Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2011

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 23:41   #61
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom og god moral. Er vi slem selv om vi oppfattes slik av andre? Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Varulvfilm. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.
6. The Blind Side. En rik mor/frue tar en fattig gutt til seg i familien. Åh, den var fin. Jeg både lo og gråt.
7. The Long Kiss Goodnight. Gjensyn med en kul film. Geena Davis spiller min favoritt kvinnelige rollefigur, og Samuel L. Jackson er i storform.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 02:11   #62
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. The last song. Helt grei drama, ganske bra ifra fjortissjangeren, synes jeg.
2. Mama Mia. Igjen, hele familien synes den er fin.
3. Harry Potter and the Sorscere's stone. Fint gjensyn med den første HP-filmen.
4. Harry Potter and the Chamber of secrets. Morsom og skummel HP-film. Vi har vært litt småsyke, så de to eldste og jeg hadde en HP-dag igår.
5. Old Dogs. Koslig komedie.
6. The quik and the dead. Grei western. Ikke helt min type film, men.
7. Easy A. Passe dum og passe gjennomtenkt komedie. Fin.
8. Harry Potter and the half-blooded Prince. HP-film, igjen. Bra.
9. The picture of Dorian Gray. Likte boka, og likte filmen.
10. Going the distance. Bra begynnelse og midt, men litt kjedelig slutt. Allikevel verdt å se.
11. Takers. Action med mye handling, av typen overdrevet og utrolig lite sannsynlig handling, gjør at det innimellom skjer litt mye. Grei underholdning, men ikke mer.
12. All good things. Ok, denne var rar, og den hoppet litt mye i tidslinja. Kjedelig.
13. The social network. Interessant historie, og ganske underholdene i tillegg.

Vind er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 13:59   #63
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Case 39 - Syntes denne var skikkelig ekkel. Likte den ja.
2. Inception - Tja... jeg vet ikke helt. Den var jo litt bra, samtidig ble det litt for mange verdener å holde styr på.
3. Nokas - Likte den
4. Salt - Jada, likte denne også. Endel litt vel overdrevne stunts, men action er action.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 16:47   #64
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Charlie og sjokoladefabrikken, sammen med gullisa. Herlig denne gongen også.
2. Farlig begjær. Sånn kan det gå. Skvatt like mykje denne gongen da ho våkna i badekaret.
3. Gandhi. At eg ikkje har sett denne perla før? Flott film!
4. The road. Det er så dystert og trist. God filmatisering.
5. Arn, tempelridderen.
6. Arn, riket ved veiens ende. Desse hadde eg sett før men ein fin filmopplevelse!
7. Knocked up. At eg gidd sjå slike møkkafilmar.
8. Juleoratoriet. Nydelig!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 22:17   #65
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar
- The Blind Side, akkurat grått meg igjennom denne filmen. Fantastisk sann historie om Michael Oher.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:13   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Tron Legacy: Visuelt flott, men storyen var ganske lam.
2. True Grit: Den nye til Cohen-brødrene. Fantastisk vakker og velspilt film, men jeg må se den igjen med tekst. Makan til mumling fra Jeff Bridges. Morsomt å se den på eksklusiv førvisning med sikkerhetsvakter i salen som skulle sikre at ingen filmet med mobil.
3. The Curious Case Of Benjamin Button: Gjensyn. Litt lang og rimelig pretensiøs, men jeg liker den likevel. Food for thought.
4. Skyggesiden: Jeg tenkte først at "jammen, denne typen film har vi da sett tusen ganger før", men etter en stund krøp den skikkelig under huden på meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:30   #67
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Case 39 - Syntes denne var skikkelig ekkel. Likte den ja.
2. Inception - Tja... jeg vet ikke helt. Den var jo litt bra, samtidig ble det litt for mange verdener å holde styr på.
3. Nokas - Likte den
4. Salt - Jada, likte denne også. Endel litt vel overdrevne stunts, men action er action.
5. Knight and Day - Grei nok underholdning. Litt vel heseblesende.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:58   #68
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
-Alien Resurrection. Vi så de tre første filmene i romjula. Jeg liker en slitt slemmere Ripley.
- Shutter Island. Veldig bra.
- Mutant Chronicles. Grei tidtrøyte. Jeg liker både Thomas Jane og Ron Perlman, men det er ingen film man trenger å se.
- Ringenes Herre: Atter en konge. Hyggelig gjensyn på hjemmekinoen - selv om jeg ikke liker Liv Tyler og rollen hennes i disse filmene.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 07:03   #69
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom og god moral. Er vi slem selv om vi oppfattes slik av andre? Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Varulvfilm. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.
6. The Blind Side. En rik mor/frue tar en fattig gutt til seg i familien. Åh, den var fin. Jeg både lo og gråt.
7. The Long Kiss Goodnight. Gjensyn med en kul film. Geena Davis spiller min favoritt kvinnelige rollefigur, og Samuel L. Jackson er i storform.
8. Alice i eventyrland. Med Johnny Depp i en av hovedrollene. Vi elsket den hele familien. Akkurat passe spennende og gal, med stor detaljrikdom og mange morsomme poenger. Dvd.
9. Coyote Ugly. En film jeg har sett flere ganger. Denne gang på tv. Jeg bør kanskje skamme meg, men jeg liker den veldig godt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 09:36   #70
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Rovdyr, å det er den dårligste film ever. Prøver å etterligne motorsagmassakrene, men dårligere film skal man lete lenge etter....til og med wishmaster er bedre enn den

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 10:57   #71
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Rovdyr, å det er den dårligste film ever.

Helt enig. Snakk om makkverk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:21   #72
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Sweeney Todd - ikke sett den før, men liker Burton og liker Johnny Depp.
2. Platoon - rå, men bra!
3. Cinema Paradiso - så nydelig! At jeg ikke har sett denne før!
4.Precious -
5. The Hurt Locker - Veldig bra!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 02:06   #73
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. A Christmas Carol
Animasjonsfilm etter Charles Dickens fortelling. Fikk den ønskede gode, gammeldags julestemninga av musikk og bilder, mens handlingen ble bittelitt kjedelig og det var litt skuffende. Det ble ingen favoritt.
2. 22 Bullets
Fransk film. Om mafia. Grei actionunderholdning.
3. Jean de Florette
Film fra 1986, basert på romanen av den franske forfatteren Marcel Pagnol. Handlingen foregår i Provence på 20-tallet, med hovedrollen spilt av Gérard Depardieu. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om denne egentlig, i utgangspunktet kanskje ikke overbegeistra over noe spesielt, men så var det litt fint å se en så "upolert" film også.
4. Charlie og sjokoladefabrikken *
Versjonen fra 2005. Jeg elsker denne filmen litt! Når både Johnny Depp og Helena Bonham Carter befinner seg i samme film, blir jeg lykkelig.
5. Shutter Island
Så den for andre gang. Første gang likte jeg den utrolig godt, og jeg liker den fortsatt. Første gang jeg så den slo det meg aldri at det kunne være at han ikke var syk, før jeg leste om det på nett etterpå - altså at slutten stod litt åpen. Etter å ha sett den gang nummer to er jeg fortsatt overbevist om at han var pasient i utgangspunktet.
6. Les Misérables *
Filmversjonen fra 1998, regissert av Billie August. Jeg likte første del vanvittig godt! Resten holdt ikke like høyt nivå synes jeg (og "nivå" her er helt etter hva min smak sier, ingen særlig objektive kriterier - så er det sagt), men det var en veldig fin film. Ser endel anmeldelser var lunkne, og jeg har sikkert en fordel sånn sett, som ikke har lest boka (ennå).
7. Brothers
Film fra 2009 med Jake Gyllenhaal, Natalie Portman og Tobey Maguire. Om soldater, hva som kan skje med dem ute og hvordan det kan være å komme hjem igjen. Temaet er viktig, og gjør at filmen var litt mer enn grei. Det ble endel klisjeer og Hollywood, men samtidig er det jo et ganske viktig budskap oppi alt dette.
8. Metro 123 kapret
Vel, tittelen forteller kanskje det meste, dette er ingen innertier. Men hvis du har lyst til å se nok en hjernedød action, gjerne om kapring av metroen (så nyskapende!), ville jeg valgt denne på grunn av Denzel Washington.
9. Den grønne mil *

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 18:36   #74
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Case 39 - Syntes denne var skikkelig ekkel. Likte den ja.
2. Inception - Tja... jeg vet ikke helt. Den var jo litt bra, samtidig ble det litt for mange verdener å holde styr på.
3. Nokas - Likte den
4. Salt - Jada, likte denne også. Endel litt vel overdrevne stunts, men action er action.
5. Knight and Day - Grei nok underholdning. Litt vel heseblesende.
6. Kick-ass - Begynte litt kjedelig, men tok seg veldig opp. Ganske morsom.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 11:37   #75
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Sweeney Todd - ikke sett den før, men liker Burton og liker Johnny Depp.
2. Platoon - rå, men bra!
3. Cinema Paradiso - så nydelig! At jeg ikke har sett denne før!
4.Precious -
5. The Hurt Locker - Veldig bra!
6. The Social Network - Morsom, underholdende, bra film!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:03   #76
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. The last song. Helt grei drama, ganske bra ifra fjortissjangeren, synes jeg.
2. Mama Mia. Igjen, hele familien synes den er fin.
3. Harry Potter and the Sorscere's stone. Fint gjensyn med den første HP-filmen.
4. Harry Potter and the Chamber of secrets. Morsom og skummel HP-film. Vi har vært litt småsyke, så de to eldste og jeg hadde en HP-dag igår.
5. Old Dogs. Koslig komedie.
6. The quik and the dead. Grei western. Ikke helt min type film, men.
7. Easy A. Passe dum og passe gjennomtenkt komedie. Fin.
8. Harry Potter and the half-blooded Prince. HP-film, igjen. Bra.
9. The picture of Dorian Gray. Likte boka, og likte filmen.
10. Going the distance. Bra begynnelse og midt, men litt kjedelig slutt. Allikevel verdt å se.
11. Takers. Action med mye handling, av typen overdrevet og utrolig lite sannsynlig handling, gjør at det innimellom skjer litt mye. Grei underholdning, men ikke mer.
12. All good things. Ok, denne var rar, og den hoppet litt mye i tidslinja. Kjedelig.
13. The social network. Interessant historie, og ganske underholdene i tillegg.
14. 13. Den startet som en litt dyster, treg action/drama..og så ble den bedre! Dyster, men med en facinerende vri.

Vind er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:08   #77
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Vind, tror film nummer 14 forsvant hos deg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:17   #78
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Vind, tror film nummer 14 forsvant hos deg.

Nope, filmen heter 13.
http://en.wikipedia.org/wiki/13_(film)

Vind er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 14:04   #79
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Nope, filmen heter 13.
http://en.wikipedia.org/wiki/13_(film)

Ok, misforsto litt. Må sjekke den ut!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 17:10   #80
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Sweeney Todd - ikke sett den før, men liker Burton og liker Johnny Depp.
2. Platoon - rå, men bra!
3. Cinema Paradiso - så nydelig! At jeg ikke har sett denne før!
4.Precious -
5. The Hurt Locker - Veldig bra!
6. The Social Network - Morsom, underholdende, bra film!
7. The Fighter - sterk historie, litt typisk amerikansk med å kjempe seg ut av fattigdom, men virket ikke klisjéaktig. Bra film!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no