Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-12, 12:10   #1
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Ny telefon

Har en SE xperia x10i og har vært knallfornøyd med den, men nå kødder den så at jeg må nok ha en ny tlf.Noen som vil hjelpe meg å finne erstatningen?

Tenker på:1) ny Sony xperia eller tilsvarende (selv om jeg ikke liker at de har fjernet knappene på de nye xperia modellene), 2) iphone (men da blir det vel til at en må kjøpe ipad og mac itillegg ), eller 3) Samsung galaxy SII eller SIII.

Jeg sender mye meldinger, tar bilder, småsurfer litt, småspiller litt, ringer en del og trenger en del lagringsplass og batterikapasitet. Og jeg trenger en tlf som har lite feil/klager på seg for jeg har hatt nok mandagstelefoner!!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 12:14   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny telefon

Jeg har en Samsung galaxy SII og er superfornøyd. De siste fire mobilene mine har vært Samsung, og det er er et merke jeg har vært veldig fornøyd med hele veien. Så jeg hadde definitivt gått for alternativ 3. (Ungene har hatt SE-telefoner, og de var så lite brukervennlige at jeg sverget at vi ikke skal ha flere av det merket inn i huset.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 12:15   #3
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny telefon

Jeg er veldig glad i min Samsung SIII. Var skuffet over batterikapasiteten i begynnelsen, men syns faktisk den har kommet seg.

Jeg surfer mye fra telefonen, bruker den som radio rundt i huset når jeg er hjemme, og lader stort sett hver kveld. Tidligere måtte jeg lade en gang midt på dagen også, men nå er det sjelden den har gitt varsel på lite batteri engang når kvelden kommer.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 12:16   #4
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny telefon..

Jeg har hatt en Xperia 10 helt fram til lørdag. Da byttet jeg den ut med en HTC One X. Jeg har siklet på den en stund, og er veldig fornøyd! Det var ikke vanskelig å gå fra den gamle til denne. Stor fin skjerm, oversiktlige menyer, tynn, lett og veldig pen å se på.

Lykke til i jakten på ny telefon.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 12:54   #5
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Ny telefon

Takk, det trengs. Det føles ut som om hele livet er på den telefonen

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 14:51   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny telefon

Du trenger en SIII. Det er den absolutt beste telefonen jeg har vært borti!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no