Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-20, 10:52   #41
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Vi var på stranda i går, men folk holder avstand. Og vi snakket om at den meteren med avstand egentlig ikke er noe problem på en strand, all den tid at i Norge legger nordmenn seg gjerne med mer enn en meter fra hverandre korona eller ikke.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 10:55   #42
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis dere kommer, må dere passe på å gå på alle de bra restaurantene sånn at de ikke går konk.

Ja, det er planen og jeg kommer til å be om oppdatert liste når det nærmer seg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 10:56   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Vi var på stranda i går, men folk holder avstand. Og vi snakket om at den meteren med avstand egentlig ikke er noe problem på en strand, all den tid at i Norge legger nordmenn seg gjerne med mer enn en meter fra hverandre korona eller ikke.

Den dagen jeg legger meg nærmere enn en meter fra noen andre enn min egen husstand på stranda ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 10:59   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nemlig. Og så er det kanskje i teorien beregnet opp mot setene foran og bak og avstand? Så da kan man egentlig ikke gjøre det likevel?

Jeg så noen spurte Ruter om dette på twitter (men finner det ikke igjen, for twitter er jo håpløst sånn) og plasseringen av de merkene er (særlig på bussene) mer for å få antallet passasjerer riktig enn for å sørge for avstand. Og det ser man lett om man tar buss, f.eks. er det jo mange tilfeller der det innerste setet er stengt av, men ikke de ytterste, slik at folk sitter nærmere hverandre enn nødvendig.

Vi setter oss forøvrig på avsperrede seter når vi reiser alle fire (babyen er jo i bæresjal da), det er helt snodig å ikke skulle gjøre det, synes jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 11:35   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Det må sies at mine observasjoner er gjort i området og gater mellom Oslo S og Rikshospitalet. I matbutikken måtte jeg gå ut, og la reisefølget handle for meg. Godt jeg hadde noen, matserveringen på Gaustad Hotell har jo nådd ytterligere lavmål under koronaen. (Knapt så man trodde det var mulig.) Det bør vel også nevnes at dette var de første finværsdagene etter at en del restriksjoner ble lempet på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 11:35   #46
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den dagen jeg legger meg nærmere enn en meter fra noen andre enn min egen husstand på stranda ...

Vel, jeg har opplevd på Hvervenbukta folk som lå omtrent oppi meg, det var ikke mange centimeterne mellom tærne til personen og hodet mitt... og det var æsj. Mange år siden da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 11:40   #47
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Jeg var på Torshov, Sagene, Løkka og Grønland i går, alle steder var det godt med mennesker - men jeg opplevde at alle holdt avstand. Kollektivt tar jeg lite uansett, det er jo det fine med å være besøkende. Da har jeg tid til å rusle rundt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 11:50   #48
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det med de merkede setene som skal være ubrukt er litt rart når man reiser som familie, for man kan jo åpenbart ta en sittegruppe sammen når man er familie, men det føles veldig feil når stolene står merket "ikke i bruk".


Jeg mener det er sagt eksplisitt i en eller annen pressekonferanse at familier som bor sammen kan bruke setene merket "ikke i bruk".

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 11:50   #49
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Dette var litt snålt å lese når man bor innenfor ring 3 og jobber i sentrum.

Det synes jeg ikke er rart i det hele tatt. Jeg brukte jo byen på et annet vis da jeg bodde der (jobbet i sentrum) enn nå når jeg er der på sommerferie. Når vi drar hele familien på sommeren er vi en del i sentrum, aker brygge, sørenga og ikke minst badestrendene. I tillegg til kafe, shopping og restauranter. Vi bruker også å dra til Tusenfryd og Frognerparken. Når man kanskje ikke kan bruke byen sånn så er det ikke lik stas å dra dit på ferie heller. I tillegg bor man kanskje på hotell. Vi bruker å låne huset til noen vi kjenner, men i år er jo alle vi kjenner hjemme stort sett så det hadde nok vært vanskelig med overnatting også. Det å bo tett på andre på besøk er jo heller ikke anbefalt nå. Hadde jeg fremdeles bodd der så hadde jeg nok syklet på jobb og ikke grudd meg for å gjøre det som jeg skal, men hadde nok da også unngått øytur, tusenfryd og Oslo City. Og ikke mer kollektivtrafikk enn man må i hverdagen.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 11:56   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vel, jeg har opplevd på Hvervenbukta folk som lå omtrent oppi meg, det var ikke mange centimeterne mellom tærne til personen og hodet mitt... og det var æsj. Mange år siden da.

Jeg garanterer deg at det ikke var meg. Jeg hadde flytta meg. Hadde det vært så fullt at det ikke var mulig hadde jeg ikke vært der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 12:30   #51
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg garanterer deg at det ikke var meg. Jeg hadde flytta meg. Hadde det vært så fullt at det ikke var mulig hadde jeg ikke vært der.

Vi var der først, de kom mens vi badet. Vi dro ikke lenge etterpå for å si det sånn.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 17:21   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Altså, det er ikke farlig å være i "episenteret" nå, når det gjelder smitte. Men, som Poly sier, det kan jo endre seg fort hvis vi får en oppblomstring. Et større argument er at det allerede er fullt, så sånn sett kan det være et fint år å prøve andre byer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 17:26   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Det er vel spådd at det blir fullt på Sørlandet og i Lofoten i sommer.

Oslo er varm sommerstid, så jeg hadde nok ikke reist dit.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 17:35   #54
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Tror mange skal gå Besseggen også.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 18:45   #55
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er vel spådd at det blir fullt på Sørlandet og i Lofoten i sommer.

Oslo er varm sommerstid, så jeg hadde nok ikke reist dit.

Som bergenser er varm Oslo det beste lokkemiddelet.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 19:07   #56
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Som bergenser er varm Oslo det beste lokkemiddelet.

Ja, det trumfer nesten pandemi
Jeg har kanskje tenkt at Oslo kan være greit i år? Det virker som om mange planlegger sørlands, nordnorsk eller fjellferie? Uten utlendinger i tillegg, vil det kanskje bli god plass?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 19:56   #57
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Jeg tror ikke turistnæringen, restauranter mm er like enig i at Oslo er full nok og ikke trenger flere besøkende i sommer.

Besseggen tror jetbilen fullstendig kaos. Selve fjellet klarer man vel greit, men overnatting og båt kan bli vanskelig med smittevernsregler. Tar heller banen i Oslo da.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 21:58   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg tror ikke turistnæringen, restauranter mm er like enig i at Oslo er full nok og ikke trenger flere besøkende i sommer.

Besseggen tror jetbilen fullstendig kaos. Selve fjellet klarer man vel greit, men overnatting og båt kan bli vanskelig med smittevernsregler. Tar heller banen i Oslo da.

Vel, da har de ikke prøvd å få plass på Sørenga eller Huk eller båten til Hovedøya. Jeg har ALDRI stått i sånn kø over Bygdøy som jeg gjorde nå på mandag kveld. Det er helt klart noe som er annerledes med avviklingen når alle nordmenn skal gjøre det samme samtidig vs turister som gjør andre ting.

Men jeg heier på å ligge på hotell, altså. Og gå på restaurant.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 22:05   #59
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Jeg var i sentrum 15:30 i dag, tok t-bane til National. Og jeg er virkelig ikke enig i at Oslo-folk oppfører seg som normalt. Det var først og fremst veldig, veldig lite folk, både på t-banen, inne på stasjonen og ellers i sentrum. Jeg møtte svigerfar på Aker brygge, og der var det også veldig folketomt sammenliknet med normalen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 22:09   #60
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommertur til Oslo? Jej or nej?

Ok: Mer normalt enn her.

I høyrisikogruppe følte jeg meg langt mer utrygg (i form av «smitteutsatt») i butikk og på gate i Oslo, enn her. Unntak på begge steder, selvsagt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no