Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-07, 17:52   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Jeg sliter litt med å finne på gaver til niesene og nevøen her på hhv 12 og 13 år ,samt storebror på 13 år.

Nå har jeg tenkt lenge og funnet ut at jentene på 12 og 13 får gavekort på BikBok. Det ønsker de seg.

Nevøen på 13 skal få et eller annet Quicksilver.

Storebror på 13 år er jeg helt blank på hva jeg skal finne på.

Kanskje vi kan samle tips her?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 18:09   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Gaekort på Itunes. :resignert:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:26   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Her er storebror sin ønskeliste (han er 13 år):

Fotballdrakt (Brann, Liverpool), ski - både langrenn og alpin, klær og utstyr til sportslige aktiviteter (sykkelklær, skibukse, hansker, luer), klær generelt, hårvoks, DVD, høretelefon til PC (med mikk.), gavekort på JC og Blend, Bjørn Borg boxer, Lacoste deo stick, bøker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 21:03   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Nevøen min skal få veske til mobilen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 13:00   #5
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Begge:
Gavekort på cd, spill ol hos feks Platekompaniet
Bjørn Borge boksere.

Jenter:
Gavekort på Wow, jenteklær

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 13:03   #6
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Denne tråden må jeg abbonere på

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 13:36   #7
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Spill, spill og atter spill.

Storebror på 14 ønsker seg vel ikke så mye annet enn spill til x-boxen. Ja bortsett fra den helt nye x-boxen selvfølgelig. Klær er han ikke interessert i.

Vi lurer litt på å kjøpe sesongkort i Funkelia til han i år. OM det kommer snø så klart. (Funkelia er en slalombakke)
Ny klokke trenger han også. Den han hadde gikk fløyten da han tryna (bokstavelig talt) på BMX sykkel i sommer.

Men gavekort på EB-games (heter det ikke det tro) hadde kanskje vært en hit.

*Sukk* Det er så mye lettere å finne morsome gaver til Jonas på 5.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 14:03   #8
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Gavekort er vel en sikker vinner, vil jeg tro, ja.

Ellers hadde jeg en innertier til min 14 år gamle nevø i fjor jul:
Jeg hadde funnet en genser som fikk meg til å tenke på de blå øynene hans, og kjøpte den til ham.
Ifølge min søster hadde han pakket den opp, sagt "Å! En (navnet hans)-genser!" og tatt den på seg øyeblikkelig.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 12:05   #9
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Penger er alltid velkomment når du er i den aldersgruppa. Da har de gjerne, gutter som jenter, relativt dyre ønsker og en bestemt stil. Da er det stas og selv få kjøpe noe man virkelig har lyst på.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:39   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Har en på 17 og 15 (mannens onkelbarn) som trenger julegave. Vanskelig synes jeg.. og jeg synes det er småkjipt å gi penger til jul.
Tips?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:42   #11
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Penger, penger, penger. Ungdommer synes ikke det er kjipt i det hele tatt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:44   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Parfyme/deo/lipgloss/shampo etc. på strawberrynet.com.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:09   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Til opplysning er det begge gutter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:20   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Ja, da utgår kanskje lipgloss. Men det står "gutt og jente" i overskriften.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:23   #15
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Penger penger penger...
tøffe t-skjorter...
Spillekort til wow for de som driver med det..jada...
Parfyme
Bodylotion (fra parfymeri)
Vannkoker
Kaffetrakter.. ikke akkurat til trettenåringene kanskje


Dette er vel ønskelisten jeg har fått så langt, bortsett fra noe litt dyrere ting.

Gutta ønsker seg forresten også eget verktøy.. kanskje noe for jenter også.
Verktøyskrin.
Hårpleiemidler...

Kjempefin tråd dette. Jeg har masse nieser og nevøer.

De eldste av dem får bilder av sine besteforeldre da de var unge til jul i år. Egentlig hadde jeg tenkt å lage en album til dem hver. Dette var min eldste nieses ønske. Hun er nitten år og ønsket seg bilde av bestefar da han var på aketur i ungdommen...

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:23   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Barna på den alderen får i år (tråden er fra i fjor ) :
jente på hhv 13 og 14 år, DKNY og Billabong hettejakke samt noe såstæsj fra Glitter
Nevø på 14 Quicksilver hettejakke.
Storebror på 14, CSI Miami 1,2 og 3.
Kjøper nok en kul t-skjorte i tillegg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:23   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Tipper lipgloss hadde blitt litt nedtur.
Tidligere har jeg kjøpt ullundertøy, votter/hansker, hodelykt, lue og klær.
Bøker også.

Noen med boktips for gutter i den alderen da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:24   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Penger. Enkelt og greit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:27   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Jeg gir penger til bursdag.
Men jeg synes det er så kjedelig til jul altså.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:34   #20
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg gir penger til bursdag.
Men jeg synes det er så kjedelig til jul altså.


For tenåringer så tror jeg penger er toppen uansett om det er til bursdag eller jul. Da kan de jo kjøpe seg noe de virkelig ønsker seg, og i romjula og i januar er det en del salg også.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no