Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Platetopp og integrert stekeovn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-21, 22:50   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Platetopp og integrert stekeovn

Jeg må ha ny benkeplate og planlegger da å fikse integrert stekeovn.
Jeg er ikke den store kokken.
Noen som har erfaring med kombinert stekeovn og mikro?

Hva ser jeg etter?
Er det spesielle merker jeg bør gå for?
Lure ting angående platetoppen?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 23:01   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Platetopp og integrert stekeovn

Det er kjekt å ha stekeovn med pyrolyse så slipper du å gjøre rent inni der. Det koster jo litt da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 07:55   #3
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Platetopp og integrert stekeovn

Min mikro (eh pappa sin men jeg valgte den ut..) har mikro og grill funksjon. Får bra osteskiver og grilla grønnsaker i den.
Men det er noen år siden så regner med utviklingen har kommet noen år videre.

På stekeovn syns jeg pyrolyse er genialt. Damp kan diskuteres.

Koketopp der MÅ jeg har induksjon. Men det er jo fordi jeg er mest vandt til det mens andre hater det jo..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 08:55   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Platetopp og integrert stekeovn

Induksjon er et must ja.
Og pyrolyse høres det ut som.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 09:43   #5
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Platetopp og integrert stekeovn

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Induksjon er et must ja.
Og pyrolyse høres det ut som.

Nå er det jo flere typer infeksjon (eh.. induksjon..), noen kan man velge litt mer hvor man vil sette platen nå også.

Den jeg har nå er dust fordi skal jeg velge de fire jeg har så må jeg trykke tre ganger på en knapp for å komme til den nederst i høyre hjørne, men den hos mamma kan jeg trykke på en enkelt knapp for hver enkelt plate. Så det ville jeg vert litt obs på om jeg skulle kjøpt ny.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 10:06   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Platetopp og integrert stekeovn

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Nå er det jo flere typer infeksjon (eh.. induksjon..), noen kan man velge litt mer hvor man vil sette platen nå også..

Dette lurer jeg litt på. Er det lurt?

Og godt poeng med hvor mange trykk som skal til.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 10:12   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Platetopp og integrert stekeovn

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Dette lurer jeg litt på. Er det lurt?

Og godt poeng med hvor mange trykk som skal til.

Jeg er ikke vandt med det men nå er det noen år siden jeg sist kjøpte koketopp. Jeg er glad i å lage mat og hadde sikkert syntes det var greit å hatt vist jeg hadde kjøpt det og blitt vandt til det. Men samtidig så syns jeg det er greit jeg med de 4 jeg har nå også.. men jeg savner den 5 innimellom..

Pappa har en koketopp hvor man fysisk må trykke på pluss minus for å komme opp og ned på nivå på koketoppen.

Mamma har en hvor man bare drar fingeren opp og ned på sonen.

Jeg har selv laget mest mat hos pappa og det er en eldre modell men jeg syns mamma sin virker bedre og hadde nok valgt den om jeg skulle valgt selv i dag..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 11:05   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Platetopp og integrert stekeovn

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Dette lurer jeg litt på. Er det lurt?

Og godt poeng med hvor mange trykk som skal til.

Jeg har ikke det, og savner det ikke.
Også lurt å se på hvordan den betjenes, temperatur, tidtager og sånt. Er fornøyd med min egen, mens jeg synes min mors er krøkkete.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no