Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dette landet er Iran

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-09, 20:12   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Dette landet er Iran

En kvinne sitter i mørket på et hustak og snakker om det som skjer i landet sitt. Tekstet på engelsk:


(Kilde: youtube.com)


Stemmer det at FP etter 7 dagers demonstrasjoner ikke har en Irantråd?

To amerikanske blogger som oppdateres kontinuerlig med informasjon fra ulike kilder:
- http://andrewsullivan.theatlantic.com/
- http://thelede.blogs.nytimes.com/
(Advarsel: Disse lenkene kan inneholde sterke bilder/videoer).

Jeg har fulgt med på twitter siden forrige lørdag. Noen andre som følger med?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 20:17   #2
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Stemmer det at FP etter 7 dagers demonstrasjoner ikke har en Irantråd?

Jeg har fulgt med på twitter siden forrige lørdag. Noen andre som følger med?

Jeg har fulgt med intenst på hele valgkampen i Iran og følger med på alle kanaler.

Men det er sant: Hvorfor blir det ikke så mange dagsaktuelle diskusjoner lenger på FP? Det er litt bekymringsfullt. Hverken denne eller samhandlingsreformen er diskutert. Kanskje det er noe vi bør tenke litt på?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 20:22   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg synes det har vært generell tørke på diskusjonssiden i det siste, jeg.

For øvrig har jeg vært så ensporet og diskuterer og jobber nok med samhandling på jobb, så akkurat det tror jeg ikke jeg hadde giddet å snakke om her.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 20:25   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg har tenkt utrolig mye på det som skjer i Iran de siste dagene. Men det som skjer der, både nå og sånn ellers, er så grusomt at jeg må velge å ikke gå for nærme inn på det. Ellers er jeg faktisk helt ikke-fungerende. (Dette har jeg skrevet om i en annen tråd.)

Jeg har en god venninne som kjenner Iran mye bedre enn de fleste, og hun sier at det er det jævligste hun noen gang har opplevd. Det jeg ikke helt skjønner er at mange iranere stemmer på den sittende presidenten (jeg tør ikke å forsøke meg på å stave navnet hans). Nå vet vi riktignok ikke om det er ham som har fått flest stemmer, men det er utvilsomt ganske mange som har stemt på ham.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 21:18   #5
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg følger med, hovedsakelig via Twitter og lenker derfra. For min del har det vært nok, jeg har ikke kommet på tanken å diskutere det her, enda så brennaktuelt det er.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:48   #6
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg har tenkt på det samme og flott at du tar dette opp. Et tankekors at det som skjer der ute ikke får oppmerksomhet nok herinne. Ikke bare i Iran men også i andre land. Jeg tror vi i vårt trygge land trenger å løfte blikket utover.
Ja her i huset følger vi med. Vi har venner som kommer fra Iran og selv har jeg vært der for mange år siden. (Var ikke så gammel da men husker det godt) Men den som er mest ivrig nå er storesøster på 17 år.
Det positive er at folket våger å gjøre opprør mot dette regimet. Normalt er jeg optimist men jeg er redd for at opprøret blir slått ned. Håper ikke det.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:53   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg tenker at en årsak til mangelen på dagsaktuelle tråder på FP kan skyldes årstiden.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:58   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Har fulgt iran i mange år og har tenkt det samme som deg i disse dager, men har liksom ikke hatt noe "tema" heller. "fæle greier i Iran, dere?" er liksom ikke så spennende at det gjør noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:08   #9
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg signerer Polyanna. Jeg har en venn fra Iran, og snakker en del med ham om situasjonen. Han er ikke optimistisk.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:11   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Nei, jeg er også pessimistisk. Jeg er redd det blir som i Kina etter 1989.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:15   #11
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, jeg er også pessimistisk. Jeg er redd det blir som i Kina etter 1989.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:25   #12
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg tenker at en årsak til mangelen på dagsaktuelle tråder på FP kan skyldes årstiden.

Dessverre er jeg ikke enig. Synes at dette er en tendens hele året.
Og jeg tror ikke alle er klar over at det som skjer i Iran faktisk kan påvirke vår trygge hverdag.
Vi har det for godt/trygt her i landet slik at vi lett suller oss inn i en tilstand om at slik skal det fortsatt være.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 01:14   #13
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg følger også med og var nede foran Stortinget i dag også for å "føle" litt på situasjonen blandt iranere i Norge. Satt også nettopp å så på bilder fra Teheran i dag ...
http://www.flickr.com/photos/mousavi1388/

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 07:49   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Situasjonen på sri lanka ble heller ikke diskutert her inne, det er litt synd at vi lar mange av disse grusomme tingene forbigå i stillhet. Jeg har reagert, men ikke laget noen tråd selv heller. Det som skjer i iran er grusomt, jeg følger det med en slags sjokkartet nummenhet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 08:00   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg synes helt klart det er mindre store diskusjoner nå, når det er sommer, enn ellers.

Dette er jo en sak de aller fleste har fått med seg (vil jeg tro), men også en sak som jeg synes det er litt vanskelig å lage de helt store diskusjonene rundt. For det er kanskje ikke så mange som vil være uenig i akkurat denne saken?

Så har det også noe med at selv om man følger med og er informert, så må man koble litt ut av og til. Det betyr ikke nødvendigvis at man ikke bryr seg. Det skjer tragiske ting rundt omkring i verden hele tiden, og det er ikke like enkelt å forholde seg til alt hele tiden.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 08:27   #16
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Situasjonen på sri lanka ble heller ikke diskutert her inne, det er litt synd at vi lar mange av disse grusomme tingene forbigå i stillhet. Jeg har reagert, men ikke laget noen tråd selv heller. Det som skjer i iran er grusomt, jeg følger det med en slags sjokkartet nummenhet.

Det er ikke bare grusomme ting som blir forbigått, det er heller ikke noen tråder om samhandlingsreformen som ble lagt ut på fredag, for eksempel.

Jeg synes det er skikkelig synd, selv om jeg ikke har startet tråder selv heller.
Men hva kan vi gjøre for å gjøre det bedre?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 08:58   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men hva kan vi gjøre for å gjøre det bedre?

Jeg vurderte lenge å starte en Sri Lanka-tråd for å ta det som eksempel, men det er en konflikt jeg kan lite om, og var sikkert usikker på hvordan jeg skulle vinkle det. Kanskje hvis vi faktisk starter de trådene vi tenker på å starte, innen tema som interesserer oss? Det er jo det jeg har likt godt med foreldreportalen, at jeg lærer så mye bra, og at ting faktisk blir diskutert, belyst fra ulike vinkler og funnet ut av.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 10:02   #18
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Har fulgt iran i mange år og har tenkt det samme som deg i disse dager, men har liksom ikke hatt noe "tema" heller. "fæle greier i Iran, dere?" er liksom ikke så spennende at det gjør noe.

Nei, det er akkurat det. Det er ikke så veldig mye å mene noe om akkurat nå.

Ting går sin gang, fascist-regimet har vist sitt sanne jeg, USA og andre «onde fiender» av Iran holder seg på sidelinjen. Tenk om McCain eller Bush hadde vært president … Jeg er vel fortsatt forsiktig optimist.

Men en tråd er liksom et tegn på at noen følger med her i forumverden.

Det jeg syns er mest fascinerende er rollen internett og sosiale medier spiller, det at regimet faktisk ikke er i stand til å sensurere folket. Jeg vil anbefale alle å se dette TED-foredraget med Clay Shirky: Hvordan twitter og facebook kan gjøre historie. Det ble holdt før Iranvalget, så Iran er ikke et tema, Kina er. (Visste dere at amerikanerne adopterte et konsept fra Nigeria når de videodokumenterte stemmen sin i 2008?) Internett er en hver diktators største mareritt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 11:44   #19
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Jeg forstår kampene veldig godt, og jeg synes det Iranske folk er veldig modige. Helsepersonal som stopper politiet i å komme inn på sykehuset, mennesker som samler seg i store masser for å protestere til tross for at de skyter inn i mengdene og slår dem de får tak i og slipper kjemikalier fra helikopter osv. De risikerer livet sitt for å bli fri, og aldri før har jeg noen gang forstått folk som er i stand til det (bedre å gjemme seg bort har jeg ganske så pysete tenkt), men nå skjønner jeg det. Man lever ikke i frihet og man er ikke trygg. Hvem kan være trygg når faktisk staten er mot en (og er i stand til å lukke ned kommunikasjonsnett for at du ikke skal kunne kommunisere grusomhetene de gjør mot deg!)?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg vurderte lenge å starte en Sri Lanka-tråd for å ta det som eksempel, men det er en konflikt jeg kan lite om, og var sikkert usikker på hvordan jeg skulle vinkle det.

Det hender det jeg også befinner meg innimellom, og så ender jeg med å spørre HP, og da har jeg liksom fått et godt svar. Men kanskje vi kan starte flere tråder ala: Hva er det egentlig som skjer i Siri Lanka nå? Hva tenker dere om det som skjer i Iran nå?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 13:40   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette landet er Iran

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det hender det jeg også befinner meg innimellom, og så ender jeg med å spørre HP, og da har jeg liksom fått et godt svar. Men kanskje vi kan starte flere tråder ala: Hva er det egentlig som skjer i Siri Lanka nå? Hva tenker dere om det som skjer i Iran nå?


Det tror jeg vi godt kan gjøre mer.
Jeg tror mange her inne har mye å lære bort også. Det er jo alltid noen som engasjerer seg og vet mer enn andre.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no