Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hus til salgs!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 13:02   #41
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hus til salgs!

Veldig pent hus dere skal selge!!!! Kunne fint flyttet inn der ja
Må bare spørre hvor dere har fått tak i den lange "armen" til tvèt... ???

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:22   #42
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Kjempeflott! Dette blir nesten garantert et godt salg. Noe jeg innimellom savnet på prospekt av tomannsboliger og rekkehus var plantegning. Så hvis det hadde vært mulig å legge inn (uten at det blir for dyrt), så ville jeg lagt det inn i annonsen på finn. (Så kan man sitte og titte på plantegning etter visningen og drømme seg litt bort – det gjorde vi der vi kjøpte og det hjalp nok på å få oss til å ville gi litt ekstra.)

Vi trodde at det skulle være med i annonsen, men sannelig om jeg vet hvor de er blitt av...

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:23   #43
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

Veldig pent hus dere skal selge!!!! Kunne fint flyttet inn der ja
Må bare spørre hvor dere har fått tak i den lange "armen" til tvèt... ???

Den er laget av samme person som har laget trappen

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 19:51   #44
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Kjempeflott! Dette blir nesten garantert et godt salg. Noe jeg innimellom savnet på prospekt av tomannsboliger og rekkehus var plantegning. Så hvis det hadde vært mulig å legge inn (uten at det blir for dyrt), så ville jeg lagt det inn i annonsen på finn. (Så kan man sitte og titte på plantegning etter visningen og drømme seg litt bort – det gjorde vi der vi kjøpte og det hjalp nok på å få oss til å ville gi litt ekstra.)

Nå er plantegningene på plass i annonsen

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:37   #45
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Kunne det vært mulig å få oversendt linke nå som den er fjernet herfra?! lease:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:46   #46
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Kunne det vært mulig å få oversendt linke nå som den er fjernet herfra?! lease:

Du har herved fått den i en prikk

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:58   #47
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dæven, det var litt av et hus! Veldig lekkert!

Jeg hadde dog levd i stadig angst for den vindeltrappa, men pytt pytt.

Kan jeg få spørre: Er det like strøgent til vanlig hjemme hos dere, eller har dere hatt stylist? :imponert:

Sue, jeg må bare.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 23:00   #48
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Du har herved fått den i en prikk

Tusen takk!

Lykke til med salget, det går nok rasende lett for det var griselekkert! Mange smarte løsninger slik at det ikke framstår som A4.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 23:01   #49
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Sue, jeg må bare.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 12:25   #50
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Hus til salgs!

Må si det igjen, dere har et veldig fint hus

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 12:27   #51
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus til salgs!

:nysgjerrig:

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 12:30   #52
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus til salgs!

ÅÅ Jeg vil så gjerne se jeg også!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 13:35   #53
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus til salgs!

Helt klart et hus jeg kunne trives i, skikkelig stilig var det.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 13:38   #54
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Huset var veldig pent. Det eneste jeg tenkte på var; for en jobb dere måtte hatt med å pusse det opp. Jeg beundrer deres pågangsmot som nå setter i gang med husbygging
Hilsen Mani som har et gammelt hus som absolutt burde vært pusset opp!

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:20   #55
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Huset er solgt!

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:31   #56
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hus til salgs!

Det gikk kjapt! Gratulerer med salg, av hus!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:30   #57
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Huset er solgt!

Hva?!? Jammen.....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:37   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus til salgs!

Gratulerer Sue!!!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:46   #59
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Glemte selvfølgelig å si; gratulerer med salget!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 23:49   #60
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hus til salgs!

Wow, GRATULERER!! Det gikk jammen fort for seg!

Jeg rakk ikke en gang å se linken, så jeg er veldig spent på hvordan huset så ut ja!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no