Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-13, 20:06   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

Jeg trenger tips til finsko til guttungen. Hele livet har han arvet finsko av en litt eldre gutt. Nå er lageret tomt, og jeg må handle selv.

Jeg liker bedre andre sko enn de tradisjonelle svarte, selv om det er de han har hatt flest av. Hadde brune semskede en gang, og de var fine. Han (og jeg) liker linbukser. Med mindre man "må ha" svarte finbukser i vinterhavåret, vil jeg gjerne forsette å bruke linbukser.

Finskobudsjettet er begrenset, men jeg kan betale litt mer dersom det er sko som kan brukes til andre anledninger. Han har svært smale føtter og er plattfot og bruker vanligvis spesialsåler, men trenger nok ikke dette i finsko.

Forslag?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 22:46   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

Guttene mine har for det meste linbukser, og i sommerhalvåret hadde eldste tøysko fra Esprit, og i vinter har han noen skinnsko som jeg mener er fra Bisgaard, eller noen i den duren. Skoene ligner på disse, men er ikke helt like. Vinterskoene hans har borrelåser.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-13, 23:14   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

Fine! Bisgaard har mye fint. Han hadde noe lignende de på bildet da han var liten. Er litt redd de blir for varme innendørs. Men ellers var de jo geniale til vinterbruk.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 18:52   #4
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

Jeg har kjøpt disse til 10 åringen min:

http://www.samsofie.no/products/brun...o-fra-bisgaard

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 19:06   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Jeg har kjøpt disse til 10 åringen min:

http://www.samsofie.no/products/brun...o-fra-bisgaard

De var fine! MEN: Jeg trenger dem på lørdag. Hvor fort leverer de, tror du?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 20:23   #6
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

De har vært ganske kjappe de gangene jeg har bestillt, men ring de i morgen og hør om de kan poste skoene med engang -de er nok behjelpelige

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 20:49   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finsko til gutt, 9 år. Str 36-37

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

De har vært ganske kjappe de gangene jeg har bestillt, men ring de i morgen og hør om de kan poste skoene med engang -de er nok behjelpelige

Det skal jeg! Takk for tips!

Guttungen likte enda bedre de som lignet litt, men med stjerne på, han var faktisk villig til å betale mellomlegget selv.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no