Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2011

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 17:38   #81
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Blade II Digger slike filmer! Vampyrer og gørr, me like..
Fame Liker dans,sang og musikk filmer også.
Død Snø Bra humor, ler av den filmen. God norsk splætter film
The Pacific 1-10: MASTERPIECE! Kan ikke bli bedre.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 23:21   #82
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom og god moral. Er vi slem selv om vi oppfattes slik av andre? Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Varulvfilm. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.
6. The Blind Side. En rik mor/frue tar en fattig gutt til seg i familien. Åh, den var fin. Jeg både lo og gråt.
7. The Long Kiss Goodnight. Gjensyn med en kul film. Geena Davis spiller min favoritt kvinnelige rollefigur, og Samuel L. Jackson er i storform.
8. Alice i eventyrland. Med Johnny Depp i en av hovedrollene. Vi elsket den hele familien. Akkurat passe spennende og gal, med stor detaljrikdom og mange morsomme poenger. Dvd.
9. Coyote Ugly. En film jeg har sett flere ganger. Denne gang på tv. Jeg bør kanskje skamme meg, men jeg liker den veldig godt.
10. North Face. Spennende og dramatisk tysk film om en klatreekspedisjon i Alpene.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 08:31   #83
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Case 39 - Syntes denne var skikkelig ekkel. Likte den ja.
2. Inception - Tja... jeg vet ikke helt. Den var jo litt bra, samtidig ble det litt for mange verdener å holde styr på.
3. Nokas - Likte den
4. Salt - Jada, likte denne også. Endel litt vel overdrevne stunts, men action er action.
5. Knight and Day - Grei nok underholdning. Litt vel heseblesende.
6. Kick-ass - Begynte litt kjedelig, men tok seg veldig opp. Ganske morsom.
7. Edge of darkness - Den var bra.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 11:29   #84
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. 1/1: Import Eksport TV-opptak. Norsk-pakistansk komedie. Den var faktisk ganske så fornøyelig.
2. 3/1: Død snø. TV. Akkurat like dårlig og kvalm som jeg trodde den skulle være. Jeg orket ikke å følge med hele tiden, mannen vred seg av latter.
3. 7/1: Inglorious Basterds. DVD. Veldig bra. En litt morsom vinkling på krigen. Jeg liker Brad Pitt altså!
4. 8/1: Vegas. DVD. Norsk film om tre barn/ungdoms skjebner. Den traff godt, det er mange tragiske skjebner der ute.



5. 22/1: I love you, Phillip Morris. DVD. Småmorsom tidtrøyte, men ikke helt som jeg forventet meg.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 12:01   #85
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
-Alien Resurrection. Vi så de tre første filmene i romjula. Jeg liker en slitt slemmere Ripley.
- Shutter Island. Veldig bra.
- Mutant Chronicles. Grei tidtrøyte. Jeg liker både Thomas Jane og Ron Perlman, men det er ingen film man trenger å se.
- Ringenes Herre: Atter en konge. Hyggelig gjensyn på hjemmekinoen - selv om jeg ikke liker Liv Tyler og rollen hennes i disse filmene.
- Kagemusha. En film det tok tid å komme inn i - jeg er for lite vant med Kurosawa og hans fortellerstil tror jeg. Tenker jeg trenger å se flere av dem - dette var faktisk min første Kurosawa-film.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 13:09   #86
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Invictus: Fin film om Sør Afrika og Nelson Mandelas kamp for å samle befolkningen etter at han kom til makten. Opplevelsen ble dog litt ødelagt av mannen som hang seg opp i urealistiske rugby-scener når det strengt tatt ikke var det som var poenget
The Town: Veldig bra krim. En film som får deg til å heie på bad-guysene, selvom FBI agenten spilles av Jon Hamm. Bra gjort.
Wall-E: Nydelig familiefilm.
Back to the Future: Morsomt gjensyn med en av barndommens favoritter. 8-åringen elsket den.
Buried: Absolutt ikke min greie - jeg syns den var dritkjedelig. Mannen var heller ikke imponert. Jeg er ingen fan av filmer der det ikke skjer noe, men er man det er den sikkert bra. Hvis man leser anmeldelsene på imdb er det en sånn film man enten elsker eller hater, ser det ut til.
Russell Howard: Live 2 - Dingledoodlies: Strengt tatt ikke en film (standup på DVD), men herregud som jeg lo. Anbefales om du har dårlig humor og ikke er så veldig prippen.
Tron (orginalen): Har aldri sett den før, men syns vel helst den var mest ufrivellig morsom. Den var sikkert bra i gamle dager, helt grei tidstrøyte nå.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 21:16   #87
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Sweeney Todd - ikke sett den før, men liker Burton og liker Johnny Depp.
2. Platoon - rå, men bra!
3. Cinema Paradiso - så nydelig! At jeg ikke har sett denne før!
4.Precious -
5. The Hurt Locker - Veldig bra!
6. The Social Network - Morsom, underholdende, bra film!
7. The Fighter - sterk historie, litt typisk amerikansk med å kjempe seg ut av fattigdom, men virket ikke klisjéaktig. Bra film!
8. The Tourist - tja, lett underholdning, men av de dårligste med Johnny Depp i. Litt skuffet over at han valgte å spille i denne sammenlignet med hans tidligere filmer!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 21:30   #88
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Case 39 - Syntes denne var skikkelig ekkel. Likte den ja.
2. Inception - Tja... jeg vet ikke helt. Den var jo litt bra, samtidig ble det litt for mange verdener å holde styr på.
3. Nokas - Likte den
4. Salt - Jada, likte denne også. Endel litt vel overdrevne stunts, men action er action.
5. Knight and Day - Grei nok underholdning. Litt vel heseblesende.
6. Kick-ass - Begynte litt kjedelig, men tok seg veldig opp. Ganske morsom.
7. Edge of darkness - Den var bra.
8. Extract - Halvmorsom

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 09:25   #89
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Tron Legacy: Visuelt flott, men storyen var ganske lam.
2. True Grit: Den nye til Cohen-brødrene. Fantastisk vakker og velspilt film, men jeg må se den igjen med tekst. Makan til mumling fra Jeff Bridges. Morsomt å se den på eksklusiv førvisning med sikkerhetsvakter i salen som skulle sikre at ingen filmet med mobil.
3. The Curious Case Of Benjamin Button: Gjensyn. Litt lang og rimelig pretensiøs, men jeg liker den likevel. Food for thought.
4. Skyggesiden: Jeg tenkte først at "jammen, denne typen film har vi da sett tusen ganger før", men etter en stund krøp den skikkelig under huden på meg.
5. Julie&Julia: Gjensyn. Kosefilm av ypperste slag.
6. Parenthood: Gjensyn nr. én million. Filmen som bare blir mer og mer sann for hvert år som går.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 09:35   #90
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Januar:
6. Parenthood: Gjensyn nr. én million. Filmen som bare blir mer og mer sann for hvert år som går.

Herlig film - desidert en av mine favoritter!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 10:23   #91
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Herlig film - desidert en av mine favoritter!

Jeg kjenner meg sånn igjen i den at det nesten gjør vondt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:39   #92
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom og god moral. Er vi slem selv om vi oppfattes slik av andre? Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Varulvfilm. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.
6. The Blind Side. En rik mor/frue tar en fattig gutt til seg i familien. Åh, den var fin. Jeg både lo og gråt.
7. The Long Kiss Goodnight. Gjensyn med en kul film. Geena Davis spiller min favoritt kvinnelige rollefigur, og Samuel L. Jackson er i storform.
8. Alice i eventyrland. Med Johnny Depp i en av hovedrollene. Vi elsket den hele familien. Akkurat passe spennende og gal, med stor detaljrikdom og mange morsomme poenger. Dvd.
9. Coyote Ugly. En film jeg har sett flere ganger. Denne gang på tv. Jeg bør kanskje skamme meg, men jeg liker den veldig godt.
10. North Face. Spennende og dramatisk tysk film om en klatreekspedisjon i Alpene. Dvd.
11. Pirates of the Carabbien. Morsomt gjensyn. Dvd.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:47   #93
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Tron Legacy: Visuelt flott, men storyen var ganske lam.
2. True Grit: Den nye til Cohen-brødrene. Fantastisk vakker og velspilt film, men jeg må se den igjen med tekst. Makan til mumling fra Jeff Bridges. Morsomt å se den på eksklusiv førvisning med sikkerhetsvakter i salen som skulle sikre at ingen filmet med mobil.
3. The Curious Case Of Benjamin Button: Gjensyn. Litt lang og rimelig pretensiøs, men jeg liker den likevel. Food for thought.
4. Skyggesiden: Jeg tenkte først at "jammen, denne typen film har vi da sett tusen ganger før", men etter en stund krøp den skikkelig under huden på meg.
5. Julie&Julia: Gjensyn. Kosefilm av ypperste slag.
6. Parenthood: Gjensyn nr. én million. Filmen som bare blir mer og mer sann for hvert år som går.
7. Another Year: Mike Leigh er min favoritt. Og denne filmen er bare rett og slett en perle. Jeg ville at den aldri skulle slutte.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 09:54   #94
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. The Bridge on the River Kwai. Klassiker som jeg ikke har somlet meg til å se før nå. Alec Guinness er strålende som ekstremt stiff-upper-lip britisk offiser i japansk fangeleir, og både han, leirkommandanten og flere andre hovedpersoner demonstrerer ulike nivåer av stahet, integritet, arroganse, heroisme og galskap. Jeg var veldig trøtt før filmen begynte, men kjedet meg ikke et øyeblikk, enda så lang og (relativt) langsom den er. Interessant tematikk om prinsipper og det å oppholde dem for deres egen skyld vs. det å være pragmatisk og vurdere fordeler og ulemper i en gitt situasjon (og filmen gir ingen enkle svar på hva som er best), og så er den både spennende og tidvis visuelt storslagen. Og Guinness er, som sagt, strålende.
2. Somewhere. Sofia Coppola gjør det veldig lett for publikum å sammenligne med Lost in Translation, og denne når ikke like høyt. Men den er definitivt beslektet, uten at hun egentlig gjentar seg. Langsomt, langsomt viser hun, i stedet for å fortelle, hvor innholdsløs og meningsløs og kjedelig tilværelsen til hovedpersonen er, og hvor løsrevet fra noen dypere mening eller egen motivasjon han lever. Stephen Dorff er veldig overbevisende som grunn, "kjerneløs" skuespiller (og viser dermed at han neppe er det selv), far-/datterforholdet er nydelig fremstilt, og dersom man håndterer de første fem minuttene (der Dorff kjører rundt og rundt i ring i ørkenen uten noen påviselig grunn) burde man klare å verdsette resten av filmen også uten å kjede seg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 09:58   #95
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Invictus: Fin film om Sør Afrika og Nelson Mandelas kamp for å samle befolkningen etter at han kom til makten. Opplevelsen ble dog litt ødelagt av mannen som hang seg opp i urealistiske rugby-scener når det strengt tatt ikke var det som var poenget
The Town: Veldig bra krim. En film som får deg til å heie på bad-guysene, selvom FBI agenten spilles av Jon Hamm. Bra gjort.
Wall-E: Nydelig familiefilm.
Back to the Future: Morsomt gjensyn med en av barndommens favoritter. 8-åringen elsket den.
Buried: Absolutt ikke min greie - jeg syns den var dritkjedelig. Mannen var heller ikke imponert. Jeg er ingen fan av filmer der det ikke skjer noe, men er man det er den sikkert bra. Hvis man leser anmeldelsene på imdb er det en sånn film man enten elsker eller hater, ser det ut til.
Russell Howard: Live 2 - Dingledoodlies: Strengt tatt ikke en film (standup på DVD), men herregud som jeg lo. Anbefales om du har dårlig humor og ikke er så veldig prippen.
Tron (orginalen): Har aldri sett den før, men syns vel helst den var mest ufrivellig morsom. Den var sikkert bra i gamle dager, helt grei tidstrøyte nå.
500 Days of Summer: Denne likte jeg, søt film!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:11   #96
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. The last song. Helt grei drama, ganske bra ifra fjortissjangeren, synes jeg.
2. Mama Mia. Igjen, hele familien synes den er fin.
3. Harry Potter and the Sorscere's stone. Fint gjensyn med den første HP-filmen.
4. Harry Potter and the Chamber of secrets. Morsom og skummel HP-film. Vi har vært litt småsyke, så de to eldste og jeg hadde en HP-dag igår.
5. Old Dogs. Koslig komedie.
6. The quik and the dead. Grei western. Ikke helt min type film, men.
7. Easy A. Passe dum og passe gjennomtenkt komedie. Fin.
8. Harry Potter and the half-blooded Prince. HP-film, igjen. Bra.
9. The picture of Dorian Gray. Likte boka, og likte filmen.
10. Going the distance. Bra begynnelse og midt, men litt kjedelig slutt. Allikevel verdt å se.
11. Takers. Action med mye handling, av typen overdrevet og utrolig lite sannsynlig handling, gjør at det innimellom skjer litt mye. Grei underholdning, men ikke mer.
12. All good things. Ok, denne var rar, og den hoppet litt mye i tidslinja. Kjedelig.
13. The social network. Interessant historie, og ganske underholdene i tillegg.
14. 13. Den startet som en litt dyster, treg action/drama..og så ble den bedre! Dyster, men med en facinerende vri.
15. The King's Speech. Vellaget. Og god. Interessant glimt bak fasaden til kongelige.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:29   #97
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Sweeney Todd - ikke sett den før, men liker Burton og liker Johnny Depp.
2. Platoon - rå, men bra!
3. Cinema Paradiso - så nydelig! At jeg ikke har sett denne før!
4.Precious -
5. The Hurt Locker - Veldig bra!
6. The Social Network - Morsom, underholdende, bra film!
7. The Fighter - sterk historie, litt typisk amerikansk med å kjempe seg ut av fattigdom, men virket ikke klisjéaktig. Bra film!
8. The Tourist - tja, lett underholdning, men av de dårligste med Johnny Depp i. Litt skuffet over at han valgte å spille i denne sammenlignet med hans tidligere filmer!
9. The King's Speech - God film og liker Colin Firth!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 00:03   #98
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom og god moral. Er vi slem selv om vi oppfattes slik av andre? Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Varulvfilm. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.
6. The Blind Side. En rik mor/frue tar en fattig gutt til seg i familien. Åh, den var fin. Jeg både lo og gråt.
7. The Long Kiss Goodnight. Gjensyn med en kul film. Geena Davis spiller min favoritt kvinnelige rollefigur, og Samuel L. Jackson er i storform.
8. Alice i eventyrland. Med Johnny Depp i en av hovedrollene. Vi elsket den hele familien. Akkurat passe spennende og gal, med stor detaljrikdom og mange morsomme poenger. Dvd.
9. Coyote Ugly. En film jeg har sett flere ganger. Denne gang på tv. Jeg bør kanskje skamme meg, men jeg liker den veldig godt.
10. North Face. Spennende og dramatisk tysk film om en klatreekspedisjon i Alpene. Dvd.
11. Pirates of the Carabbien. Morsomt gjensyn. Dvd.
12. En ganske snill mann. En morsom, rørende og litt syk film. Dvd.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 08:36   #99
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. The last song. Helt grei drama, ganske bra ifra fjortissjangeren, synes jeg.
2. Mama Mia. Igjen, hele familien synes den er fin.
3. Harry Potter and the Sorscere's stone. Fint gjensyn med den første HP-filmen.
4. Harry Potter and the Chamber of secrets. Morsom og skummel HP-film. Vi har vært litt småsyke, så de to eldste og jeg hadde en HP-dag igår.
5. Old Dogs. Koslig komedie.
6. The quik and the dead. Grei western. Ikke helt min type film, men.
7. Easy A. Passe dum og passe gjennomtenkt komedie. Fin.
8. Harry Potter and the half-blooded Prince. HP-film, igjen. Bra.
9. The picture of Dorian Gray. Likte boka, og likte filmen.
10. Going the distance. Bra begynnelse og midt, men litt kjedelig slutt. Allikevel verdt å se.
11. Takers. Action med mye handling, av typen overdrevet og utrolig lite sannsynlig handling, gjør at det innimellom skjer litt mye. Grei underholdning, men ikke mer.
12. All good things. Ok, denne var rar, og den hoppet litt mye i tidslinja. Kjedelig.
13. The social network. Interessant historie, og ganske underholdene i tillegg.
14. 13. Den startet som en litt dyster, treg action/drama..og så ble den bedre! Dyster, men med en facinerende vri.
15. The King's Speech. Vellaget. Og god. Interessant glimt bak fasaden til kongelige.
16. True Grit. Coen brødrene sin remake av en gammel western. Bra, godt driv og vel verdt tiden.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:10   #100
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom og god moral. Er vi slem selv om vi oppfattes slik av andre? Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Varulvfilm. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.
6. The Blind Side. En rik mor/frue tar en fattig gutt til seg i familien. Åh, den var fin. Jeg både lo og gråt.
7. The Long Kiss Goodnight. Gjensyn med en kul film. Geena Davis spiller min favoritt kvinnelige rollefigur, og Samuel L. Jackson er i storform.
8. Alice i eventyrland. Med Johnny Depp i en av hovedrollene. Vi elsket den hele familien. Akkurat passe spennende og gal, med stor detaljrikdom og mange morsomme poenger. Dvd.
9. Coyote Ugly. En film jeg har sett flere ganger. Denne gang på tv. Jeg bør kanskje skamme meg, men jeg liker den veldig godt.
10. North Face. Spennende og dramatisk tysk film om en klatreekspedisjon i Alpene. Dvd.
11. Pirates of the Carabbien. Morsomt gjensyn. Dvd.
12. En ganske snill mann. En morsom, rørende og litt syk film. Dvd.
13. To på rømmen (3D). Utrolig morsom for hele familien. Kino.
14. Dragetreneren. Dette var en perle av en animasjonsfilm. Levende, spennende, flotte personer, vakker "natur" og ufattelig rørende. Dvd.

__________________
2001, 2005, 2020

Sist redigert av Pasta : 29-01-11 kl 21:08.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no