Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-17, 11:21   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Vi syntes det var verdt det. Men familien har 4 fornøyelsesparkentusiaster av dimensjoner.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:22   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Nå har ikke vi vært på sommeren, men på høsten var parkene helt ypperlig. Køene var helt overkommelige. Vi skal igjen i høst, og vi gleder oss.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:22   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Vi har i grunnen bare en.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:22   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Skal man velge én, så hadde jeg valgt Universal/Adventure Island.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:26   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Jeg opplevde det ikke slik i det hele tatt, Poly. Jeg pleier ikke like fornøyelsesparker i noe sørlig grad og kan ikke få sagt nok stygt om Tusenfryd, men Disney likte jeg. Noe av det i allefall. Vi spiste både god og sunn mat, men vi bestilt middag hver kveld, og unngikk fast food-bodene. Det er rent, de ansatte gjør sitt for at du skal ha det bra og deg er mye å se på, selv når man ikke kjører rides. Seff, det er amerikansk og det er plæstic, men det vet man jo på forhånd.

Vi var så heldig at vi reiste med folk som jobber med Disney og dermed kunne mange triks, det hjalpnok på opplevelsen. Vi var ganske effektive.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:29   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Hvis vi skulle velge en park, tror jeg muligens jeg hadde valgt universal, for å få med den nye Harry Potter-parken. Ellers hadde jeg nok gått for klassisk Disney med Magic Kingdom. Vi likte Epcot best, men der er det lite rides, mer teknologi og utrolig fascinerende popkulturelle bastardversjoner av verdens land. Men vi er nok litt over gjennomsnittet nerdete på sånn kitsch.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:31   #47
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Jeg vil i alle parkene!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:37   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg vil i alle parkene!!!

Da må du pay up.

Vi var i Magic Kingdom, Epcot, Animal Kingdom, Disney Hollywood Studios og Universal. Men dette er noen år siden. Animal Kingdom likte vi minst og var den endte vi ikke var i til the bitter end. Hiawata (7 år da, tror jeg) hadde hatt større glede av filmparkene om han var litt eldre. Epcot var fin som en liten pause etter crazyparkene. Skulle vi dratt tilbake og jeg fikk beTemme hadde vi valgt Epcot og Universal. Får gutta velge blir det SLT en gang til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:43   #49
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Vi valgte å ta to dager i Universal Studios/Ilands of Adventure. Ganske mye billigere dag to. I tillegg dro vi til Kennedy Space Center, det var faktisk nesten morsommere på veldig mange måter.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:55   #50
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Kan jeg bare komme med et spm her, ser eka også skal ha med seg en 4 åring (vi også), og IOA/Universal er jo for store barn og voksne (vi har kun vært der som voksne, men det er lenge siden nå). Blir det bare dumt å ta ham med? Burde en av oss voksne gjøre noe med ham den dagen (selv om vi eeelsker IOA/Universal)

Vi var i IOA da minstemann var 4 år, og det var ganske mye han kunne være med på. For det første er han kjempe Marvel fan, og det er jo en hel del med bare Marvel aktiviteter. Der kan man også få hilse på noen karakterer.
Ellers er jo Dr. seuss land for de minste, som var veldig populær hos vår 4. åring.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 12:18   #51
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

De har dog vært i EuroDisney og det gjorde inntrykk.

Hvis dere har besøkt EuroDisney tidligere, så ville jeg valgt Universal-parkene

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 12:41   #52
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Hvis dere har besøkt EuroDisney tidligere, så ville jeg valgt Universal-parkene

Enig. Ville vel egentlig valgt Universal uansett. Men jeg er enig med Tallulah, og vil slå et slag for Epcot. Skal sies at jeg ikke liker rides - så Epcot var perfekt for meg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 12:47   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Enig. Ville vel egentlig valgt Universal uansett. Men jeg er enig med Tallulah, og vil slå et slag for Epcot. Skal sies at jeg ikke liker rides - så Epcot var perfekt for meg.

Jeg liker heller ikke rides.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 12:54   #54
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

I år blir det "bare" Universal/IoA og Magic Kingdom. Forrige gang var vi også i Sea World, Epcot og Hollywood Studios, men jeg klarer nok ikke så mange parker i år. Ellee hverken jeg eller lommeboken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 13:31   #55
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Magic Kingdom syns jeg egentlig var skuffende.
Jeg tror at skal man ha godt utbytte av denne parken, bør man sette seg litt inn i hva man ønsker på forhånd. Og da booke seg inn på fastpass tidspunkter.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 13:51   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Jeg likte bare Kennedy Space Center. :bidrar: Men det likte jeg til gangs.

Vi var i Magic Kingdom, Animal Kingdom og Universal. Av disse var Universal best, men i alle parkene var jeg skuffet over hvor få rides det var sammenlignet med alt stæsjet og det rent visuelle. Vi var der sammen med folk med årskort og som kjente stedene godt, så vi fikk mange nyttige tips (single rider, no bags, f.eks), men læll. Det var nok ikke helt meg.

Min amerikanske vertssøster og mannen min, derimot, de var helt i hundre. De bare ristet på hodet av meg og sa "You were never a child", og det kan så være.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 15:27   #57
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi syntes det var verdt det. Men familien har 4 fornøyelsesparkentusiaster av dimensjoner.

Jepp Her er vi fem og digger det noe så innmari.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi var i IOA da minstemann var 4 år, og det var ganske mye han kunne være med på. For det første er han kjempe Marvel fan, og det er jo en hel del med bare Marvel aktiviteter. Der kan man også få hilse på noen karakterer.
Ellers er jo Dr. seuss land for de minste, som var veldig populær hos vår 4. åring.

Marvel fan her også Og så har han blitt dratt inn i Harry Potter-verdnen av eldre søsken, så han er veldig keen på å dra dit. Men det vil nok være en kontrast til Disney der han kan gjøre så mye, mye mer...

Vi vil også i alle parkene, Floksa, men med de prisene så skal det jo godt gjøres Det ser også ut til at Trump setter kjepper i hjulene våre for videre USA planer også, så hvis ikke han stilles for riksrett innen neste ferie, så går nok ikke den til FLA som vi hadde tenkt, og da ta å besøke andre parker

Men hvordan var erfaringen med køer/single rides/Fast Pass, folkens?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 15:50   #58
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Vi skal i mnd skiftet mars/april (påsken) og ungene er ikke crazybonansa på berg og dalbaner så det er ikke kjempe viktig. Det er dog noen Harry Potter fans i familien, meg inkuldert. Hogwart og Galtvortekspressen høres veldig akutellt ut.

Håper det er greit at jeg kupper tråden litt

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 16:14   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.


Men hvordan var erfaringen med køer/single rides/Fast Pass, folkens?

Vi er som sagt Berg- og dalbanegantaster alle 4, og vil makse ut antall turer. Så vi startet med singlekø i fjor sommer. Da var knerten 8 år (nesten 9). En voksen først og en voksen til slutt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 17:45   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Vi valgte å ta to dager i Universal Studios/Ilands of Adventure. Ganske mye billigere dag to. I tillegg dro vi til Kennedy Space Center, det var faktisk nesten morsommere på veldig mange måter.

Ja, Kennedy Space Center er supert.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no