Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva får dine barn drikke før de er i skolealder?
Drikker kokt, filtrert vann. 8 4,04%
Drikker vann fra springen. 187 94,44%
Drikker flaskevann. 105 53,03%
Drikker farris (obs, med lavt kullsyreinnhold og ingen tilsetninger) 42 21,21%
Drikker farris med litt modifikasjoner! 36 18,18%
Drikker økologisk juice 56 28,28%
Drikker vanlig juice 170 85,86%
Drikker jammen "nektar" også (altså eplenektar i stedenfor eplejuice) 40 20,20%
Drikker økologisk, hjemmeprodusert saft uten sukker eller tilsetning 20 10,10%
Drikker saft med sukker 118 59,60%
Drikker saft med søtningsstoff 73 36,87%
Drikker brus UTEN koffein, men MED sukker 90 45,45%
Drikker brus UTEN koffein, men MED søtningsstoff 44 22,22%
Drikker brus MED koffein OG sukker 80 40,40%
Drikker brus MED koffein OG søtningsstoff 60 30,30%
Drikker kaffe med koffein 12 6,06%
Drikker te med koffein 33 16,67%
Drikker kumelk 167 84,34%
Drikker annen melk 27 13,64%
Søren ikke nok alternativer til å ta med alkohol og annet! 10 5,05%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 23:36   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Leser med store øyne hvor hysterisk "alle" ser ut til å være i forhold til koffein, sukker og søtningsstoffer og lurer nå på om "alle" er like hysteriske eller om de bare ikke tør si noe annet.

Så her kommer selvfølgelig en anonym poll!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:41   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Mine barn drikker i hovedsak vann. Til frokost er det et glass melk først og så vann etterpå, i helgene kan det være at vi flesker til med litt juice - men det er sjelden. Til lørdagsgodtet får de brus. (dog ikke cola)

Mamma synes jeg er en fæl mor som ikke gir barna annet enn vann til middag, men jeg skjønner ikke helt argumentet. Det ER jo vitterlig den beste tørstedrikken, det smaker godt til all slags mat og er i tillegg sunt. Kan man be om mere?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:43   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Vann, eple- og appelsinjuice (sistnevnte som regel selvpresset), hjemmelaget smoothies og også andre hjemmelagde juicer (eller feks. Brämhults sine). Mest vann da.
I helgene eller i selskap får hun gjerne brus, i moderate mengder selvsagt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:45   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Mine drikker også mest vann. De er glad i det, og det er vann de spør etter når de er tørste. Herremannen drikker også melk, skolemelk og ett glass til frokost eller kvelds (han får ikke mer, for da får han laus mage), men Frøkna liker ikke melk - og da får hun vann med seg på skolen. Noen ganger får de et glass jus til frokost, særlig hvis jeg ser at de spiser lite. I helgene får de også jus.

Brus drikker vi sjeldent alle mann, men hvis vi først skal ha blir det "ordentlig" brus med sukker, ikke light- og zero-varianter. :sær:

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:45   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mine barn drikker i hovedsak vann. Til frokost er det et glass melk først og så vann etterpå, i helgene kan det være at vi flesker til med litt juice - men det er sjelden. Til lørdagsgodtet får de brus. (dog ikke cola)

Mamma synes jeg er en fæl mor som ikke gir barna annet enn vann til middag, men jeg skjønner ikke helt argumentet. Det ER jo vitterlig den beste tørstedrikken, det smaker godt til all slags mat og er i tillegg sunt. Kan man be om mere?

Det er det som gjelder her også. Vi drikker rød saft om vi mot all formodning skulle spise risengrynsgrøt til middag en dag. Ellers drikker de melk til brødmat, og vann til middagsmat. Brus ved spesielle anledninger, som til lørdagskosen ja. Vi har også juice en sjelden gang til helgefrokost
Jeg er veldig glad i tranebærjuice, og det vil ikke ungene ha, så fint sånn

  Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:48   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Kokt, filtrert vann.

En kan virkelig lure på hvor alle de overvektige barna vi leser om i avisen, befinner seg. Ikke i FP-hjemmene, åpenbart.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:48   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Mest vann.

Minste drikker varm melk morgen og kveld, og av og til saft. Hun liker ikke brus, selv om hun later som.
Mellomste drikker mest vann, men også (altfor mye) melk. Hun har fått smaken på Pepsi-max og Cola-zero (hvor tar hun det fra ), men vi begrenser henne veldig.
Eldste drikker vann, melk, saft, juice, brus og hva_har_du. Vi får vel prise oss lykkelig så lenge det han drikker inneholder alkohol...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:49   #8
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Jeg synes det er litt ugjennomtenkt å kalle det "hysterisk" når noen avstår fra å gi de aller minste koffein? Jeg forstår poenget ditt, og at du har lyst til å ta det opp. Jeg ønsker meg bare at FP skal være et sted hvor man ikke kaller hverandre hysteriske altfor lett :hjertesukk:

Ellers har jeg ikke svart i andre tråder om dette, men her er barnet såvidt tre år, og jeg foretrekker vann som primærdrikk for ham. Han får saft og kakao når jeg synes det er litt spesielle anledninger eller omstendigheter, som lørdag, selskap eller aketur.

Jeg er en stor hykler, og drikker selv Pepsi Max nesten hver dag

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:49   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En kan virkelig lure på hvor alle de overvektige barna vi leser om i avisen, befinner seg. Ikke i FP-hjemmene, åpenbart.

Jeg har et overvektig barn. Hun drikker mest vann, som sagt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:52   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har et overvektig barn. Hun drikker mest vann, som sagt.

Når jeg tenker meg om, har jeg sjøl et barn som ligger utenfor det skraverte normalområdet for høyde vs. vekt-kurven. Så er hun da også indirekte oppflasket på marsipan og pepperkaker, som var den ammende mors diett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:53   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Jeg synes det er litt ugjennomtenkt å kalle det "hysterisk" når noen avstår fra å gi de aller minste koffein? Jeg forstår poenget ditt, og at du har lyst til å ta det opp. Jeg ønsker meg bare at FP skal være et sted hvor man ikke kaller hverandre hysteriske altfor lett :hjertesukk:

Jeg skal love deg at å bli kalt hysterisk er noe av det peneste jeg har hørt etter at jeg ble mor. Ord som gal, idiot og dust er det derimot flust av. *driter i andre*

Elinblu: Eldste her i huset blir definert som overvektig av helsesøster og hun drikker altså mest vann og får kun godteri på lørdager. Jeg er uenig i betegnelsen for det første, men jeg tror nok det er enkelte som har det i seg å legge på seg av vanlig mat også. (og min har dessverre arvet det fra sin mor )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:53   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Vann fra springen (vi har rensefilter tom.), og det er hovedsaklig det det går i (dvs. utelukkende nå om dagen).
Før dietten fikk hun rismelk, noen ganger havremelk og hjemmelagede øko-smoothies av frukt og evnt. litt naturell yoghurt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:54   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Vann, melk og Biola. Eplemost på kafé i helger. Og har smakt kakao for første gang nå i vinter, til evig mas. :søtmons:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:58   #14
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Kunne krysse av på nesten alle punkter, men til hverdags er det vanlig springvann, eple/appelsinjuice og melk. Han har smakt det meste av drikke, utenom alkohol.

Ellers så har vi begge fått dilla på imsdal sitt vann med smak av villbringebær...

Glemte cultura/biola! Det drikker vi nesten daglig.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:58   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Går i vann (fra springen) og eplejuice en gang i mnd ellerno.
Og så melk da, av og til. Men hun er ikke så glad i det..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:59   #16
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg skal love deg at å bli kalt hysterisk er noe av det peneste jeg har hørt etter at jeg ble mor. Ord som gal, idiot og dust er det derimot flust av. *driter i andre*

*driter i andre* = veldig tolerant med omgangskretsen?

Jeg kjenner at jeg blir nok ganske fornærmet på de som mener noe annet enn meg om dette viktige emnet og andre like essensielle valg knyttet til oppdragelse...

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 00:00   #17
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

.
Eldste drikker vann, melk, saft, juice, brus og hva_har_du. Vi får vel prise oss lykkelig så lenge det han drikker inneholder alkohol...

Så det var du som hadde krysset for siste alternativ altså!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 00:01   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Stort sett det eneste han drikker er eplejuice blandet med vann. I barnehagen drikker han vann. I bursdagsselskaper og slikt drikker han saft. Melk liker han ikke, og brus har vi aldri.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 00:03   #19
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Som oftest vann og kanskje melk til enkelte måltid. Juice får hun også en skjeldent gang. Saft, brus ++ hører kun til spesielle anledninger så den skrev jeg ikke opp..

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 00:04   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva drikker dine barn? *spinoff med poll*

Akkurat hva slags vann og hva slags juice det er snakk om, kommer ellers an på hva som er tilgjengelig. Jeg krysset bare av for "vann fra springen" og "vanlig juice", men vi kjøper ofte flaskevann når vi er ute, og innimellom har vi økologisk juice.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no