Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-17, 19:21   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Ville like mye dratt til Sea World som jeg ville gått på sirkus. Har fått mye pes for måten de opererer på, se bla. dokumentaren Blackfish. Men jeg har veldig lyst å dra i Universal Studios.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 20:41   #62
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi er som sagt Berg- og dalbanegantaster alle 4, og vil makse ut antall turer. Så vi startet med singlekø i fjor sommer. Da var knerten 8 år (nesten 9). En voksen først og en voksen til slutt.

For fire av oss er det null problem og kommer til å benyttes flittig, men hvordan var ventetiden der?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 21:08   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

For fire av oss er det null problem og kommer til å benyttes flittig, men hvordan var ventetiden der?

Da vi var på Universal kunne ikke ungene ta single ride. Jeg stod 4 minutter i kø på Hulken på Universal (forøvrig en av de kuleste tingene jeg har kjørt noen gang).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 21:20   #64
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da vi var på Universal kunne ikke ungene ta single ride. Jeg stod 4 minutter i kø på Hulken på Universal (forøvrig en av de kuleste tingene jeg har kjørt noen gang).

Ja, Hulken var utrolig kul. Men jeg likte faktisk Manta på Sea World enda bedre. Den henger man på undersiden av.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 21:26   #65
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da vi var på Universal kunne ikke ungene ta single ride. Jeg stod 4 minutter i kø på Hulken på Universal (forøvrig en av de kuleste tingene jeg har kjørt noen gang).

Aldersgrense? Våre eldste er 12 og 14 år.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 22:02   #66
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Aldersgrense? Våre eldste er 12 og 14 år.

Alder spiller ingen rolle, høyde er de nazi på. På de råeste attraksjonene må man være 54". (137 cm)

De har forresten kuttet ut 14 dagers passene i IOA/Universal nå som Volcano har åpnet. Nå er der park-to-park billetter som gjelder og da velger man antall dager man ønsker å gå i park, billettene må benyttes innen 7 dager fra 1 besøksdag. 4 dager i park på 7 dager i juli er litt over hva jeg kan anbefale....

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 22:03   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Ettersom mannen og jeg var voksne da vi tok single rides på Universal, reflekterte vi aldri over noen aldersgrense. Men vi tok single ride i Europapark i Tyskland sist sommer, og da var knerten bare 8 år. Vi oppfattet ikke at det var noen aldersgrense der heller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 22:04   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Alder spiller ingen rolle, høyde er de nazi på. På de råeste attraksjonene må man være 54". (137 cm)

Knerten er nå 136 cm. Vi har lovet ham ny tur når han bare vokser én cm til.

Hvis vi vinner i Lotto, så blir det i høstferien. Jeg tipper Lotto, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 00:42   #69
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da vi var på Universal kunne ikke ungene ta single ride. Jeg stod 4 minutter i kø på Hulken på Universal (forøvrig en av de kuleste tingene jeg har kjørt noen gang).

Ja, ikke sant den er helt fantastisk?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 16:16   #70
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Ok, nå er vi nede på detaljnivå i planlegging

Minsten på 4 er høy nok til ganske mye faktisk (rett over 42"), men det betyr nødvendigvis ikke at en ride er passende for en på straks 5 år for det, så jeg spør her jeg. Han er ikke spesielt pysete av seg altså, men det er jo kjipt å dra ham med på en ride hvor han får helt skrekken. Så er disse skumle på noe vis? Da tenker jeg ikke bare på skremsel, men at de er f.eks. heftige i kjøringen.

Universal:

The Simpson Ride
Men in Black: Alien Attack
Transfomers: The Ride-3D
Despicable Me Minion Mayhem (den burde være passende...)
Race Through NY with Jimmy Fallon
Harry Potter and the Escape from Gringotts
Skull Island: Reign of Kong
Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges
Jurassic Park River Adventure
The Amazing Adventures of Spider-Man



Og et sånt lite spm fra undetegnede... er det noen av rides'ene som har edderkopper slengende rundt?! Da utgår den for meg nemlig...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 19:41   #71
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Om Jurassic Park er den fra 90-tallet så er den litt skummel. Dukker opp store dinosaurer her og der og skremmer. Bratt fall på slutten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no