Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London med to femtenåringer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-17, 10:27   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London med to femtenåringer

Hva er stas for gutta mine? De fikk en helg i London til konfirmasjonen og mannen min og jeg gleder oss til å bare reise med dem.
De liker fotball, men det er ingen kule kamper den helgen, dessverre.
De vet at de vil på Imperial War Museum. Interessert i krigshistorie.

De vil oppleve London.

Jeg er ganske kjent i London, og vet hva jeg vil gjøre, men vil gjerne høre om hva andre ungdommer har likt.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 21-06-17 kl 22:46.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 10:31   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Hvilke interesser har ungdommene da?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 22:46   #3
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Godt poeng, Fløyel. Litt rask der. Oppdatert nå.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 22:57   #4
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Tower of London syntes jeg var veldig kult. Også er Museum of London, som ligger i City og sånn sett ikke så langt fra Tower, et veldig bra museum med flotte utstillinger om Londons lange historie.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 22:57   #5
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Ellers så er det en Star Wars-utstilling i O2-arenaen hvis de er opptatt av det, og Harry Potter studioet da.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 22:58   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med to femtenåringer

London Dungeon er jo kult! Men har ikke vært der på mange herrens år altså, men det ville mine likt i hvert fall.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 23:06   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

London Dungeon er jo kult! Men har ikke vært der på mange herrens år altså, men det ville mine likt i hvert fall.

Ja, veldig bra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 00:13   #8
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Mine likte Tower da vi var der da de var 13. London Dungeon og Harry Potter Studio slo an hos den ene, men da var de yngre.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 14:40   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Sist jeg hadde med 15-17-åringer var vi på et museum i Greenwich, Royal Observatory. Det likte både de og jeg veldig godt. Det var også fint område å gå i.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 14:48   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Science Museum er utrolig flott! Der kan man bruke flere dager.

Tower er også en av mine favoritter.

Og vi har alltid skikkelig Afternoon Tea når vi er i London.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 18:02   #11
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Tog fra London til Bletchley Park tar omtrent en time, dersom dere vil ha med dere mer krigshistorie! Jeg har ikke vært der sjøl, men har veldig, veldig lyst.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 13:10   #12
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Museum of Natural History og British Museum dersom de er interessert i naturvitenskap og/eller historie. Fantastiske museer begge to.

Ligg unna Madame Tussauds. Det kan jeg ikke understreke nok.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 13:15   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Ligg unna Madame Tussauds. Det kan jeg ikke understreke nok.

Vi var der i fjor, og hadde det faktisk fornøyelig. Vi reiste med en amerikansk familie, og hadde nok ikke prioritert det om ikke de absolutt ville. Men når det først ble sånn så sørget vi for å ha blodsukkeret på et anstendig nivå, og gikk inn med åpent sinn. Og hadde det kjemåegøy! Vi gikk bare helt bananas og poserte oss gjennom Star Wars-utstillingen. Vi reiser nok ikke tilbake, men med riktig innstilling, og ingen falske forventninger så mener jeg at man kan ha det riktig så gøy der.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-17, 08:40   #14
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: London med to femtenåringer

Ripley's utrolige verden var et artig museum.
Ellers var vi i London eye og London bridge experiments med våre 12 og 14 år.
Sistnevnte var London bridge historie og spøkelseshus. Yngstemann var livredd men likte det selvom

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no