Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Det smaker cola av cola lighten min ...

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 09:56   #39
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da de endret cola light-oppskriften for noen år siden gjorde jeg akkurat det samme. Jeg kjøpte en cola light på en bensinstasjon langs veien, og var overbevist om at de hadde tappet cola på flasken, for det smakte sukker. Etter mye om og men og to dager senere fant jeg ut at de hadde byttet søtningsmiddelet og hatt oppi sucralose i stedet for acesulfam-K og aspartam. Den tidligere cola lighten heter nå Cola Zero. Og smaker kunstig jæk.


Den gamle Cola Light finnes ikke lenger. De endret først søtningsstoffet i Cola Light, og introduserte deretter Cola Zero. Oppskriften i Cola Zero er ikke den samme som i den gamle Cola Light, selv om de har samme søtningsstoff.

  Svar med sitat
 

Emneord
atomvekt, cola, cola light, cola zero, deilig tråd, flaks, fysikkforsøk, hormonkrøll, husmortriks, kjøkkenkjemi, macgyver, pepperkaker, på roteloftet, sukker, søtningsstoff, taggefjas, vitebegjær


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no