Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Help! Kaptein Sabeltann virker ikke

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 09:37   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Help! Kaptein Sabeltann virker ikke

Vi kjøpte Sabeltann PC spill til Storebror i fjor, etter bare noen uker fikk vi det ikke til å virke lenger.
I går fant Storebror det, og vi prøvde det for moro skyld på den bærebare PCn. Till alles store glede virket det, og det ble mye moro i går.
I dag, derimot, virker ikke spillet igjen. Får denne beskjeden;

Director Player Error
Index out of range
Script error, continue?

Hjelp! Jeg vet jo ikke hva dette betyr, og Storebror er så lei seg for han hadde gledet seg til å spille i dag også.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 10:10   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Kom dere gjennom spillet?

For det samme skjedde med vårt spill. B og pappa spilte spillet gjennom og det gikk ikke an å starte igjen.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 10:13   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Ja!

Og når jeg tenker meg om, så var det nettop det som skjedde på den vanlige PCn også.

Hva gjorde dere, har dere fått det til å virke?

Storebror er så skuffa stakkars!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 10:30   #4
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Ja!

Og når jeg tenker meg om, så var det nettop det som skjedde på den vanlige PCn også.

Hva gjorde dere, har dere fått det til å virke?

Storebror er så skuffa stakkars!

Nei vi fikk det ikke til å funke igjen. Og syns det er veldig irriterende. Var jo et spill som B skulle kose seg med en stund og ikke bare en dag....

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:57   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Ok, da har jeg sendt en epost til support jeg. Irriterende at jeg bare gikk utifra at det var jeg som ikke forsto noe, når det faktisk er en feil ved spillet. Det kostet jo ganske mye også!

Jeg var inne på et annet debattforum hvor noen spurte om hjelp til det samme. Her kan du kikke på det selv.

http://www.diskusjon.no/index.php?sh...in+++Sabeltann

Jeg har prøvd å oppdatere, men jeg får ikke "lov" av maskinen? Derfor har jeg sendt en epost.

Men kanskje du klarer det på ditt spill?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:57   #6
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Kan desverre ikke hjelpe, men vil bare si at vi har samme probl med Kapt Sab spillet vi også.
Virker som det er en svakhet da, trodde det var pcene våre det var noe galt med, selv om de er ganske nye....

Følger spent med hva du får av svar!

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:23   #7
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Nå har jeg fått svar.

http://www.panvision.com/o.o.i.s?id=128&product=KN0034

Der kan dere laste ned en patch som får spillet til å virke igjen. Jeg knota litt før jeg fikk det til, men nå fungerer alt spm før.

Resultat!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 17:27   #8
Blue
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1
Blue har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Patchen fra ovenfor side fungerte ikke for meg. så jeg lastet den ned fra http://www.artplant.no/ . mer nøyaktig http://www.artplant.no/projects.asp?p=43&cat=1&start=1 eller http://www.artplant.no/patches/Sabel...tcher_v101.zip

Blue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:43   #9
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Help! Kaptein Sabeltann virker ikke.

Så fantastisk at noen har løst vårt (tydligvis) kommende problem allerede.
Her ligger det ferdig pakket inn til åpning i morgen.
Kan det være derfor det var så billig?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no