Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har du testet Morgenlevering?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-17, 10:32   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

(I følge leveringskartet på brodboksen.no bor vi langt utenfor leveringsområde, men da jeg tastet inn adressen viste det seg at de leverte allikevel. Det kartet trenger å oppdateres, jeg har i etterkant sett mange av boksene rundt om hos naboene her også. )

De leverer visstnok bare til villaområder, for i motsetning til Morgenlevering har de ikke tilgang på oppganger i bygårder og blokker.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Da skjønner jeg. Jeg syns konseptet (uansett leverandør) er genialt til de dagene man oppdager at det er tomt for brød og man ikke orker å gå ut og handle (igjen).

Jeg kan altså anbefale de Nærbaksproduktene vi testet.

Ja, jeg skal ha det i bakhodet til en annen gang. Det hender jo vi trenger brød til dagen etter, og butikken bare har sånn med tre måneders holdbarhetstid som smaker skumgummi. Så takk for tips altså, det var ikke helt bortkastet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 10:41   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Oppklaring: Jeg er ganske sikker på at Morgenlevering blir samlevert med avisene og at det er et avisbudet som har fått en litt større jobb. Brødboksen leverer trolig selv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 10:43   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg skal ha det i bakhodet til en annen gang. Det hender jo vi trenger brød til dagen etter, og butikken bare har sånn med tre måneders holdbarhetstid som smaker skumgummi. Så takk for tips altså, det var ikke helt bortkastet.

Jeg er litt nyfrelst etter å ha opplevd en hverdagsfrokost som hele familien syns var stas. Det er åpenbart at det var de ferske bakevarene som var utslagsgivende, for barna mine er ikke store tilhenger av brød, men nå gikk det ned på høykant.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 10:56   #24
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Noen som vet hva de gjør dersom pakken ikke går oppi postkassen? Er usikker på om et brød går nedi. Og ihvertfall ikke både et brød og litt rundstykker.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 10:57   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Vi vår vårt brød levert på døra, og ikke i postkassa. (Morgenlevering, altså.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 11:03   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Oppklaring: Jeg er ganske sikker på at Morgenlevering blir samlevert med avisene og at det er et avisbudet som har fått en litt større jobb. Brødboksen leverer trolig selv.

Ja, jeg vet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 11:22   #27
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Vi har vært ganske fornøyd. Eneste jeg har reagert på var at Crossantene en gang, synes de var litt seige. Men alt henger ute hos oss og er derfor relativt kaldt nå på vinteren. Det påvirker nok at brødet smaker kaldt og nytint.

Vi har bestilt mange ganger og gjør det nok igjen. Har brukt det som gave og til meg selv. Spesielt i perioder hvor jeg er alene med ungene og har glemt å kjøpe brød. Hos oss er det 1,5km til butikk, ikke 70m.

Men nå bestiller jeg på vestlandet som har andre varer enn Oslo. Men budet har vi aldri merket noe til, sms tikker inn kl 6 i ukedagene og 7 på lørdager.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 12:35   #28
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Gode croissanter, men kanelknutene var tørre. Det var litt skuffende når jeg valgte de dyreste.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 12:36   #29
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Noen som vet hva de gjør dersom pakken ikke går oppi postkassen? Er usikker på om et brød går nedi. Og ihvertfall ikke både et brød og litt rundstykker.

De henger den på en liten krok.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 12:40   #30
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Jeg bruker de fast til brød og rundstykker og er alltid fornøyd. Har ikke testet syltetøy, kaker eller annet.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 12:42   #31
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Gode croissanter, men kanelknutene var tørre. Det var litt skuffende når jeg valgte de dyreste.

Japp! Godt brød, gode rundstykker, spekematen var god, pålegg generelt bra. Synes jeg.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 12:50   #32
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

De henger den på en liten krok.

Ah, bra, da skal jeg jammen prøve.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 13:36   #33
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har bestilt derfra noen søndagskvelder når jeg har innsett at vi er tomme for brød. Maten kommer som bestilt og fungerer brillefint. Mandag morgen kunne nok brødet vært hakket ferskere, og det vil jeg anta at det er de andre ukedagene.

Men jo, det er det samme brødet som i butikken. Forskjellen er at du ikke trenger å komme deg i butikken for å få det. Det koster jo ikke noe mer enn på butikken heller.

Genialt! Jeg hadde ikke kommet på dette selv. Jeg har bare tenkt på det til helgefrokosten. De kan til og med kompensere hvis jeg har glemt pølser og lompe og ungene skal i skogen med skolen. Tenk neste gang jeg er syk og om kvelden ser at vi ikke har så mye mat. Da kan jeg bestille deilig skinke og brød til meg selv. Det er nesten så jeg ønsker meg syk snart.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 13:40   #34
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Ah, bra, da skal jeg jammen prøve.

Bestilling lagt inn, så da blir det rundstykker og frokostbrød til lørdagsfrokosten.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 13:48   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Jeg har fått det levert en gang her i Trondheim. Det var knelknuter som er sånne litt høye og kompakte som jeg har sett hos bakerier og litt ulike rundstykker. (jeg fikk i gave). Det virket ikke akkurat blodferskt så jeg har ikke prøvd selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 13:54   #36
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Har vert fornøyd med det eg har fått levert. Har testa dei ut både i helgar og vekedagar. Her blir det hengt på døra, så det er av og til litt kaldt, men både eg og ungane har vert fornøgd. Har berre testa brød, rundstykker og croisanter, ikkje noko av det andre som dei har.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 15:16   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Bare erfaring fra Brødboksen her, så ignore at will. Men jeg var skikkelig skuffet den første gangen jeg bestilte, jeg syntes brødet var preget av å ha ligget i plastboks. Men nå ser det ut som de har funnet en løsning, sist var det noen staver oppi som virket som de sugde til seg fukt eller noe?

Så poenget var at det kan hende at de tidligste erfaringene ikke er relevante for alle disse tjenestene, de utvikler og forbedrer konseptet hele tiden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 16:03   #38
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Vi kjøpte kanelbollene fra Nærbakst av Brødboksen, tror vi testet Nærbakst brød også. Men har gått tilbake til Åpent Bakeri varer, selv om de er dyrere. De røde pinnene er varmestaver, men de fungerte ikke optimalt da det var kaldere enn 10. Mulig årsak til at kanelbollene var harde. Bakst og kulde passer ikke sammen.

Jeg tror sannelig vi er uten barn denne natten, da skal frokosten nytes med gode bakevarer og kaffe, i stillhet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 16:12   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Jeg har gitt bort to ganger En gang i Trondheim og en gang i Skien. Så de var fornøyd iallefall. Dette er jo lokale råvarer, så kvaliteten vil sikkert variere fra sted til sted?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:52   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Nå har jeg testet det på noen andre, som gave. Stor suksess!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no