Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 19:24   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)

http://news.independent.co.uk/world/...cle1873834.ece

Hele denne basen må vel være et av de større kollektive bruddene på menneskerettighetene fra et vestlig land på en god del år.

De har hatt så mye trøbbel pga behandlingen av fangene der og likevel fortsetter og fortsetter de med behandling av de såkalte fangene som ikke ligner grisen. Jeg syns det er helt utrolig at "vi" bare sitter og ser på at de gjør det her.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:56   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

http://news.independent.co.uk/world/...cle1873834.ece

Hele denne basen må vel være et av de større kollektive bruddene på menneskerettighetene fra et vestlig land på en god del år.

De har hatt så mye trøbbel pga behandlingen av fangene der og likevel fortsetter og fortsetter de med behandling av de såkalte fangene som ikke ligner grisen. Jeg syns det er helt utrolig at "vi" bare sitter og ser på at de gjør det her.

Du får sette i gang med å gjøre noe selv da vet du, Sitron, vet ikke anna råd jeg! Du får melde deg inni Amnesty eller noe.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:02   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)

Jeg er helt enig med deg Sitron!
Da jeg så oversskriften skvatt jeg litt også, fordi jeg helt hadde "glemt" Guantanamo.


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:33   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du får sette i gang med å gjøre noe selv da vet du, Sitron, vet ikke anna råd jeg! Du får melde deg inni Amnesty eller noe.

Å, så smart.

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg er helt enig med deg Sitron!
Da jeg så oversskriften skvatt jeg litt også, fordi jeg helt hadde "glemt" Guantanamo.

Det er vel det som er faren for de stakkarne som sitter der. Har dere forresten sett Road to Guantanamo om de fire britiske guttene som reiste til Pakistan for å feire bryllup? Sterk film.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:48   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)

Nei, den har jeg fortsatt ikke sett. Men står på listen over "må få sett"...

I Den Store Krigen Mot Terror er visst alt lov!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:13   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)

Det er helt utrolig at resten av verdenssamfunnet lar USA ture fram på denne måten. Lover og regler er til for å følges så lenge det gjelder deres innbyggere, men USA står tydlivis hevet over internasjonale lover i egne øyne.
De har jo folk til å passe fanger som etter eget utsagn ikke har hørt om Geneve konvensjonen når det gjelder behandling av krigsfanger.

Så lenge det er et middel i kampen mot terror kan vist alle virkemidler brukes.
Terror mot fanger er da helt greit, for da fange man alle terroristen som finnes.................................

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no