Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Persienner VS plisse

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-18, 14:22   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Persienner VS plisse

Jeg holder på å planlegge meg litt ihjel i forhold til ny leilighet etter hvert. Får noen enorme vindusflater i stua og har behov for litt skjerming. Tenker at plisse er fint, men vi snakker her en hel vegg med vinduer og kveldssol + litt innsyn. Og jeg har lyst til å kunne se ut også, egentlig. Synes utseende på persinenner er kult, så det er ingen hindring. Plisse er jo litt sånn, enten har man de opp eller ned. De er jo helt tette.

Hva tenker dere?

Jeg har heller ikke noe begrep om prisforskjeller. Persienner er vel billigere, men har dere noen anelse om hvor mye det kan være snakk om?

Kommer til å få proffer til å ordne dette for meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no