Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-07, 19:44   #21
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Ville lagt meg ca kl 01-02 og sovet i ni timer. Jeg trenger minst ni timers søvn, men får det vel så og si aldri.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 19:46   #22
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Jeg var 100% B-menneske inntil jeg fikk barn. Som småbarnsmamma har jeg etterhvert blitt et skikkelig A-menneske, og syns det er deilig å komme seg tidlig opp om morgenen.

Men jeg er glad i å være sent oppe om kveldene også. En helt ok døgnrytme for meg er å stå opp 07 og legge meg 24. Dessverre må jeg stå opp halvannen time tidligere enn dette de dagene jeg jobber tidlig, men det er ikke like lett å komme seg tilsvarende tidligere i seng om kvelden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 19:51   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Her er et B- menneske til.
Det optimale for meg ville nok være å legge meg i 6 tiden på morgenkvisten og sove til 15 tiden på ettermiddagen.
Natten er den tide på døgnet jeg alltid er mest effektiv, på dagtid er jeg uhyre ueffektiv.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 20:00   #24
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Opprinnelig lagt inn av Stompa

Jeg er også B-menneske av natur og bruker bare en dag eller to på å snu døgnet fra 23-6.30 til 3-10.

Sånn funker jeg også. Har også en datter som er glad i å sove så hun er gjerne med å snur døgnet sammen med meg om hun får. Riktignok ikke så sent om kvelden men hun sover like lenge om morran.

Sove fra 2-3 til 10-11 hadde vært det beste tror jeg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 20:10   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Lagt meg ca 2 og stått opp ca 10.

Samfunnet er ikke laget for oss B-mennesker og det syns jeg er rart når jeg ser hvor mange det er av oss.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 20:15   #26
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.


Samfunnet er ikke laget for oss B-mennesker og det syns jeg er rart når jeg ser hvor mange det er av oss.

Sånne ting blir sikkert besluttet på 8-møtene som vi B-mennesker sjelden rekker.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 20:17   #27
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv

Ideelt sett burde døgnet hatt flere timer på natta. Sånn at jeg kunne lagt meg 03, stått opp 09 og likevel fått 12 timer søvn. Jeg er helt klart født på feil planet.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no