Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Julegaver

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 18:31   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julegaver

Noen som har begynt? Jeg handlet de første i dag. 50% på en Briobutikk. Leker for 1300 og jeg betalte 650. Yay!

Kjøpte dessuten fat og skåler til min gamle mor. Nedsatt fra 900 til 300. Jeg er så glad hun aldri bytter ting.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:46   #2
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaver

Jeg nekter (og er heller ikke interessert i) å kjøpe julegaver allerede! Jeg skal kose meg med det i desember også i år
Da skal jeg sulle rundt en tur eller to (eller tre) på de to lokale kjøpesentrene og kose meg med julegaveshoppinga mens jeg suger til meg julestemning

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 07:41   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Jeg nekter (og er heller ikke interessert i) å kjøpe julegaver allerede! Jeg skal kose meg med det i desember også i år

Det aner meg hvor forskjellen mellom oss to ligger. "Kose meg" og "kjøpe julegaver" kan jeg ikke huske å ha brukt i samme setning ...

Jeg synes det er hyggelig å lage noen julegaver, men de som jeg kjøper er bare pes. Foretrekker å bli ferdig før desember pga alt maset i butikkene.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:29   #4
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Julegaver

Julegaver kjøper vi i desember. Da tar jeg meg fri fra jobben en dag for å shoppe julegaver sammen med mannen.
Vi planlegger hva alle skal få på forhånd, legger inn et lunsjstopp, og dagen pleier å bli veldig koselig.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:58   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Jeg handler ytterst sjelden julegaver i desember. Den er forbeholdt andre ting.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 19:18   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

I likhet med Sitron vil jeg gjerne være ferdig med hoveddelen av desember slik at jeg kan kose meg med juleforberedelser og jentene i stedet for å stresse.

Jeg kjøpte fire julepresanger i dag og er ganske fornøyd med det.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 19:24   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaver

Jeg er nesten ferdig jeg. Mest fordi jeg har planer om å føde i desember

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 19:29   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaver

Jeg er veldig godt i gang med julegaver

Vi er mange og det blir fort mye penger som går til julegaver
Derfor sprer jeg det over flere måneder

Dessuten hososs er desember forbeholdt kos og andre aktiviteter
Jeg kan ikke fordra å handle julegaver i det stresset og kaoset det som regel er i bitikkene i desember.

Jeg har som mål å være ferdig med julegaver når julelønnen kommer, for den er forbeholdt kos

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 19:36   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaver

Å handle julegaver med tre ungerpå fulle sentre i desember kommer ikke under kos hos oss (om jeg handler dem uten ungene så må det som regel gjøres seint på kveld og de kvelden vil jeg heller ha med mannen).

Førjulskos er juleverksted med venner, høytlesning for hele familien med kakao og kvelds, tur i kaldt og mørkt vær, en kosetur til byen for å kjøpe grøt og rød saft på kafe, Steinerskolens julemarked, teater, kakebakst etc.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 19:27   #10
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

..... slik at jeg kan kose meg med juleforberedelser og jentene i stedet for å stresse.

Er ikke julegaveshopping juleforberedelser da?

Her er det null stress over julegavene, og JA, jeg har mange - bare kos

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 09:08   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Er ikke julegaveshopping juleforberedelser da?

Ikke i desember når butikkene er fulle av folk. Det er bare utrivelig mas. Det er hyggelig å kjøpe gaver i fred og ro og planlegge hva hver enkelt skal få, men ikke julehandling i desember. Fysj!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:58   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg handler ytterst sjelden julegaver i desember. Den er forbeholdt andre ting.

Jeg er helt enig.

Jeg er seint ute i år og har bare kjøpt noen får ting til ungene så langt. Normalt pleier jeg å være så og si ferdig med julegavene på denne tida.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:45   #13
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Julegaver

Jeg har kjøpt tre julegaver allerede.
Nitti prosent av julegavene vi kjøper skal sendes i posten, så vi prøver å være ferdig før desember for å slippe stresset i siste liten.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:55   #14
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaver

Julegaver nå? Hva er det?

Her kjøpes det aldri før vi må, men i år har jeg i det minste laget listen da.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:59   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaver

Omtrent ferdig. Kjøper hele året. De som skal sendes nordover er i tillegg pakket inn og sendt avgårde. Koser meg med å kjøpe inn noen ekstra i advendta, eller tar meg god tid med de jeg eventuelt måtte ha igjen. Føler jeg får mer personlige gaver på denne måten - de gangene jeg har måttet stresskjøpe nærmere 60 gaver blir det gjerne litt samlebånd over innkjøpene..

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:58   #16
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Julegaver

Ja jeg er begynt. Handlet på IKEA forrige onsdag. Fikk handlet mange
julegaver. I fjor begynte jeg rundt 20. desember. Babyen ble jo født
i julestria så energien til julegaver var heller tragisk. Håper det blir
bedre i år.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:15   #17
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julegaver

Julegaveshopping i desember er dessverre bare stress, med folk over alt hele tiden, stressa, sure og oppskjørta mennesker. Dårlig med parkering, sure, grinete unger osv

Ser ikke sjarmen i det dessverre, selv om jeg også hadde syntes det var kjempe kos om forholdene var noe annet enn beskrevet ovenfor.

I går var jeg ute på tokt, og fikk handla 25 gaver! Kontoen er 4000,- lettere og jeg har enda rundt 20 stykker igjen.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:29   #18
Magic
Fullverdig medlem
 
Magic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 77
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julegaver

Jeg har ikke begynt enda, men gjør det ganske snart tenker jeg! Vil gjerne bli ferdig før desember.

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 19:28   #19
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaver

Jeg har også planer om å være ferdig med julegavene når desember kommer. Foreløpig har vi vel kjøpt en eller to.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 22:00   #20
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Urk. Julegaver tenker vi ikke på før tidligst 1. desember.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no