Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do in London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-09, 22:13   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

What to do in London?

Skal være der fire netter. Litt jobbrelatert og litt fri. Reiser med et par kolleger jeg mistenker vil se fotball. Er det shopping for alle penga? Og hvor? Jeg bor ikke langt fra Oxfordstreet. Er det der jeg skal oppholde meg da?

Noen som har en god sushi-restis å anbefale forresten?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 22:18   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do in London?

Du må besøke Tower og få en omvisning der. Det er virkelig verdt turen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 03:03   #3
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: What to do in London?

Ta tuben til Camden. Gå rundt, se, se, se, se, kjøp, kjøp, sitt ned, spis, drikk, slapp av, nyt.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 06:20   #4
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: What to do in London?

Jeg hadde nok oppholdt meg i Oxford ja om jeg ikke hadde hatt så god tid, og tatt en tur innom Hamleys og Harrods

Nå spiser ikke jeg sushi, men prøv å google noen fram i Chinatown, det burde jo ikke være umulig om de serverte det der.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 08:07   #5
Thinkerbell
Jag har ju hjärna.
 
Thinkerbell sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
Innlegg: 50
Thinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: What to do in London?

Oooh, London. Med mindre du er aktivt uinteressert i muséer er British Museum verd et besøk.

Thinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 08:19   #6
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: What to do in London?

Vi var på madame tussauds: fasinerende og fikk frem barnet i meg
Vi var i oxford street: alt for mye folk, stress, sikkert mange kjekke butikker men jeg så ikke så mye i vrimmelet
Vi var på indisk restaurant i soho: FANTASTISK god mat. Har vært på mange indiske, men dette var opperste klasse. Soho var koselig sted med maaaange kjekke små nips butikker.
Vi gikk i hyde park, så på slottet og vandret rundt i andre parker jeg ikke husker navnet på: veldig veldig deilig, koselig og litt kaldt.

Samlet: London var en spennende by som jeg vil reise tilbake til!

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 08:21   #7
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do in London?

Yo Sushi er bra!

Få med deg markeder, i Kensington eller Camden.

Sjekk TimeOut.

Det er noen deilige små gallerier i Soho.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 08:25   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do in London?

:abonnerer:

Jeg har vært i London mange ganger, og skal en tur til høsten også. Mannens julepresang til meg var billetter til Coldplay på Wembley.

Problemet vårt er at vi nesten alltid gjør det samme. De helt fantastiske resturantene har vi også tilgode å finne. Vi er villige til å betale litt hvis vi bare vet at det er bra (sånn som f.eks. Eik i Oslo).




Mitt Londontips: gå på fotballkamp. Stemningen er helt magisk, så du trenger ikke egentlig være spesielt fotballinteressert for å synes det er gøy.

Det finnes også et sted hvor de selger uavhentede billetter til Musical-show. Det er jo noe å få med seg. Vi har aldri gjort det i London, men fikk en fantastisk opplevelse da vi gjorde det i New York.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 08:27   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do in London?

Jeg er glad i Kensington for kjedebutikk-shopping (fremfor Oxford St); samme utvalget, mindre folk, kortere avstander. Og Covent Garden er jo alltid hyggelig.

Jeg liker også godt Tate Gallery; og sist jeg var på London Design Museum hadde de en kjempekul utstilling; så bra at jeg har lyst å gå tilbake igjen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 10:21   #10
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: What to do in London?

Jeg likte Covent garden men ikke markedet i Notting hill, der holdt jeg på å drukne i folk. Ikke er jeg vel noe loppemerked menneske heller.

Ellers er jeg for kulturelle opplevelser sånn som museum og musikaler foran shopping.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 13:17   #11
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: What to do in London?

Jeg er litt lei meg for at jeg ikke fikk med meg British museum da vi var der i august. Tenk å se en ekte mumie 'a!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 13:31   #12
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: What to do in London?

Hvis du er Queen-fan anbefaler jeg "We will rock you". Vi elsket det.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:58   #13
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: What to do in London?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvis du er Queen-fan anbefaler jeg "We will rock you". Vi elsket det.

Den støtter jeg. Også anbefaler jeg alltid Les Miserables
Camden er også et must for meg. Og fotballkamp.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:22   #14
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: What to do in London?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

(...)
Det finnes også et sted hvor de selger uavhentede billetter til Musical-show. (...)

Vet du hvor det er eller hva det heter?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:35   #15
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: What to do in London?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Vet du hvor det er eller hva det heter?

Ligger nederst på Leicester Square.

Camden er et utrolig artig sted å vandre rundt, særlig i helgen. Covent Garden er også koselig, og smågatene rundt.

Yo Sushi har rullebåndssushi. Verdt et besøk. Den i Soho hadde også "drikkerobot" som kjørte rundt når vi var der sist.

Liker du meksikansk så er den veldig god restaurant ved Leicester Square. Der er det alltid liv og røre på kveldene også.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:39   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do in London?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Vet du hvor det er eller hva det heter?

Nei. Jeg husker ikke akkurat nå, men enhver guidebok vil informere om dette. Vi kjøper alltid "gatelangs"-boka når vi reiser til en ny by. Den er veldig praktisk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:01   #17
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: What to do in London?

Et litt mindre crowded og veldig kult marked: Spittalfield i Øst-London, søndager. Bydelen virket også trivelig å utforske.
British museum er et must. Oxford street kan du godt styre unna.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no