Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Girls going wild in the red light district

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 17:51   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er jeg enig i. Det var vel faktisk kun fordi det var Tallulah som la den ut at jeg trykket i det hele tatt, og regnet med at jeg kom til å bli positivt overrasket på slutten.

Samme grunn jeg hadde til å se den via en venninnes wall. Men jeg er ikke nødvendigvis i målgruppen. Det er viktigere at de som tror de skal få se noe raunchy klikker enn at feminist-Tallulah gjør det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:14   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Veldig bra!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:22   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes dette var en fantastisk måte å få fram et budskap på. Alle tilskuerne som klappet og heiet ble så alldeles satt ut. Dette gjorde inntrykk.

Hos meg også. De ansiktene på slutten gjorde inntrykk. Håper de fikk noe å tenke på.

Mrn den er for lang. Jeg holdt også, som en over her skrev, på å skru av flere ganger med vond smak i munnen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:25   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Jeg syns IKKE den er for lang. Den er jo faktisk ikke myntet på oss som får vond smak i munnen, så da kunne den i grunnen vært 20 minutter lang for den saks skyld. Og den varer jo ikke i 2 minutter engang.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:25   #25
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Jeg syned den var litt klein jeg, selv om jeg tildels har jobbet med tematikken selv. Synes lite om å henge ut forbipasserende på den måten. Men temaet er viktig.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:31   #26
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg syns IKKE den er for lang. Den er jo faktisk ikke myntet på oss som får vond smak i munnen, så da kunne den i grunnen vært 20 minutter lang for den saks skyld. Og den varer jo ikke i 2 minutter engang.

Enig.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg syned den var litt klein jeg, selv om jeg tildels har jobbet med tematikken selv. Synes lite om å henge ut forbipasserende på den måten. Men temaet er viktig.

Er det derfor du synes den er klein, eller andre ting også? Ser de har sladdet noen, men ikke alle. Kanskje det er skuespillere?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:31   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg syns IKKE den er for lang. Den er jo faktisk ikke myntet på oss som får vond smak i munnen, så da kunne den i grunnen vært 20 minutter lang for den saks skyld. Og den varer jo ikke i 2 minutter engang.

Nei, men man mister jo poenget når man skrur av.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:35   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Den gjorde inntrykk, ja.

Ernie og jeg var i Amsterdam i oktober. Vi unngikk bevisst dette området, men en dag klarte vi rote oss inn på leit etter ei spesiell ølsjappe. selv på dagtid og med lite trafikk gjorde det vondt å gå der, syns jeg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:45   #29
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg syned den var litt klein jeg, selv om jeg tildels har jobbet med tematikken selv. Synes lite om å henge ut forbipasserende på den måten. Men temaet er viktig.

Fordi tilskuere vises i filmen? Siden noen er sladdet tipper jeg resten har samtykket, uten at jeg vet selvfølgelig.

Jeg tror ikke videoen er for lang når man tenker på målgruppen, de som trenger mest å se dette skrur ikke av halvveis fordi de blir støtt eller synes dette er ubehagelig å se. Samtidig er både dansingen og påkledningen til jentene helt innenfor det akseptable, det er sted og setting som får oss til å assosiere med noe mer. Smart laget!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:58   #30
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Jeg synes den var veldig bra.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:59   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, men man mister jo poenget når man skrur av.

Ja, men de rette folkene vil jo ikke skru av.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 19:45   #32
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Enig.


Er det derfor du synes den er klein, eller andre ting også? Ser de har sladdet noen, men ikke alle. Kanskje det er skuespillere?

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Fordi tilskuere vises i filmen? Siden noen er sladdet tipper jeg resten har samtykket, uten at jeg vet selvfølgelig.

Nei, ikke fordi de vises, man ønsker jo å oppnå en slags skamfølelse uansett.

Men helt klart smart laget, og jeg hater den ikke. Synes bare den var litt klein. Og jeg har vært der, og synes det var kleint også.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 20:33   #33
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Nå sitter jeg og funderer på hvorfor jeg ikke tør poste den på min vegg. Det er alltid mye lettere å dele etter at noen andre har hoppet først. Kanskje jeg tør litt seinere i kveld.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 20:35   #34
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Eg har delt denne og ser at andre delar den vidare.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 20:38   #35
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes dette var en fantastisk måte å få fram et budskap på. Alle tilskuerne som klappet og heiet ble så alldeles satt ut. Dette gjorde inntrykk.

Samme her. Jeg likte den veldig godt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 20:39   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Jeg har delt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 20:39   #37
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes dette var en fantastisk måte å få fram et budskap på. Alle tilskuerne som klappet og heiet ble så alldeles satt ut. Dette gjorde inntrykk.


__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 20:47   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Den var sterk. Jeg har sett den via to FP-ere tidligere i dag. Jeg delte den nylig selv.

Jeg har også forvillet meg inn i distriktet og syntes ikke noe om å være der. Sterkt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 21:15   #39
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Jeg syns denne var veldig sterk og har delt den på FB.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 21:26   #40
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Girls going wild in the red light district

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Fordi tilskuere vises i filmen? Siden noen er sladdet tipper jeg resten har samtykket, uten at jeg vet selvfølgelig.

Jeg tror de som ikke er sladdet er skuespillere.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no