Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-16, 15:50   #41
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Det ser ut til at man forholder seg til andre regler for disse enn man ville gjort for etniske norske som bodde i Norge.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 15:54   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det ser ut til at man forholder seg til andre regler for disse enn man ville gjort for etniske norske som bodde i Norge.

Hva mener du med det?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 15:59   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg tror de hadde gjort det samme om det var en norsk gutt i plastposen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 16:01   #44
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror de hadde gjort det samme om det var en norsk gutt i plastposen.

Det tror jeg også.

"Slik går det med ham nå-reportasjer er ikke uvanlig, ei heller tilfeller hvor man tenker at folk burde vært beskyttet mot seg selv.

Jeg kjenner flere konkrete eksempler her til lands som virker mer tvilsomme enn denne historien.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 19:21   #45
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror de hadde gjort det samme om det var en norsk gutt i plastposen.

Jeg tror ikke det. Med trykk på tror.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 21:55   #46
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Men altså: "Hei, du, mann på 24 som tror du lever et lykkelig liv. Vet du at mora di prøvde å drepe deg da du var baby? Eller, det vet vi jo ikke, det kan bare være at hun fikk panikk og glemte å sjekke at du levde før hun heiv deg ut. Uansett: Hva føler du nå?".

Hva slags folk er det som får seg til å lever den slags informasjon til et individ utelukkende for å gjøre et scoop? Det FINNES jo ingen samfunnsmessig nyhetsinteresse av å informere mannen, som etter all sannsynlighet var BOKSTAVLIG lykkelig uvitende om dette? FOR WHAT GAIN!?!!

_Vanligvis_ når man bestemmer seg for å informere mennesker om ubehagelige sannheter er det fordi man i hvert fall har en antakelse om at personen kan bruke informasjonen til å gjøre noen viktige valg. Type forlate en utro ektefelle eller noe.

Gleder meg til fortsettelsen av denne serien:
- Dagbladet drar hjem til Elsa og forteller henne at hun faktisk har gått opp 3 kg i julen, enda hun bare trodde det var 1 kg!
- Dagbladet har fått eksklusiv tilgang til sykehusavfall, nå har vi gentestet vev og i noen av dem har vi funnet spor av arvelig kreft. Følg med når vi ringer til intetanende mennesker og forteller dem at det er 80% sannsynlig at de vil få kreft!
- Er der noen lausunger i nabolaget ditt? Dagbladet tar saken og tannbørster i egne hender, utfører DNA-prøver og konfronterer uekte barn og utro mødre!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:02   #47
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Scully, det var spot on. Samtidig som jeg ikke aner noe om Dagbladetserien, men jeg husker saken fra den gangen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:28   #48
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Yes, Scully!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:37   #49
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Er virkelig konklusjonen deres at mora prøvde å drepe ham?
Da skjønner jeg den kraftige reaksjonen deres bedre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:50   #50
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Er virkelig konklusjonen deres at mora prøvde å drepe ham?
Da skjønner jeg den kraftige reaksjonen deres bedre.

Neida.
Men det er jo noe guttungen/mannen blir nødt til å spørre seg selv om. Gitt de uklare omstendighetene. Du sitter garantert ikke igjen med følelsen av å være verdens mest ønskede gutt når du får servert denne historien om din bursdag.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:52   #51
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Det er bare å lese kommentarfeltene på Facebook, det er nok av folk som tror hun prøvde å ta livet av ham og at hun aldri burde fått ham tilbake.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 22:53   #52
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Neida.
Men det er jo noe guttungen/mannen blir nødt til å spørre seg selv om. Gitt de uklare omstendighetene. Du sitter garantert ikke igjen med følelsen av å være verdens mest ønskede gutt når du får servert denne historien om din bursdag.

Ikke?
Du tror virkelig hun ville drepe ham?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 08:28   #53
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Det var spennende i ca et halv kapittel og å ble det puteflaut. Uttværende, dårlig språk og etisk hårreisende. Jeg er selv blitt overbrakt kunnskap om meg og mitt opphav fra noen utenfor familien og det var ikke en spesielt behagelig opplevelse.

Jeg synes de burde ha droppet hele historien, ettersom den ikke ble så spennende som den burde. det hadde jo vært mye mer spennende om hun hadde rømt til en venninne i Norge fordi hun oppdaget at hun var gravid, kanskje til og med med feil mann. Vel fremme føder hun i smug og dumper barnet. Venninnen er med på komplottet.

Det ble observert en mann på kirkegården. Kunne det vært en rasende mannlig slektning som kvittet seg med barnet? Hun viste stedet hun hadde lagt plastposen, det var et annet sted enn der plastposen ble funnet. Var det egentlig hun som hadde lagt posen på kirkegården? Var den blitt flyttet på? Hvorfor det? Eller hadde hun aldri lagt noen plastpose fra seg?

Hun ligger i sengen i Ullevålsalleen 5 B og griner. Det er blodige håndklær på badet. Venninnen pusler rundt. Politiet stikker innom og sier de har funnet babyen hennes og hun blir kjempeglad. Hun får tilbake babyen. "Vi fant denne på kjerkegården. Er'n din?".

Hvorfor fødte hun uten hjelp? Det er 300 meter å gå ned bakken til føden på Ullevål. Fødselen har foregått praktisk talt inne på sykehusområdet. Det er helsepersonell i hver eneste leilighet i Ullevålsalleen og nedre Ullevål.Og da barnet var født, enten det nå var skinndødt som hun påstod eller ikke, hvorfor sprang hun ikke da ned på sykehuset? Det er snakk om et steinkast til nærmeste inngangsdør på sykehuset. Hun kunne banket på nabodøren, der ville det vært en sykepleier, ung lege eller lignende som kunne hjulpet. Hva med venninnen? Ingen spørsmål stilt? Hvis hun ikke var der, så kommer hun hjem til blod og fostervann, ingen baby og sier: "Jasså, fødte du mens jeg var borte? Å, du la babyen i en pose på kirkegården? Ja, samma for meg." Eller var hun der, og "Å, du tror den er død? Vi spør ingen om hjelp. Ja, stappe den i en plastpose og legge den på kirkegården høres lurt ut."

Hvorfor forfølger ikke Dagbladet disse spørsmålene? Eller hvorfor ble ikke barnevern, sosialtjeneste eller lignende koblet inn. Burde hun virkelig fått tilbake omsorgen bare fordi hun var en bitteliten, tilsynelatende trist dame? Gråt hun av sorg da politiet kom, eller av skam og anger? Hvis det var sorg, var det fordi hun trodde babyen var død, eller fordi noen hadde tatt den fra henne? Politikvinnen hadde en dårlig følelse, sikkert basert på en god porsjon reell erfaring med omsorgssvikt og crazy. Hvorfor lyttet ikke de andre mer til henne, hvorfor kjørte de på med psykoseparagrafen og ikke paragrafen om å hensette andre i hjelpeløs tilstand?

Jeg er heller ikke mer romantisk av meg enn at jeg tror dette barnet ble forsøkt drept. At folk ikke kan tro at mødre vil barna sine noe vondt vet vi jo. At det kan få tragiske utfall vet vi også. Politiet var virkelig utrolig naive. "Hun ble så glad da vi sa at babyen levde". Jada. Neida.

Det er for mye som skurrer her, og det er merkelig at ikke Dagbladet ser det samme. Og hvis de mener det er fakta som underbygger den dødskjedelige historien sin, så burde de aldri ha fått den på trykk.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 08:52   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hvorfor forfølger ikke Dagbladet disse spørsmålene? Eller hvorfor ble ikke barnevern, sosialtjeneste eller lignende koblet inn. Burde hun virkelig fått tilbake omsorgen bare fordi hun var en bitteliten, tilsynelatende trist dame? Gråt hun av sorg da politiet kom, eller av skam og anger? Hvis det var sorg, var det fordi hun trodde babyen var død, eller fordi noen hadde tatt den fra henne? Politikvinnen hadde en dårlig følelse, sikkert basert på en god porsjon reell erfaring med omsorgssvikt og crazy. Hvorfor lyttet ikke de andre mer til henne, hvorfor kjørte de på med psykoseparagrafen og ikke paragrafen om å hensette andre i hjelpeløs tilstand?

Jeg er heller ikke mer romantisk av meg enn at jeg tror dette barnet ble forsøkt drept. At folk ikke kan tro at mødre vil barna sine noe vondt vet vi jo. At det kan få tragiske utfall vet vi også. Politiet var virkelig utrolig naive. "Hun ble så glad da vi sa at babyen levde". Jada. Neida.

Det er for mye som skurrer her, og det er merkelig at ikke Dagbladet ser det samme. Og hvis de mener det er fakta som underbygger den dødskjedelige historien sin, så burde de aldri ha fått den på trykk.

Jeg tenker at det hadde vært enda mer hårreisende om Dagbladet skulle forfulgt de spørsmålene. Dette er rett og slett en historie som de burde la ligge.

Jeg vil vel også tro at både politi og helsevesen har latt være å fortelle journalisten veldig mye.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 08:55   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

De rører jo disse spørsmålene, de nevner jo politikvinnens ugne magefølelse. Og så slipper de det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 08:59   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

De rører jo disse spørsmålene, de nevner jo politikvinnens ugne magefølelse. Og så slipper de det.

Sikkert fordi ingen ville gi dem flere opplysninger. Med god grunn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 09:05   #57
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sikkert fordi ingen ville gi dem flere opplysninger. Med god grunn.

Men altså, har de ikke redaktør i Dagbladet? Jeg ville aldri sluppet gjennom denne saken, fordi den åpner opp for så mye fantasi og spekulasjon. jeg har jo selv diktet opp flere krimromaner med utgangspunkt i denne saken allerede.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 09:07   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Men altså, har de ikke redaktør i Dagbladet? Jeg ville aldri sluppet gjennom denne saken, fordi den åpner opp for så mye fantasi og spekulasjon. jeg har jo selv diktet opp flere krimromaner med utgangspunkt i denne saken allerede.

Ja, ikke sant? Om det er slik at hun led av en skrekkelig fødselsdeperasjon og var sinnsyk i gjerningøyeblikket, men har vært en super mamma etterpå så er ikke dette noe sønnen bør få vite av en norsk journalist. Om det er slik at hun prøvde å drepe ham, men har vært en super mamma etterpå så er ikke dette noe sønnen bør få vite av en norsk journalist.

Stakkar, han sitter vel å dikter opp de samme krimromanene selv. Gjør jo kjempemye for tillitet å få vite slikt av en utenforstående.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 09:09   #59
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Jeg vet hvem som ikke får SKUP-prisen neste gang, jaffal. :synsk:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 09:46   #60
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av Dagbladets "Gutten i plastposen"?

Synes dere det er galt at han fikk kjennskap til historien?
Er det budbringer som er feil her?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no