Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg sær som reagerer på dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-19, 10:30   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Jeg har forresten også opplevd at jeg har lånt bort leker jeg har tenkt på som "solide ting som tåler alt og som jeg kan få tilbake etterpå og beholde til barnebarna", og så har de blitt brukt i fillebiter, forresten. Jeg tror folk tenker veldig forskjellig på sånt. Men å selge det er drøyt! Det MÅ jo nesten bero på en misforståelse!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 10:43   #42
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg hadde sendt melding og sagt at vi gjerne ville spare på det til barnebarn, så fint om hun trekker annonsen.

Temmelig spesielt for å si det forsiktig.



Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nå ble jeg såpsss opprørt at jeg kjenner det langt inni meg. Dette MÅ du stoppe! Venter på oppdatering.



Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Du er veldig sær hvis du ikke sier fra.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 10:47   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Det er virkelig ikke sikkert det ligger noe slemt bak, derfor er det ekstra viktig å få sagt fra og ryddet opp i det.

Sekstenåringen min ville selge Nintendoen sin i helga for å få råd til en annen konsoll. Jeg kontaktet eldstemann for å høre hva som var fornuftig pris å selge den for (siden han har peil på sånt), men fikk bare til svar at "Nintendo 64?! Men den er jo MIN". Ooops. Så jeg har full forståelse for at han kan tro at man eier noe man slettes ikke eier.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 10:53   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Følg My. Dette er overhodet ikke ok. Om det skulle ha blitt solgt allerede så må i hvert fall guttungen få pengene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 10:59   #45
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

SÅ langt strekker ikke min tro på menneskeheten seg, altså.

Nei, ikke rart det er krig i verden, tenker jeg etter å ha lest denne tråden.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 11:02   #46
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Jeg hadde ikke klikket i vinkel for noe sånt, men sagt fra hvis jeg vil beholde det.
Evt. sagt fra om guttungen ville beholdt pengene selv. Kan jo hende hun tenkte at pengene skulle gå til noe nytt felles på hytta, ikke nødvendivis ta de selv? Eller la mannen din si ifra?
Man kan løse mye med kommunikasjon.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 11:04   #47
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nei, ikke rart det er krig i verden, tenker jeg etter å ha lest denne tråden.

Tenker som deg, Elise.

Mamma gav en gang bort min første skinnjakke til kusina mi, som jeg hadde spinket og spart til og kjøpt for egne lommepenger. Fort gjort. Tenker at hun ville rydde, og at hun tok ansvar. Ryddig å sende melding og ordne opp.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 11:11   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

SÅ langt strekker ikke min tro på menneskeheten seg, altså.

Jeg er kanskje godtroende, men har problemer med å tro at folk sitter og tenker "Togbana til nevøen min er jo bare i veien, den trenger han sikkert ikke lenger. Vi legger det ut for salg, så kan vi kjøpe noe annet for pengene, det er sikkert ingen som kommer til å savne den".

Det er i alle fall ikke noe jeg ville konkludert med helt uten videre. Tror jeg ville spurt først.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 11:27   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Min tro på menneskeheten strekker seg så langt, altså. Vi har hatt liknende misforståelser i vår familie. Og det har vært misforståelser altså. Ikke ondskap eller latskap eller noe som helst annet. Og ganske lett å ordne opp i, enten med humor eller vennlighet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 12:16   #50
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Jeg ville sagt fra, utrolig frekt.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 12:21   #51
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Ja, det er sikkert en misforståelse og i alle fall ikke ondskapsfullt, men personlig ville jeg ikke plutselig trodd at en anseelig mengde Brio jeg aldri hadde hatt hjemme hos oss, var min sønns.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 12:32   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Kan det hende de har komplettert litt etter hvert?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 12:52   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Ja, det er sikkert en misforståelse og i alle fall ikke ondskapsfullt, men personlig ville jeg ikke plutselig trodd at en anseelig mengde Brio jeg aldri hadde hatt hjemme hos oss, var min sønns.

Nei, men jeg kunne kanskje trodd, eller i det minste kan forestille meg at andre kan tro, at denne var skjenket den andre familien, eller hytta, siden det faktisk er uttalt at den ble plassert der fordi barna på den siden, dvs barna til fetteren + småkusinene, skulle kunne bruke det, og dette er en del år siden. Og at hvis da barna til fetteren og småkusinene var ferdige med det, og ingen brukte det lenger, så kunne noen tenke at det kunne selges.

Jeg har en stor kasse med briotogskinner stående på loftet. En stor del av dette fikk jeg av en bekjent, som hadde voksne barn, som kom til meg med en koffert full, og sa at det kunne mine barn få. I mitt hode er det i alle fall slik jeg husker det, og jeg spurte flere ganger om han var sikker på at han ville gi det vekk, noe han bekreftet, så vidt jeg kan huske, men det er sikkert ti år siden nå. Jeg kunne godt ha solgt hele kassen, uten å tenke på dette noe mer (men særlig nå, etter denne tråden, så ville jeg spurt han om han vil ha det tilbake først, før jeg eventuelt hadde solgt det). Om det hadde stått på en felles hytte hadde det selvsagt vært annerledes, og det hadde vært mer nærliggende å tro at det tilhørte den andre familien. Men igjen, så overraskes jeg stadig vekk over andre folks manglende hukommelse på områder hvor jeg har ting helt klart. Jeg kan ta nærmest et hvilket som helst klesplagg som mine barn noensinne har fått eller brukt, siden de ble født, si hvem av dem som har brukt det, og hvem de har fått det av. Jeg har hjemmestrikkede klær og andre klær med affeksjonsverdi som vi har fått fra mine søstre, etter deres barn, som de har sagt at de ønsker å få tilbake når vi ikke lenger bruker det, for de vil ta vare på det. Mannen min har ikke peiling, selv om det ble sagt samtidig til oss begge. Han kunne glatt ha lagt disse klærne ut for salg.

Da storesøster var fire år fikk hun en liten pult og en liten stol, som min svigerfar hadde snekret etter mal fra et gammelt sett funnet på gården. Jentungen hadde dette på rommet sitt, sammen med et par andre små barnestoler, som var kjøpt på Ikea. De to ikeastolene ble jo ganske herpa etter hvert, men det som bestefaren hadde laget var like fint, det var solide greier. Da rommet ble ominnredet fra småbarnsrom til ungjenterom, ble dette kastet ut. Ikeastolene ble kastet, det var ikke mer igjen av dem. Jeg rakk såvidt å hindre mannen i å hugge opp stolen og pulten som bestefaren hadde laget til ved. Han tenkte ikke over at det var noe å ta vare på, hun hadde jo vokst fra det. Han tenkte rett og slett ikke på at faren hans hadde laget det for hånd, brukt mangfoldige timer og lagt ned mye arbeid, og overrakt det til hans datter som en gave. Nå har jeg plassert det på et sikkert sted og merket med navnet hennes.

Ikke samme sak, men det bare viser hvor utrolig forskjellig syn vi kan ha på sånt, og at det ikke trenger å være frekkhet eller ønske om å tjene penger på andres eiendeler. Det kan være et ønske om å bli kvitt noe som ikke blir brukt og som bare står i veien, som man ikke lenger husker helt hvor kom fra, som andre kan ha glede av. Uansett skader det ikke å ha en liten åpen og diplomatisk holdning til ting, framfor å umiddelbart klikke i vinkel og kalle folk frekke. Gi dem i det minste en sjanse til å forklare hvordan de tenkte. Men enten må du ta kontakt med en gang, før det blir solgt, eller må du la det ligge, og heller ikke gruffe over det i framtida. Du kan nesten ikke ergre deg senere, og klage over at det var frekt gjort, hvis du så det skje, uten å gjøre noe med det.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-01-19 kl 13:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 13:13   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Det er endel forhistorie her som gjør at vi kommer til å la det ligge og ikke gruffe noe over det, for å si det slik, spesielt siden det er greit for opprinnelig eier at banen blir solgt. Hadde han protestert, hadde jeg sagt ifra og bedt henne holde av tog med affeksjonsverdi.. Jeg trengte vel bare å få bekrefta at det ikke var sært av meg at jeg ble noe snurt over ikke i det minste ha blitt spurt. Jeg veit det ikke ligger vond vilje bak, og dama trenger pengene mer enn oss, så vi sier ikke noe om saken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 13:18   #55
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

En jeg kjenner kunne trodd at hun arvet dette og etter noen år vil hun synes det er greit å tro at det kan gis bort eller selges for å få ryddet. Jeg har lært.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 13:22   #56
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nå ble jeg såpsss opprørt at jeg kjenner det langt inni meg. Dette MÅ du stoppe! Venter på oppdatering.

Helt enig! Hvis ingen bruker det lenger, så pakk det vekk til barnebarna. Så usedvanlig frekt!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 13:24   #57
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.006
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Ikke helsikken. Jeg hadde hentet dem og spart dem til eventuelle barnebarn eller noe bare på trass.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 13:35   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er endel forhistorie her som gjør at vi kommer til å la det ligge og ikke gruffe noe over det, for å si det slik, spesielt siden det er greit for opprinnelig eier at banen blir solgt. Hadde han protestert, hadde jeg sagt ifra og bedt henne holde av tog med affeksjonsverdi.. Jeg trengte vel bare å få bekrefta at det ikke var sært av meg at jeg ble noe snurt over ikke i det minste ha blitt spurt. Jeg veit det ikke ligger vond vilje bak, og dama trenger pengene mer enn oss, så vi sier ikke noe om saken.

Det er noe dritt når det virkelige liv viser seg å være noe annet enn svart-hvitt. Høres ut som du vet best selv hva som er rett i akkurat dette tilfellet (som så ofte ellers). Men du er ikke sær som reagerer nei. Ikke i det hele tatt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-01-19 kl 13:59.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 13:57   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er endel forhistorie her som gjør at vi kommer til å la det ligge og ikke gruffe noe over det, for å si det slik, spesielt siden det er greit for opprinnelig eier at banen blir solgt. Hadde han protestert, hadde jeg sagt ifra og bedt henne holde av tog med affeksjonsverdi.. Jeg trengte vel bare å få bekrefta at det ikke var sært av meg at jeg ble noe snurt over ikke i det minste ha blitt spurt. Jeg veit det ikke ligger vond vilje bak, og dama trenger pengene mer enn oss, så vi sier ikke noe om saken.

Du er det beste mennesket jeg vet om tror jeg! Og ja, jeg hadde også blitt snurt. Errugæærn. Jeg ble egentlig ganske snurt av dette selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 14:31   #60
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.006
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er endel forhistorie her som gjør at vi kommer til å la det ligge og ikke gruffe noe over det, for å si det slik, spesielt siden det er greit for opprinnelig eier at banen blir solgt. Hadde han protestert, hadde jeg sagt ifra og bedt henne holde av tog med affeksjonsverdi.. Jeg trengte vel bare å få bekrefta at det ikke var sært av meg at jeg ble noe snurt over ikke i det minste ha blitt spurt. Jeg veit det ikke ligger vond vilje bak, og dama trenger pengene mer enn oss, så vi sier ikke noe om saken.

Jeg så dette først nå. Du er et mye bedre menneske en meg, virkelig!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no