Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-14, 21:44   #61
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei. Det blir ikke likt på begge sider med halvstaver.

Jo, jeg gjør det sånn, og lua er helt lik både på rettsiden og vrangsiden. Og den er heklet i halvstaver.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 21:50   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jo, jeg gjør det sånn, og lua er helt lik både på rettsiden og vrangsiden. Og den er heklet i halvstaver.

Så rart, min er ikke det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 23:00   #63
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Og jeg hekler fra rødstripa og opp.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 23:16   #64
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så rart, min er ikke det.

Ser ut som det blir forskjell om jeg stikker mellom v-en og den ene tråden, eller om jeg bruker mellomrommet mellom staven (om du skjønte hva jeg mente). Med det første blir det mer markert strek på baksiden.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 00:25   #65
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Nå er det blitt riktig og jeg er på god vei.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hekle.jpg (16,4 KB, 36 visninger)
__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 12:02   #66
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Imponerende, Taien. Du har kommet langt. Så kult at dere fant ut hva du gjorde.

Jeg er ferdig med min første lue. Jeg har funnet en oppskrift der hun pjoner litt som meg. Forskjellen er at jeg pjoner halvtstaver på denne måten, mens hun i bloggen pjoner fastmasker. Jeg burde antagelig skriver "pjoner", jeg er usikker på om det jeg driver med er ekte pjoning. http://alfhilds.wordpress.com/2014/0...a-ol-lua-2014/

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 12:07   #67
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Her ser du, Taien. På de øverste stikker jeg nåla under maska, på det nederste oppi. Du vil stikke under.

Myser på bildet i innlegget, hekler du speilvendt?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 12:17   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Myser på bildet i innlegget, hekler du speilvendt?

Ja, jeg er venstrehendt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 12:23   #69
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg er venstrehendt.

Jeg myste fælt før jeg jeg så at det var speilvendt. Jeg er ikke så rutinert, så jeg så det ikke med en gang. Takk for oppklaring og hjelp i denne tråden. Jeg har fått avklart hva jeg holder på med.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 12:29   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Ja, beklager, jeg burde sikkert ha sagt i fra, i stedet for å skape enda større forvirring. Jeg lærte å hekle for fire år siden ca, med god hjelp herifra. Så jeg må jo nesten bidra videre!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 12:34   #71
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Det var mer til oppklaring enn forvirring!

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 01:05   #72
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Woohoo! Ferdig! Har til og med fått på flagg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ol-lua.jpg (26,3 KB, 37 visninger)
__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 09:09   #73
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Er bildet speilvendt, eller har du satt på flagget speilvendt?

Uansett - flott lue!!!

Jeg tenker at jeg kanskje skal prøve å lære meg hekling. Har aldri i livet gjort det, men ser for meg at det bør være mulig å få til. Litt ekstra inspirert av at jeg ser det er så god hjelp å få her.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:05   #74
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er bildet speilvendt, eller har du satt på flagget speilvendt?

Uansett - flott lue!!!

Jeg tenker at jeg kanskje skal prøve å lære meg hekling. Har aldri i livet gjort det, men ser for meg at det bør være mulig å få til. Litt ekstra inspirert av at jeg ser det er så god hjelp å få her.

Jeg har satt på flagget speilvent! Og det var et h...... å få sydd på! F....!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:54   #75
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Du får si vinden blåser andre veien.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 10:55   #76
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Eller brodere på en flaggstang på riktig side.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 11:32   #77
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Du får si vinden blåser andre veien.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Eller brodere på en flaggstang på riktig side.

Ja kanskje det. Eller be henne om å stå på hodet når hun bruker lua.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 12:17   #78
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haster: Hvorfor blir radene så markert?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg har satt på flagget speilvent! Og det var et h...... å få sydd på! F....!!

Jeg holder på med en strikkajakke, og er nesten ferdig, men klarte å drite meg skikkelig ut på trykknappene jeg skulle ha på, og har sydd halvparten feil vei sånn at de ikke går an å trykke sammen. Nå er jeg så sint på jakka at jeg ikke har orket å se på den på en hel uke.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no