Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Voksentur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-13, 20:09   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Voksentur

Jeg er en pysemamma. Mannen og jeg skal på vår første ferietur alene siden vi fikk barn. Det er bare en storbytur med to overnattinger, og jentene skal ha det trygt og fint hos besteforeldre. Men da vi fortalte det til dem, ble de så fryktelig triste. De vil jo selvsagt være med; de elsker å reise! Og fireåringen hulket "Skal dere forla-ha-ha-te oss?". Full dramapakke. Og jeg vil jo gjerne ha de med på tur, jeg! De er gulle jenter å reise og oppleve nye steder sammen med, og nå føler jeg bare samvittighetskvaler ... ellerno.

Neida, vi skal reise sammen med et annet par, og det blir sikkert fint og kommer til å gå bra og alt sånt, men allikevel.

Kloke ord og trøst og sånn?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no