Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Luciakjortel

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 17:14   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Glitter: I fjor ble vi bare bedt om å kle dem i hvitt, men i år stod det altså at vi skulle ha med "Luciakjole" og glitter på mandag. Så jeg håper du er klar for å være med?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 17:29   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

All ære til dem som kan sy. Jeg er SÅ glad for de ferdigvariantene de selger på H&M og Lindex. De er absolutt verdt hundringsen de koster.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 17:31   #23
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Luciakjortel

Kjekt med ferdig kjøpt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 18:17   #24
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Luciakjortel

Ihne har pappauke i neste uke.

Så jeg tipper at det enten blir ferdigkjøpt, eller at eks-svigermor fikser.

*fornøyd med timingen*

Lykke til med syprosjektet.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 21:33   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Glitter: I fjor ble vi bare bedt om å kle dem i hvitt, men i år stod det altså at vi skulle ha med "Luciakjole" og glitter på mandag. Så jeg håper du er klar for å være med?

Jeg tror jeg får en bissi luciadag!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 12:45   #26
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Lindex har dem på tilbud nå til 79,-. I hvert fall den på Stovnersenteret. Noen med rundkrage, noen med spiss.

Var innom Lindex i dag, men på Strømmen og der var det ingen luciakjoler av noe slag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 13:11   #27
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luciakjortel

Skulle ønske jeg hadde en symaskin! Har sendt to hvite t-skjorter med jentene i barnehagen, den ene med firmalogo. De får vrenge den, så går det sikkert bra.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 18:17   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Luciakjortel

Damebluse/skjorte med kort arm og hvit genser under pleier å fungere greit om man ikke har kjøpt ferdigvarianten.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 21:03   #29
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciakjortel

da har vi kjøpt skjorte på HM. Nattkjole.-sak.. 100,-

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:22   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Jeg var tidlig ute med H&M i år.

Hm. Lurer på hvor i all verden den er nå? :ny bekymring:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:27   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Lillen har arvet en HM-kjole etter storbror. Den har de brukt alle 3.
Fotsid og lang på armene i år - leggkort og 3/4 arm ved forskolealder.
:økonomisk og fornuftig:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 23:38   #32
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luciakjortel

Åå, det minner meg på at jeg må sjekke om barnehagen har kjortler eller om vi må skaffe.
Informasjonslappen om Lucia sa nemlig ikke noe om noen av delene.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 23:47   #33
Umulius
Øverst Kommanderende
 
Umulius sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 57
Umulius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Luciakjortel

Hos oss stod det kledd i hvitt, ja.


På H&M var det bare store store størrelser igjen.

Heldigvis fant jeg i går i skapet en hvit bluse/topp som jeg kjøpte på salg for leeenge siden, men som jeg aldri har brukt for den er rett og slett for HVIT.
Prøvde den på i dag, og den var bare så flott på jenta mi.
Den har sånn knyting som egentlig skal være rett under brystene mine, men den ble rundt livet hennes. Synes selv jeg var super heldig med det funnet

__________________
Storesøster mars 2005
Lillesøster februar 2008
Umulius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 23:48   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Vi har funnet en stor, hvit skjorte i skapet, og dermed er alt greit. I alle fall hvis jeg husker å kjøpe glitter i morgen, for det glemte jeg i dag.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 00:23   #35
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

En bytur hadde kanskje vært greit.
Alle hvite stoffer er brukt opp ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 00:31   #36
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Luciakjortel

Vi kjøpte på Rimi i år, 69 kr.


Fine var de også.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 10:51   #37
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi kjøpte på Rimi i år, 69 kr.


Fine var de også.


Kult!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 11:08   #38
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Tinetoff syr ikke luciadrakter. :bombe:

Ikke hvis du får strykebånd heller?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 11:28   #39
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Luciakjortel

Jeg kjøpte en på salg i januar i fjor.... også trodde jeg plutselig den var liten og kjøpte en til nå i en større størrelse. Ser ut til å være 10 størrelser større.

Det går bra.

Barnehagen er rare. De har ingen Lucia, for ingen skal skille seg ut, og bare de store får ha lys. Pøh.

Mazungen får krone, kjole, lys og glitter i kalenderen. (salg nok en gang) og får vi ikke bruke det i barnehagen, Lucia'er vi moderen etterpå.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 11:45   #40
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luciakjortel

Jeg hadde tenkt å gå for "laken-varianten" i år egentllig. Men begynner å tvile litt om jeg skal gidde å tre i symaskinen. Så på de kjolene på Lindex, men ungene mine skal være ute i år å ha hvite klær utenpå ytterklær, og da kan jeg ikke bruke de ferdigkjolene uansett. Armene er alt for trange ser det ut som. Det frister veldig med ferdigvarianten, men skal de være ute i sand og søle, kan jeg nok like gjerne tre på dem et laken. For de er nok ikke hvite særlig lenge.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no