Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 21:39   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Ei venninne KOKTE faktisk pinnekjøttet i vann (helt dekket) sist jeg spiste hos henne, og det er det møreste deiligste pinnekjøttet jeg har smakt! Visste ikke at man kunne koke det på den måten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:57   #22
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ei venninne KOKTE faktisk pinnekjøttet i vann (helt dekket) sist jeg spiste hos henne, og det er det møreste deiligste pinnekjøttet jeg har smakt! Visste ikke at man kunne koke det på den måten.

Det gjer bestemor til mannen også. Blir veldig godt

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:02   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Jeg tror jeg skal gjøre det 2. juledag. Det er faktisk det beste pinnekjøttet jeg har fått servert, så da kan det jo ikke gå gale. Lillebror har bestilt pinnekjøtt hos meg den dagen så jeg får nesten laget det til stakkaren, hehe. Men jeg elsker jo det selv da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:02   #24
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Jeg bruker ikke pinner eller rist. Jeg legger stykkene med mest bein i bunn og fyller vann så det nesten dekker de stykkene. Folk som ikke har likt pinnekjøtt før har likt mitt veldig godt og mast om å få det flere ganger.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:04   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Ja nettopp!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:10   #26
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Eg har heller ikkje vore så nøye på kor mykje vatn det er oppi
Skal lage i jula eg og og trur eg skal ta litt meir vatn i ja.
Har kjøpt mega godt pinnekjøtt som er laga lokalt her, Spekeloftet

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 11:09   #27
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pinnekjøttspørsmål - haster litt

Det er de nederste bitene som er best ja, så det er rart at det er damping som er anbefalt tilberedelse. Kanskje jeg også skulle prøve det i jula?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no