Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikkedilemma

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-16, 17:20   #21
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Enig med mange foran meg her - det er lurt å ha flere prosjekter samtidig! Det er viktig med variasjon for å klare å ferdigstille.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 17:22   #22
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

B eller C. Du blir alltid ferdig ein gong. Dessutan la Amylin ut eit nydeleg bilete frå ein garnbutikk i Stockholm på instagram her om dagen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 17:23   #23
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Og ja. Eg har som regel minst fire parallelle strikketøy.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 17:27   #24
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikkedilemma

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

B, definitivt. Man skal tross alt kose seg med strikkingen. Du kan strikke ferdig den jakka du allerede har påbegynt når som helst Hvis den hårer og du er litt lei kommer du sikkert uansett bare til å bli grinete av å ha den med.

Ja, dette. Jeg strikker aldri noe jeg ikke vil strikke. Jeg har noen halvferdige plagg liggende, kan man si.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 17:35   #25
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikkedilemma

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

B eller C. Du blir alltid ferdig ein gong. Dessutan la Amylin ut eit nydeleg bilete frå ein garnbutikk i Stockholm på instagram her om dagen.

Det var Litet nystan, som Matilda anbefalte.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 17:44   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Man må elske det man holder på med litt. Ellers blir det ikke fint
Når det er sagt, jeg er igang med et sokkeprosjekt som jeg _hater_. Jeg har nemlig, dumme meg, glemt hvor sterkt jeg misliker Sisu. Også har jeg nesten en hel sokk igjen i et temmelig krøkkete flettemønster

Jeg elsker det litt altså. Jeg elsker fargen og hvordan garnet kjennes. Jeg misliker å strikke og bli full av hår. Jeg kommer til å ELSKE å bli ferdig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 20:10   #27
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikkedilemma

Hårete strikking tas ikke med på tur. Du kan elske med den hjemme i sofaen.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 20:32   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 20:36   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sokker strikker mammaen min til meg. Jeg kan til nød hekle noe, men det vil nok på et vis føles som et nederlag, siden jeg bryter løftet til meg selv om å bli ferdig med den hersens jakka.


Det er ikke et alternativ å levere det resterende prosjektet til din strikkende mor og spørre om hun vil strikke litt? (det er nemlig min evige strategi)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 20:39   #30
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikkedilemma

Anbefaler Litet Nystan, ja. Fin butikk og koselig betjening! Jeg hadde startet på noe nytt på vei til Stockholm, kjøpt garn og startet på noe nytt med det nye garnet i tillegg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 20:40   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Det er ikke et alternativ å levere det resterende prosjektet til din strikkende mor og spørre om hun vil strikke litt? (det er nemlig min evige strategi)

Nei, jeg er for sta.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 21:04   #32
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikkedilemma

Jeg går alltid for B!

I skrivende stund har jeg 1 stk halvferdig jakke i kurven her, et nylig påbegynt prosjekt med masse fletter og ferdig garn til to jakker som venter på vår. Dessuten ønsker jegntungen seg ny Marius med rundsal.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 22:41   #33
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikkedilemma

Jeg synes det er gøy å sjonglere også fordi jeg plutselig kan finne et halvt teppe i bunnen av kurven - og vips! så tar det jo null tid å gjøre det ferdig! Eller, liksom bare halvparten av det man skulle tro!
Jeg kunne aldri strikket på bestilling. Da hadde jeg jo dødd av skam eller blitt strikkesur.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 22:54   #34
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikkedilemma

Definitivt B! Man kan ikke ha bare 1 prosjekt, det blir kjedelig og da går man lei, man må ha flere å man bytte på når ting går trått. Det er et gammelt håndarbeids-jungelord.

Jeg fant faktisk et sjal i dag, lekkert kald-grønt sjal i deilig alpacca, nederst i en puff som står i kjelleren (sammen med 1! leggvarmer...), der har det ligget i 6 år, det eneste som manglet var å feste trådene, vips ferdig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 23:31   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Jeg går mot strømmen her: Halvferdige prosjekter blir aldri ferdig her hos meg. I det jeg begynner på noe nytt er løpet kjørt, og jeg har mistet interessen for forrige prosjekt. En interesse som desverre er permanent...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 01:05   #36
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg kunne aldri strikket på bestilling. Da hadde jeg jo dødd av skam eller blitt strikkesur.


jeg har strikket litt til salg. Men da har jeg strikket det jeg har hatt lyst til å strikke selv i et garn jeg virkelig liker, og har jeg lagt det ut for salg. Ellers ville jeg jo blitt mannevond!


Sist redigert av m^2 : 19-02-16 kl 01:18.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 09:31   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Sukk, jeg greier ikke bestemme meg. I går tenkte jeg at jeg skulle ta et tak og strikke masse, slik at jeg hadde bedre samvittighet ift. å ikke ta med røytetøyet på tur, men jeg greide ikke samle meg. Av erfaring vet jeg at det da er lurt å sette meg i en situasjon hvor jeg MÅ (det var sånn jeg til slutt fikk lest en av mine yndlingsbøker; Confederacy of Dunces, jeg tok den med som eneste bok på safari. Og ELSKET den etter at jeg hadde lest den), men jeg kommer til å sutre skikkelig underveis.

Konsentrasjonen min har rett og slett bare lyst til å begynne på noe nytt.

Så jeg vet fremdeles ikke hva jeg skal gjøre, men jeg tror jeg etterhvert skal strikke :


I alpakkatweeden. Er sånn mønster vanskelig?

Også skal jeg strikke en klassisk islandsk genser i Alafoss lopi. Har noen av dere strikket i det garnet? Er det godt og mykt?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 09:54   #38
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikkedilemma

Álafoss lopi er IKKE godt og mykt.

Men det har mange andre gode kvaliteter, jeg digger det.

Blondemønster er ikke så vanskelig når du har strikket noen rapporter. Det er stort sett styrt felling og øking med huller. Det bare ser vanskelig ut.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 09:54   #39
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikkedilemma

Jeg kunne heller aldri strikket på bestilling. Strikking er 100% hygge for meg og at det blir noe man kan bruke etterpå er ren bonus. Hvis jeg strikker for andre må det være noe jeg velger helt selv og som en hyggelig overraskelse uten forventninger og/eller tidspress. Og så strikker jeg aldri samme ting to ganger, det er rett og slett kjedelig. Å strikke votter eller sokker er derfor helt utelukket. Jeg har prøvd meg og det ligger vel et par enslige sokker gjemt et sted som aldri kommer til å få en partner.


Den genseren var veldig fin Tallulah! Jeg vet ikke hvilket mønster det er, men jeg blir ofte overrasket over at selv mønstre som ser kompliserte ut egentlig er relativt enkle å strikke.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 10:00   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkedilemma

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Álafoss lopi er IKKE godt og mykt.

Men det har mange andre gode kvaliteter, jeg digger det.

Er det sånn "gammeldags" islandsgarn? Da tror jeg at jeg går tilbake til ideen min om å strikke en slik genser i alpakka tweed. Jeg fikser ikke sånn hard stikkeull.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Den genseren var veldig fin Tallulah! Jeg vet ikke hvilket mønster det er, men jeg blir ofte overrasket over at selv mønstre som ser kompliserte ut egentlig er relativt enkle å strikke.

Ja, ikke sant den var fin? Jeg får kjøpe mønsteret og se om jeg kan få det til. Det er jo mange som har strikket den, så det er vel ikke såååå innmari vanskelig. Også har jeg etterhvert forstått at som norsk har man et strikkefortrinn. Vi er i mye større grad enn andre oppvokst med strikking, og kan mer om det enn andre, rett og slett. Jeg leste f.eks en bloggpost for noen år tilbake som omhandlet norske trikkeoppskrifter, og at de ofte var vanskelige å følge fordi de utelot en god del informasjon. Mamma på sin side, trodde en amerikansk votteoppskrift jeg sendte henne skulle være dødsvanskelig, men skjønte etterhvert at den bare beskrev i detalj ting hun tok for gitt.

Og i går hørte jeg påstanden igjen, i en svensk strikkepodcast (som anbefales, btw!). At norsk strikking liksom er way up there, fordi vi har en helt annen kulturell forståelse av strikking.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no