Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

En flis å spikke med dere.

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 18:54   #61
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Rosenrød idyll er ganske kjedelig i lengden.

DET er vi skjønt enige om. Nektendenser er derimot ikke såå underholdende.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:58   #62
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nektendenser er derimot ikke såå underholdende.

Eller knehønetilløp.

  Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:04   #63
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har allerede store problemer med å få med meg alle de diskusjonene som handler om noe jeg interesserer meg for, og rekker dessverre ikke å svare på alle introduksjonsinnleggene. Jeg som er hjemmeværende og har barn i barnehage tre dager i uka har i hvert fall ingen problemer med å forstå at arbeidende flerbarnsmødre ikke rekker over alt.
Jeg tenker ikke så mye over hvem det er som er hovedinnlegger i trådene jeg leser og svarer på, men det vil selvfølgelig alltid være sånn at det er noen medlemmer som oftere enn andre skriver om ting jeg interesserer meg for. Det går på felles interesser, det, og sånn er det jo IRL også. Gidder ikke bruke tid på å skrive om ting jeg hverken har interesse for eller aner noe om, bare for å være grei. Sånne "dette vet jeg ikke noe om, men her har du et slags svar"-innlegg ser jeg ikke helt vitsen med. Kanskje noen medlemmer ofte skriver om ting som ikke så mange engasjerer seg i eller vet så mye om?

Jeg trodde kanskje at stakkars-meg-ingen-på-internett-liker-meg-innlegg-perioden var over idet jeg registrerte meg her, men det er den altså ikke. Nå har jeg i hvert fall svart seriøst og utfyllende på dette én gang, og lover meg selv å ikke bruke mer tid på sånt i fremtiden.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 24-09-06 kl 19:15.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:06   #64
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Foreløpig har jeg ikke fått særlig mange svar på mitt velkomstinnlegg, men jeg er sikker på at det er fordi alle ikke har fått med seg min ankomst og heller ikke har oppdaget for hyggelig, morsom og fantastisk jeg er.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:10   #65
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes det var hyggelig at noen stakk nesen fram og sa hei da jeg registrerte meg her, så jeg har prøvd å være like hyggelig sjøl, uten at det har stått øverst på prioriteringslista.

For øvrig sjekker jeg uleste innlegg og tar det derifra ut fra tid og lyst.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:22   #66
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nektendenser er derimot ikke såå underholdende.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Eller knehønetilløp.

Hva mener dere med "Nektendenser" og "knehønetilløp"?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:24   #67
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Hva mener dere med "Nektendenser" og "knehønetilløp"?

Det var en litt intern en.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:28   #68
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg trodde kanskje at stakkars-meg-ingen-på-internett-liker-meg-innlegg-perioden var over idet jeg registrerte meg her, men det er den altså ikke.

Jeg opplever den uttalelsen som noe nedlatende. Er det det inntrykket du har fått av denne tråden? Dumt, for jeg tror ikke hovedinnlegger tenker i de baner. Dessuten synes jeg det er kommet mange saklige synspunkter her.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:30   #69
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det var en litt intern en.

Ok, men jeg tror jeg skjønner at det ikke er en positiv karakteristikk av noen.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:33   #70
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Ok, men jeg tror jeg skjønner at det ikke er en positiv karakteristikk av noen.

Det faller deg ikke inn at det ligger en smule humor i dette?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:34   #71
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Jeg opplever den uttalelsen som noe nedlatende. Er det det inntrykket du har fått av denne tråden? Dumt, for jeg tror ikke hovedinnlegger tenker i de baner. Dessuten synes jeg det er kommet mange saklige synspunkter her.

Det var litt slik jeg oppfattet flere av både hovedinnleggers og andres innlegg i denne tråden, ja. Men kanskje jeg ville oppfatett dem annerledes hvis jeg hadde visst hvem som skrev dem. Man misforstår ikke like lett folk man "kjenner" litt bedre fra før. Er flere gamle NMere her som ikke har røpet NM-nicket sitt, og jeg gidder dessverre ikke å bruke tid på å være detektiv.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:35   #72
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg kjenne Karamell og veit at ho skreiv dette innlegget med litt snert og pittelitt alvor. Ho er ikkje lei seg for å ikkje bli sett, men ville sikkert berre påpeike at ho er her, og INSISTERE på å bli sett

Julekona; Myrsnipa har nok ingen vonde hensikter i sine kategoriseringar

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:37   #73
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg kjenne Karamell og veit at ho skreiv dette innlegget med litt snert og pittelitt alvor. Ho er ikkje lei seg for å ikkje bli sett, men ville sikkert berre påpeike at ho er her, og INSISTERE på å bli sett

Julekona; Myrsnipa har nok ingen vonde hensikter i sine kategoriseringar

OK, nå føler jeg meg litt teit. Er bare så lei av slike tråder fra andre fora, og er vel litt kjapp på avtrekkeren når de (eller noe som ligner) dukker opp.

Beklager til de jeg har misforstått.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:43   #74
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

OK, nå føler jeg meg litt teit. Er bare så lei av slike tråder fra andre fora, og er vel litt kjapp på avtrekkeren når de (eller noe som ligner) dukker opp.

Beklager til de jeg har misforstått.

Majsa, ikkje føl deg teit! Eg ville berre skrive det fordi eg kjenne Karamell og tippe eg veit kva ho har tenkt.

Er også lei slike trådar du henvise til, gud veit dei finns overalt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:45   #75
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor har denne tråden blitt så lang?
Ja, jeg gidder selvsagt ikke å lese hele.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:46   #76
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Majsa, ikkje føl deg teit! Eg ville berre skrive det fordi eg kjenne Karamell og tippe eg veit kva ho har tenkt.

Er også lei slike trådar du henvise til, gud veit dei finns overalt.

Takk.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:47   #77
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det faller deg ikke inn at det ligger en smule humor i dette?

Nei, det falt meg faktisk ikke inn. Jeg har stort sett bare hørt ordet "knehøne" bli brukt i litt negativ forstand. Beklager, det var ikke meningen å kverulere.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:47   #78
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hvorfor har denne tråden blitt så lang?
Ja, jeg gidder selvsagt ikke å lese hele.

Den er ikke så lang Vimsen, og det er verdt det.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:52   #79
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Jeg har stort sett bare hørt ordet "knehøne" bli brukt i litt negativ forstand.

Jeg ble kalt knehøne i dag, derfor tok jeg det med. :såra og vonbråten:

  Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:53   #80
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Den er ikke så lang Vimsen, og det er verdt det.

Hm. Ok.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no