra forklaring når man skal forklare sex og babyer og slikt.) Men til ungdommer og voksne er "tissen" smålatterlig brukt om gutter/menn og direkte tåpelig om jenter/damer. Synes jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 16:50   #13
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men til ungdommer og voksne er "tissen" smålatterlig brukt om gutter/menn og direkte tåpelig om jenter/damer. Synes jeg.

Næh. Hvem har bestemt det? DU, der du sitter på din høye hesst og er blærette?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 17:00   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Næh. Hvem har bestemt det? DU, der du sitter på din høye hesst og er blærette?

Bedreviter, om jeg må be. Nek.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 17:02   #15
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bedreviter, om jeg må be. Nek.

Perkfete fjols.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 16:36   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ahhh... Forklaring godtatt. Dog har jeg alltid blitt smått fornærmet når mannlige bøllefrø har sagt at "jenter hakke tiss".

For atte det HAR jeg, så!

Nå var det altså i forhold til barn jeg tenkte opprinnelig. Blir frastøtt av foreldre til nyfødte babyjenter som kaller kjønnsorganet for f-ordet.

:like snerpete som Kirsebæret:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 22:37   #17
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Blir frastøtt av foreldre til nyfødte babyjenter som kaller kjønnsorganet for f-ordet.

Finnes det folk som gjør det? Som sier at babyen har f-ordet?? dobbelt-

:må ha luktesalt nå:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 22:59   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Finnes det folk som gjør det? Som sier at babyen har f-ordet?? dobbelt-

:må ha luktesalt nå:

Signerer!

Mannen og jeg har også navn på våre deler - ganske vittig og det fører til mange interne latterkuler. (når jeg f.eks må håndhilse på en mann som heter Birger)

Fitte = Våt eng

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:53   #19
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Synes det er greit når ungene spør. Gutter har guttetiss og pung, mens jenter har jentetiss og babyhull.

Det blir litt værre for egen del. Jentetissen blir litt rart. Og blomsten, knuppen, rosen og lignende blir litt for Taubesk for meg. Da blir jeg gående og synge på Flickan i Havana i lange tider etterpå. F-ordet, k-ordet og diverse dyrenavn er serdeles uaktuelt. Det høres vulgært ut. Jeg ender stort sett opp med å bruke vage betegnelser som nedentil eller der nede, med passende rødming ved siden av. Eller at jeg bruker lærebokbetegnelsene, med streng mine og smale pripne lepper.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 12:55   #20
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

I gamlekoret mitt gikk det nevnte organet under tilnavnet "litja". Trøndere, altså.

  Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, tissen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no