Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jenter i styrer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 00:20   #1
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Jenter i styrer

Hei jenter! Hva mener dere om kvinner i styrer i bedrifter Jeg er bedriftseier

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:23   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Hva spør du om, egentlig?
Selvfølgelig skal det være jenter i styrer.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:24   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Trenger man å mene noe om "kvinner i styrer i bedrifter"?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:25   #4
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hva spør du om, egentlig?
Selvfølgelig skal det være jenter i styrer.

Er det selvfølgelig?

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:29   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Er det selvfølgelig?

Ja, er det ikke det?
For meg er det iallfall det. Man får en mye bedre gruppe om begge kjønn er representert. Det kommer selvfølgelig litt an på hvordan styre det er snakk om (ei jente passer kanskje ikke inn i styret i "barteforeningen" med mindre hun har bart ).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:39   #6
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja, er det ikke det?
For meg er det iallfall det. Man får en mye bedre gruppe om begge kjønn er representert. Det kommer selvfølgelig litt an på hvordan styre det er snakk om (ei jente passer kanskje ikke inn i styret i "barteforeningen" med mindre hun har bart ).

Om jeg var overbevist om at kjønn var en slags inneboende egenskap, kunne jeg forstå.... Gi meg de argumenter... så jeg skjønner bedre, og blir et mere forstående menneske

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:44   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Om jeg var overbevist om at kjønn var en slags inneboende egenskap, kunne jeg forstå.... Gi meg de argumenter... så jeg skjønner bedre, og blir et mere forstående menneske

Jeg har ingen argumenter nå (trøtt ja), men det er (som jeg ser det) forskjell på hvordan menn og damer fungerer i gruppesammenheng, og gruppen fungerer vanligvis bedre om begge kjønn er representert.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:46   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

I en likestilt verden hvor kvinner stort sett hadde like mye makt og innflytelse som menn så hadde det ikke vært noe problem om et og annet styre ikke hadde noen kvinnelige medlemmer.

Nå er det ikke sånn, kvinner blir systematisk holdt utenfor verv som ikke bare gir god økonomisk kompensasjon, men også makt og innflytelse. Det er tydelig liten vilje i næringslivet til å dele på godene, og derfor må det settes krav.

Om spørsmålet ditt er:"Hva mener du om krav til antall kvinnelige medlemmer i styrer"? Så er jeg i all rettferdighetens navn klart for.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:52   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Du er lege OG eier en bedrift? Jaha?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:56   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er lege OG eier en bedrift? Jaha?

Det gjør vel mange privatpraktiserende leger?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 00:59   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Hehe, jada. Der er det jo bare kjerringer som jobber.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 06:38   #12
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jenter i styrer

Hvordan kvinner og menn tenker i forskjellige situasjoner er helt forskjellig. Det er ikke sagt at en mann ikke klarer å tenke på samme måte som en kvinne.. men disse mennen er faktisk en skjeldenhet. Også andre veien. Kvinner og menn utfyller hverandre helt når begge er representert. Derfor vil man klare å se helt andre muligheter og komme til helt andre konklusjoner ved å ha begge kjønn i et styre. Kvinner er ofte mer anlagt for å se behovene til andre fek, mens menn kan se smarte løsninger.

men som sagt.. det finnes ikke noe steriotype mann eller dame.. men at prosentvis større sjang for å få en god sammensettning av kvaliteter ved å ha begge deler.

( kansje derfor kvinner og menn må til for å fungere godt i en familie. Ofte når det er to av samme kjønn så er den ene mer femenin enn den andre eller mer maskulin, sån at de på en måte blir kvinne og mann like vel)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 06:55   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Jeg vet ikke helt hva du vil fram til? Jeg mener forsåvidt ikke noe spesielt om det.

I vår bedrift er vi forresten to kvinner og en mann i styret, alle tre er eiere. Ikke noe stort konsern akkurat, men kan ikke klage på at kvinner er dårlig representert ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 07:31   #14
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Jenter i styrer

Vel, jeg kan vel si så mye som at jeg synes kvinner og menn bør være noenlunde likt representert, men kjønnskvotering er jeg absolutt ikke for. Man skal få et verv eller en stilling fordi man er kvalifisert ikke fordi man er kvinne.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 07:55   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Du ordlegger/formulerer deg ikke veldig tydelig Edvard. "Hva syns du om kvinner i styrer", er litt sånn som Stesnuppa på 9 kan formulerer spørsmålene sine.

Når det er sagt så syns jeg vel det samme om damer i styrer som menn i styrer. De bør sitte der av riktige grunner, og de bør oppriktig ha noe å tilføye styregruppen.

Som sagt tidligere her så tenker/fungerer menn og kvinner på forskjellige måter. (Kan ikke vise til noen kilder da jeg ikke orker å begynne å søke etter noe nå) I de fleste settinger hadde det vært lurt å få inn noen av det underrepresenterte kjønn.

På samme måte syns jeg det bør komme flere menn inn i helse og omsorgsyrker, og flere damer inn i byggfag.
Det gjør godt for arbeidsmiljøet og man får unna de verste kjønnsrelaterte problemene.

Det er ikke til å se bort i fra at på mannsdominerte arbeidsplasser er miljøet hardere, holdningene mer kyniske og språkbruken styggere. Og på kvinnedominerte arbeidsplasser er det mye skravel og lite action, endel baksnakking og enklere for at det dannes klikker.

(Og dere som reiser dere på bakbena og freser nå; Jeg sier ikke at det MÅ være slik. Jeg sier at det ofte er det.)

Isolde sier det forresten veldig bra.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 08:05   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Jeg mener at det helt klart bør og skal være representasjon av begge kjønn i styrer. Begge kjønn har sitt å tilføre, og om man ikke kan finne passende kvinnelige styrerepresentanter, så får man lete litt til.
Og jeg er FOR kvotering.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 08:14   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og jeg er FOR kvotering.

Jeg er også for kjønnskvoterting i dag, men jeg håper at det ikke skal være nødvbendig om noen år. For meg er det ikke et mål at alle grupper/styrer/verv skal være delt likt mellom kjønnene. Men plassen i styret, vervet, gruppen bør automatisk tilfalle den som er best kvalifisert.
Og om en kvinne og en mann stiller likt, så er det greit å ta inn det kjønnet som er underrepresentert.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 08:37   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er også for kjønnskvoterting i dag, men jeg håper at det ikke skal være nødvbendig om noen år. For meg er det ikke et mål at alle grupper/styrer/verv skal være delt likt mellom kjønnene. Men plassen i styret, vervet, gruppen bør automatisk tilfalle den som er best kvalifisert.
Og om en kvinne og en mann stiller likt, så er det greit å ta inn det kjønnet som er underrepresentert.

Det aller beste hadde selvsagt vært at det var en likefordeling og at de som var der var der på grunn av det de kunne og ikke hva som var mellom beina.
Vi får bare håpe at det er slik det vil bli i fremtiden.
Dog er det nok av gubbevelder i vårt langstrakte land, og så lenge det er mange kvinner som nok har kunnskapen som kreves, men ikke får sjansen, så er kvotering på sin plass en god stund til.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 08:40   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Hei jenter! Hva mener dere om kvinner i styrer i bedrifter Jeg er bedriftseier

Mener du å spørre om vi synes det er greit at det sitter kvinner i styrer (altså at det bør være lov for dem), eller om vi synes det er viktig eller bra at det sitter kvinner i styrer, eller om vi synes det skal være påbudt med kvinner i styrer?

Og hvorfor henvender du deg forresten bare til "jentene" på forumet?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 08:58   #20
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jenter i styrer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er ikke til å se bort i fra at på mannsdominerte arbeidsplasser er miljøet hardere, holdningene mer kyniske og språkbruken styggere. Og på kvinnedominerte arbeidsplasser er det mye skravel og lite action, endel baksnakking og enklere for at det dannes klikker.

(Og dere som reiser dere på bakbena og freser nå; Jeg sier ikke at det MÅ være slik. Jeg sier at det ofte er det.)

Vet du hva, dette er jeg ikke enig i. Dette er myter som jeg mener ikke stemmer.

Jeg mener jeg har ganske godt belegg for påstanden min, jeg har jobbet som lydtekniker, i datasupport og som kirurg. I tillegg har jeg diskutert akkurat dette med bl.a. en venninne som jobber offshore og min søster som har gått på Flyskolen og de har også det samme inntrykket.

Menn skravler, baksnakker og har tendenser til klikkdannelser de også. Jeg mener dette er et problem når et miljø blir dominert av det ene kjønnet, uansett hvilket.

Og dette med å skrive "dere som reiser dere på bakbena og freser" synes jeg faktisk er litt dårlig gjort, det er på en måte å undergrave meningen til de som ikke er enig før du egentlig har hørt den.

Ikke meningen å kuppe tråden, men dette måtte jeg bare kommentere.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no