Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå V

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-15, 12:17   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Mulig jeg viste bilde i forrige tråd, men jeg tror jeg skal strikke denne sleng-på-cardiganen.



Annki: Jeg vasker mine Nepal-gensere på ullprogram, null problem. Har dampmaskin som jeg damper litt med, ikke alltid jeg gidder heller.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 12:20   #42
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Jeg fikk dilla og strikkeet 3 Dotty-luer.







amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 13:23   #43
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Amylin, hvor har du kjøpt det hodet?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 13:23   #44
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Ja, og fine ting så klart!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 13:40   #45
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Mulig jeg viste bilde i forrige tråd, men jeg tror jeg skal strikke denne sleng-på-cardiganen.



Annki: Jeg vasker mine Nepal-gensere på ullprogram, null problem. Har dampmaskin som jeg damper litt med, ikke alltid jeg gidder heller.

Oh wow, fin! Hvor, hvor?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 14:01   #46
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Amylin, hvor har du kjøpt det hodet?

Jeg tror jeg kjøpte det på opphørssalg et sted i Oslo sentrum som ikke hadde noe med håndarbeid å gjøre. Tror det var en klesbutikk som tydeligvis hadde brukt det til utstilling. Vet du får kjøpt forskjellige hoder i håndarbeidsbutikker, da.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 14:57   #47
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Kjoler og bukser til tvillingjenter i nydelig garn.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-15, 12:38   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Oh wow, fin! Hvor, hvor?

Ravelry. Mønsteret heter: Fold and turn.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-15, 12:50   #49
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Loppa til meg selv. Tror den blir fin.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 19:10   #50
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Amæli islandsgenser i Lett Lopi. Jeg elsker fargene.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 19:22   #51
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Wiolakofte.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 23:32   #52
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Snurreskjørtet

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 13:53   #53
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Har akkurat gjort ferdig nancy kofte
og barndomskjole

Nå holder jeg på med en Acne-inspirert jakke i gul og hvit.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 20:18   #54
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Fine, Imma!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 20:27   #55
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Jeg strikker fortsatt på V for genser fra Pickles til mannen, men har mista motet litt. Den blir alt for stor, tross grundig måling og sammenlikning av gensere og oppskrift på forhånd. Han vil gjerne ha den stor, men den skal jo ikke være sånn slaskegenser heller. Som den er nå drukner han jo nesten i den, så jeg vurderer å rekke den opp og begynne på nytt. Har hele bolen og 20 cm erme klart.

Strikker uglevotter og litt andre votter innimellom, i diverse alpakkagarn.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 21:30   #56
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Å, den nancy kofta var nydelig, Imma! Den som kunne slikt.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-15, 16:49   #57
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.116
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Akkurat ferdig med Bøvertun-kofta. Stolt som en hane for det var mye jobb for en utålmodig sjel som meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (349,6 KB, 41 visninger)
__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 10:03   #58
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Magica - den koften står på min to-do liste - lekker.

Nå strikker jeg slalåm/senje kofte, brun variant i Hverdags fra Du store Alpakka - deilig garn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (520,9 KB, 52 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 10:11   #59
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.116
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Kjempefin, fløyel!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 10:45   #60
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strikker du nå V

Så fin, fløyel!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no