Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Rockeklær

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 16:31   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Rockeklær

Hjelp, storepoden skal ha rockeklær til juleavslutningen.

Hva er rockeklær? De skal danse tror jeg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 16:34   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeklær

olabukser, t-skjorte utenpå genser, naglebelte?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:05   #3
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rockeklær

Står det bare rockeklær?
Det kan jo være så mangt.
Alt fra nagler, svart trang jeans og svart band t-skjorte med lange ermer og frakk, til mer laidback stil som glitterchick beskriver.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:09   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rockeklær

Ja... Rockabilly, glamrock, heavy ... Rockeklær er så mangt.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:09   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeklær

Ellers mener de rockabillystil? Vet du hva de skal danse? Swing?

I såfall mørke olabukser med bred oppbrett, hvit t-skjorte som er brettet opp på ermene/rutete skjorte/hawaiiskjorte/svart t-skjorte, olajakke eller mc-jakke, converse eller creepers og bakovergredd sveis som er høyere foran og et par løse hår ned i panna.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:23   #6
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rockeklær

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ellers mener de rockabillystil? Vet du hva de skal danse? Swing?

I såfall mørke olabukser med bred oppbrett, hvit t-skjorte som er brettet opp på ermene/rutete skjorte/hawaiiskjorte/svart t-skjorte, olajakke eller mc-jakke, converse eller creepers og bakovergredd sveis som er høyere foran og et par løse hår ned i panna.

Det var igrunnen det som slo meg også når jeg begynte å tenke etter!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:34   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rockeklær

Jeg aner ikke, poden nekter å vise meg og ikke vet han hva det heter. De har danset en del i gymtimer osv.

Åhh, jeg hater sånne oppdrag så tett oppunder jul. Ikke sånt noe liggende heller.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:52   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeklær

Ring og spør skolen, eller noen andre foreldre.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:29   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rockeklær

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ring og spør skolen, eller noen andre foreldre.

Nope, det gjør jeg ikke. Jeg får kle han i det vi har og så får resten stå til påske. Jeg nekter å handle masse stæsj som vi skal bruke en gang. Punktum.

Han snakket i dag om nagler og dødningehoder, noe jeg IKKE kjøper til poden.

I fjor skulle alle elevene stille i svarte klær til en avslutning. Jeg kjøper jo ikke svarte klær til poden, men da måtte jeg altså ut og handle .

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:44   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeklær

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Nope, det gjør jeg ikke. Jeg får kle han i det vi har og så får resten stå til påske. Jeg nekter å handle masse stæsj som vi skal bruke en gang. Punktum.

Han snakket i dag om nagler og dødningehoder, noe jeg IKKE kjøper til poden.

I fjor skulle alle elevene stille i svarte klær til en avslutning. Jeg kjøper jo ikke svarte klær til poden, men da måtte jeg altså ut og handle .


Jeg tenkte mest på at du kan spørre om hvilken stil de snakker om jeg da.
Det er litt forskjell på rockestil og rockabillystil.

Jeg hadde heller ikke handlet inn noe ekstra for slike ting, hvis han ikke kunne brukt det ellers.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:52   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rockeklær

Hvis det er rockabillystil så kan du vel gjøre mye med en hvit skjorte, skjerf i halsen og sleik i håret. Dongerijakke hvis du har og dongeribukse.

Hvis det er rockestil så kan du ta en litt tøff t-skjorte uten på en langermet genser, den mest utslitte dongeribuksa med litt ekstra slitasje og litt tusj på, rufsete sveis og joggesko. Eller tørkle på hodet og pilotbriller ala Ronny Le Tekrø. For eksempel.


Det er sikkert ikke påkrevet med en autentisk og gjennomført rockestil.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 15:44   #12
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rockeklær

Jeg tror det handler om gitarsolo osv, så skjerf på hodet og solbriller samt en slitt dongeribukse og noe t-skjortegreier får duge.

Nei det er nok ikke påkrevd, men de har visst om dette lenge tror jeg, men jeg fikk beskjed om disse klærne først i går. Har man visst om det lenge kan man vel for fanken gi beskjed sånn at man slipper å stresse ekstra. Det er jo kø, kø, kø i alle butikker for tiden. Hadde jeg hatt bedre tid kunne jeg også forhørt meg litt rundtforbi. Jaja, kjør på.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no