Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 11:26   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Jeg har pleid å bruke vaskepulver i vaskeball, men denne gangen har jeg kjøpt Omo tabletter for å prøve noe nytt.

Det blir masse rester igjen i kammeret etter hver vask. Jeg har nettopp vasket skuffen ren så det kan ikke være derfor.

Maskinen er av merket Elto og vi kjøpte den i 2001.


Sist redigert av Éowyn : 10-12-07 kl 12:24. Årsak: La til produktnavn.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:56   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Jeg har opplevd det med enkelte vaskemidler. Sonett og Omo henger igjen her hos oss. Ecover og Neutral gjør ikke. Vi har en Whirlpool vaskemaskin.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:19   #3
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Min bror sliter visst med dette fikk jeg vite i går.. foreslo å prøve å helle varmt vann i kammeret for å løse opp eventuelle forkalkninger.

Men så er jeg ikke veldig god på sånnt

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:27   #4
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Skal ikke tabletter legges rett inn i maskinen? (Bruker bare pulver selv)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:37   #5
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Da jeg hadde det problemet, tok jeg ut hele vaskepulverskuffen og skrubbet den i varmt vann, helt fin etterpå.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:40   #6
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Da jeg hadde det problemet, tok jeg ut hele vaskepulverskuffen og skrubbet den i varmt vann, helt fin etterpå.

Jeg vasket den i går kveld. Vasket en maskin i dag og det er en klump med pulver igjen i kammeret.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:41   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Ahh. Jeg leste ikke at det var snakk om tabletter. Jeg snakket om vanlig vaskepulver. Tablettene hiver jeg i et nett rett i maskinen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:46   #8
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ahh. Jeg leste ikke at det var snakk om tabletter. Jeg snakket om vanlig vaskepulver. Tablettene hiver jeg i et nett rett i maskinen.

Disse tablettene skal rett i doseringskammeret. Står at man ikke trenger nett. Men jeg mener å huske at da tablettene kom på markedet skulle de legges i nett. Så jeg har nettopp sendt mail til Lilleborg og spurt om de kan sende meg et.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 15:49   #9
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Jeg sliter med at tøymykneren henger seg fast og klumper seg i maskinen jeg.
Er det vanlig?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 16:13   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskepulveret blir igjen i kammeret

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg sliter med at tøymykneren henger seg fast og klumper seg i maskinen jeg.
Er det vanlig?

Nå er det lenge siden jeg brukte tøymykner, men synes å huske at det var et problem hvis tøymykneren var gammel. Vi har ei flaske tøymykner på hylla nå som har stått ubrukt i et år. Den er vel så klumpete nå at vi ikke får den ut av flaska.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no