Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du flink?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-18, 14:30   #61
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det eneste jeg kommer på er at jeg er ganske god på kjedelige rutineoppgaver. Det blir veldig synlig på en arbeidsplass hvor det er en del store personligheter som er opptatt av å konkurrere, være på hugget, og generelt synes de er flink-flink-flink-flink-flinke. Og som derfor bruker lite tid på å fullføre ting, ordne opp i papirer fra avsluttede prosjekter og andre ting som tar tid, men gir lite heder og ære.

Jeg har med tiden fått øynene mer og mer opp for verdien av slike kollegaer som deg, for det er virkelig en helt gull egenskap. Jeg har en ganske ny kollega som er akkurat slik, og riktignok tok det litt tid å få øye på styrken til vedkommende, men da jeg skjønte hvor god vedkommende er på ryddighet, struktur og gjennomføringsevne, så kan jeg ikke få rost disse egenskapene nok. Som Candy sier, er det utrolig deilig å kunne delegere en oppgave å være helt trygg på at det blir utført som den skal.

For min del er jeg god til å snakke. (Og alle som kjenner meg ler her.) Og da mener jeg ikke bare snakke mye, men også å snakke på en slik måte at det jeg sier er forståelig og engasjerende. Også er jeg ganske flink til å hjelpe andre til å snakke/presentere bedre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 14:45   #62
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink?

Litt av grunnen til at jeg trives så godt med min jobb, er vekslingen mellom rutineoppgaver og det at det dukker opp saker krever mer kreativ tankegang og utfordrende oppgaver, som jeg ikke alltid helt vet hvordan jeg skal håndtere i starten.

Det mest irriterende noen ganger er nok at ikke alle ansatte forstår hvorfor jeg gjør som jeg gjør, vi på personal blir innimellom oppfattet som «vanskelige» Men vi må følge lovverk og sørge for at alt blir gjort riktig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no